Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

R3L4X

Legacy Member
Tonerider zei:
wel mooi gedaan, maar een beetje te overduidelijk, niet? Alhoewel, hierboven trapte ook iemand in de aanbieding van MM.

Nogal logisch dat je met een muis niet kan bellen door een simpele software-update :P. Alsook, voor de software update te bevestigen moet je nu een combinatie met de pijltjes ingeven.

Tonerider

Legacy Member
R3L4X zei:
Nogal logisch dat je met een muis niet kan bellen door een simpele software-update :P. Alsook, voor de software update te bevestigen moet je nu een combinatie met de pijltjes ingeven.
dat is dus wat ik bedoel. De bedoeling van een 1 april grap is wel dat men er in trapt. Als het zo obvious is, is het eigenlijk geen geslaagde mop. (maar wel mooi gevonden)

?therapy?

Legacy Member
Tonerider zei:
niet echt spectaculaire beelden. Liever beelden waarbij de moto eerst een eigen leven wil leiden en dan getemd wordt door de berijder.
Het zijn inderdaad geen spectaculaire beelden. Ik vind het gewoon mooi met de druppels regen die in slow motion op het circuit vallen. :p

Matador

Legacy Member
heb hier ook broers die euro truck simulator 2 spelen. hij is ook 18 :p

Poekie95

Legacy Member
Matador zei:
heb hier ook broers die euro truck simulator 2 spelen. hij is ook 18 :p

Die reviews van dat soort games op YouTube zijn altijd hilarisch :). Die komen altijd in de meest onmogelijke situaties terecht met hun truck/trein/vliegtuig.

Er is zo een review van een sim van de metro in London en hij had na 1 station al iemand die zelfmoord pleegde op de sporen en uiteindelijk is hij erin geslaagd om een wissel verkeerd te zetten waardoor hij door een muur reed en in een niemandsland terecht kwam met z'n trein. Bleek ook dat hij voortdurend in de verkeerde richting aan het rijden was waardoor het stationsaankondigingsysteem voortdurend verkeerde stations aan het afroepen was.

Poekie95

Legacy Member
Owla, nieuwe XML file gekregen met kostprijzen vanaf 1 april

Rilatine (Novartis Pharma) 20 x 10mg € 8,75 (was voorheen iets van 10 EUR).
Provigil (MSD) 90 x 100mg € 78,49 (was voorheen meer dan 130 EUR)
Xyrem (UCB) € 370 (damn, gelukkig is er nog altijd de verzekering)

tijd om nog eens een paar voorschriftjes te gaan inwisselen

Ludwig Van

Legacy Member
Poekie95 zei:
Owla, nieuwe XML file gekregen met kostprijzen vanaf 1 april

Rilatine (Novartis Pharma) 20 x 10mg € 8,75 (was voorheen iets van 10 EUR).
Provigil (MSD) 90 x 100mg € 78,49 (was voorheen meer dan 130 EUR)
Xyrem (UCB) € 370 (damn, gelukkig is er nog altijd de verzekering)

tijd om nog eens een paar voorschriftjes te gaan inwisselen

Sit Down & Study

;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan