Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VV@rl()rd

Legacy Member
Hawk zei:
Maar dan is ze haar werk kwijt :(. Hoe moet ze hem kussen als ze van zn lijf moet blijven?

Daarvoor werd ze betaalt en je weet goed genoeg wat het verschil tussen de twee hier is.

Recipe4hate

Legacy Member
SusieQ zei:
Ik moet toch al ver zoeken om met zo iets nog te kunnen lachen (mocht het nu nog gisteren geweest zijn), maar de klacht is al van januari (Newest threat to Islam: Lego Star Wars - Washington Times).

Tis niet meer normaal voor wat voor onozelheden dat de rest van de mensheid moet buigen :(

En dan nog te zeggen dat die plaats ooit een christelijke kerk was ... Hagia Sophia - Wikipedia

Of ook hoe belachelijk kan je je maken door de proberen op te dringen dat dat een islamitisch heiligdom is.

HAHAHAHAHA 2 april! Oh wait....

Het feit dat ze zichzelf met Jabba vergelijken omdat hij een terrorist is, zegt toch wel veel over hun stereotiepe zelfbeeld?
Zij vinden dus zelf dat Islamieten terroristen zijn? Ik dacht dat alleen een splintergroep van de godsdienst zich daarmee bezig hield... Dit is dus ronduit belachelijk.
Lego zou 'm juist in promotie moeten zetten!

Kandul

Legacy Member
Hawk zei:
Maar dan is ze haar werk kwijt :(. Hoe moet ze hem kussen als ze van zn lijf moet blijven?
Een kus op de kaak (deel van de job) is uiteraard hetzelfde als ongewenste intimiteiten (niet deel van de job). Warlord heeft gewoon gelijk.

Nickjeuh

Legacy Member
Pff, had een redelijk complex probleem met telenet waardoor ik geen internet had. Eerste persoon van de klantendienst waarbij ik terechtkwam wist niet echt wat te doen en wou een technieker sturen. Heb dan later teruggebeld en kwam terecht bij iemand die wist waarmee ze bezig was, had terug internet in'n minuut. :niceone: Nog sjans, anders mocht'k voor'n technieker betalen voor iets wat redelijk eenvoudig was.

Hawk

Legacy Member
Kandul zei:
Een kus op de kaak (deel van de job) is uiteraard hetzelfde als ongewenste intimiteiten (niet deel van de job).
Ja das wat ik eerder zei. (al zijt ge "niet" vergeten) Maar hij schreef dat "iedereen van mekaars lijf moet blijven".

Kandul

Legacy Member
Ik maak gebruik van ironie. Warlord is algemeen bezig. Iets opzettelijk verkeerd interpreteren is tijdsverlies voor iedereen.

Xirtanneke

Legacy Member
Hawk zei:
Inderdaad. Het is hun werk en in hun gat gepitst of gepakt worden hoort daar niet bij. Aan de andere kant kunt ge ook stellen dat, indien ze haar lijf niet zo zou verhuren voor 30€/uur (kussen geven aan zwetende winnende wielrenners), ze zoiets (in het openbaar met massas pers op een podium) niet zou tegenkomen.

Eerlijk gezegd denk ik dat ze dat gratis doet. Het is waarschijnlijk de dochter van één of andere sponsor of een miss, zoals ik al zei. Promotie is alles, denk ik. En toch, ze vraagt er niet om.


Er zijn vele soorten feministen. Je beschrijft wat één strekking zou doen (ze doen dat bvb in zweden met het verbod op prostitutie).

Veel strekkingen, maar ik ben absoluut geen voorstander van een verbod op prostitutie. Heb mezelf ook nooit gezien als een feministe, absoluut niet. Ben wel voorstandster van gelijke rechten voor mannen en vrouwen, maar dan ook echt langs beide kanten. De enige mannen die in hun poep gepitst worden zijn de chippendales, denk ik. Misschien moeten vrouwen allerhande eens knijpvaardiger worden :unsure:

Ik zou het grappig vinden :p

Euhm... Ligt er dan echt aan hoe uw moeder uitziet op een leeftijd waarop ge de 18 gepasseerd zijt :p Daarvoor is dat fap-waardig of iets waaraan ge echt niet wilt denken :D

Messias.

Legacy Member
Hahaha eindelijk!!! Een J.D. Baizley van mezelf!!!

De zeefdrukken waren weer uitverkocht in een halfuurtje, maar ik heb er toch ene. Oh yeah.

glashelder

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Heb mezelf ook nooit gezien als een feministe, absoluut niet. Ben wel voorstandster van gelijke rechten voor mannen en vrouwen, maar dan ook echt langs beide kanten.
En wat is het verschil met een feministe zijn juist? :unsure:

Hawk

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Untrue. Dat zijn feminazi's die zo denken.
Die noemen en zien zichzelf gewoon feminist hoor :p.

Maar ook bij vele 'gewone' feministen slaat de slinger vaak door int voordeel van vrouwen.

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

JohnnyricoMC

Legacy Member
Hawk zei:
Die noemen en zien zichzelf gewoon feminist hoor :p

Verstuurd van mijn GT-N7100 met Tapatalk

Uzelf noemen en zien als iets, maakt u dat nog niet :D
Die zelfverklaarde feministen die zo denken, dat zijn gewoon rotte appels.

Xirtanneke

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Uzelf noemen en zien als iets, maakt u dat nog niet :D
Die zelfverklaarde feministen die zo denken, dat zijn gewoon rotte appels.

Goh, ik zou mezelf al nooit een feministe noemen, want ik associeer dat met beha-verbrandingen, okselhaar, mannenhaat, lesbo's, ...

Waarom heb ik zelden of nooit een mooie vrouw zich een feministe horen noemen?

didi2

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Goh, ik zou mezelf al nooit een feministe noemen, want ik associeer dat met beha-verbrandingen, okselhaar, mannenhaat, lesbo's, ...

Waarom heb ik zelden of nooit een mooie vrouw zich een feministe horen noemen?


femen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan