Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elosopardo

Legacy Member
Al die naïeve vrienden, vooral van het vrouwelijke geslacht die ik vandaag al goed liggen heb gehad :D

Général Zantas

Legacy Member
SinDweller zei:
Weinig origineel, maar Game of Thrones :love:.

Emilia Clarke :love:

Veel mensen zijn er geen fan van, maar ik sta gewoon zot van haar.

Seizoen 2 spoiler:
"WHEEEEEEEEEEEERE ARE MY DRAGONS" :lol:

Général Zantas

Legacy Member
Nee, ik vind haar als blondje een pak heter dan als brunette.

Saphira

Legacy Member
Gisteren leuk dagje gehad met boardgame van GoT, gestart om 15u in de namiddag, en geëindigd rond 21u non-stop gespeeld :love:

AntiChrist7

Legacy Member
Ik ben ni tegen anderlecht ofzo, ma da is daar toch een farce aant worden me die penalty's :p

Bosvos

Legacy Member
Ik was me al maanden aan het ergeren aan alle rommel die op mijne newsfeed van Facebook stond, dus ben ik eindelijk eens begonnen om alle nutteloze vrienden en fanpages eens te dumpen. Maar als ik zo blijf doorgaan schiet er niemand meer over :D

(terwijl Facebook voor mij nog altijd een handig communicatiemiddel blijft)

Michster

Legacy Member
Racisme in Bioshock Infinite. Het is meestal toch wel lachen geblazen. :D

ryoudragon

Legacy Member
Die Lasagna Verde van Everyday is toch echt goddelijk :drool:

SinDweller zei:
Weinig origineel, maar Game of Thrones :love:.

THANKS! ik was al effe vergeten dat die nu uitkwam ^^

Ik ben wel al de helft van het verhaal vergeten, maar dat komt wel terug zeker? :unsure: Vooral nieuwsgierig wat er met de kleine meid (Stark) gaat gebeuren. Het zwaardvechtertje dat zich als jongetje voordoet. Koddig ding met een gigantische portie lef. Zalig personage en heel erg goeie actrice ondanks de jonge leeftijd.

Arcturus

Legacy Member
Général Zantas zei:
Emilia Clarke :love:

Veel mensen zijn er geen fan van, maar ik sta gewoon zot van haar.

Seizoen 2 spoiler:
"WHEEEEEEEEEEEERE ARE MY DRAGONS" :lol:
vreet dat dat niet aan je, dat je haar nooooooooit zal ontmoeten?

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Vandaag opt werk (restaurant) heeft een van m'n collega's de simpelste 1-april grap uitgehaald bij een andere collega: een papiertje met een aprilvis op z'n rug geplakt, hij heeft er toch een dikke 5min mee rondgelopen :p

TEFL

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Vandaag opt werk (restaurant) heeft een van m'n collega's de simpelste 1-april grap uitgehaald bij een andere collega: een papiertje met een aprilvis op z'n rug geplakt, hij heeft er toch een dikke 5min mee rondgelopen :p

hoe zielig moet ge zijn om da grappig te vinden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan