Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hawk

Legacy Member
didi2 zei:
Dat zijn al zeker geen "gewone" feministen en volgens mij zelfs geen feministen maar eerder betoger-provocateurs. Ze betogen tegen allerlei zaken en beperken zich niet tot feministische onderwerpen, deze laatste zijn tegenwoordig eerder de uitzondering dan de regel bij femen.

Veel feministen zijn overginds "tegen" femen omdat ze vinden dat femen "het vrouwelijk lichaam misbruiken" en net aan de mannen tonen wat de mannen willen zien (tettn).

didi2

Legacy Member
Hawk zei:
Dat zijn al zeker geen "gewone" feministen en volgens mij zelfs geen feministen maar eerder betoger-provocateurs. Ze betogen tegen allerlei zaken en beperken zich niet tot feministische onderwerpen, deze laatste zijn tegenwoordig eerder de uitzondering dan de regel bij femen.

Veel feministen zijn overginds "tegen" femen omdat ze vinden dat femen "het vrouwelijk lichaam misbruiken" en net aan de mannen tonen wat de mannen willen zien (tettn).

klopt
ooit zijn idd begonnen als feministen maar zijn ondertussen daar ver bovenuit gegroeid.
was meer als antwoord op haar uitspraak bedoeld dan dat ik wou aangeven dat femen de uberfeministen waren

Muscleduck

Legacy Member
Eerste autorijles ging vlotter dan verwacht. Het scheelt wel dat ik al een paar jaar met de auto rij :)

Xirtanneke

Legacy Member
Muscleduck zei:
Eerste autorijles ging vlotter dan verwacht. Het scheelt wel dat ik al een paar jaar met de auto rij :)

Euhm... Ik mag hopen op niet openbare plaatsen???

glashelder

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Goh, ik zou mezelf al nooit een feministe noemen, want ik associeer dat met beha-verbrandingen, okselhaar, mannenhaat, lesbo's, ...

Waarom heb ik zelden of nooit een mooie vrouw zich een feministe horen noemen?

Ik heb nog nooit een BH verbrand, ik heb geen okselhaar, ik haat mannen niet (zou beetje vreemd zijn, met mijn vriend) en lesbisch ben ik ook al niet. Lelijk, daar valt over te discussiëren maar de relevantie daarvan snap ik niet goed. Oh ja, lelijke mensen hebben enkel een mening omdat het hun lelijkheid legitimeert. Juist.

Nu je het zegt, je bent inderdaad geen feministe, nee.

Tonerider

Legacy Member
glashelder zei:
Ik heb nog nooit een BH verbrand, ik heb geen okselhaar, ik haat mannen niet (zou beetje vreemd zijn, met mijn vriend) en lesbisch ben ik ook al niet. Lelijk, daar valt over te discussiëren maar de relevantie daarvan snap ik niet goed. Oh ja, lelijke mensen hebben enkel een mening omdat het hun lelijkheid legitimeert. Juist.

Nu je het zegt, je bent inderdaad geen feministe, nee.
je bericht deed me even hier aan denken: https://www.youtube.com/watch?v=Q3irhI9ugHA

Xirtanneke

Legacy Member
glashelder zei:
Ik heb nog nooit een BH verbrand, ik heb geen okselhaar, ik haat mannen niet (zou beetje vreemd zijn, met mijn vriend) en lesbisch ben ik ook al niet. Lelijk, daar valt over te discussiëren maar de relevantie daarvan snap ik niet goed. Oh ja, lelijke mensen hebben enkel een mening omdat het hun lelijkheid legitimeert. Juist.

Nu je het zegt, je bent inderdaad geen feministe, nee.

Goed, ik meen me te herinneren dat ge u nog maar onlangs een feministe noemt? Lelijke mensen hebben ook een mening en die is net evenveel waard dan die van u. (hoe knap ge ook moogt zijn)

Ik ben voorstandster van gelijke rechten voor jongeren, ouderen, lelijke mensen, mooie mensen, lesbische mensen, allochtone mensen ... En ik ben ook voorstandster van humor voor/tegen ouderen, lesbische mensen, mooie mensen, anders-valide mensen,joden, ...

Ik ben dus voor en tegen feminisme, voor en tegen rassenhaat, voor en tegen gehandicapten, ... Ik denk gewoon niet in hokjes.

Gatsby

Legacy Member
Je spreekt jezelf nogal tegen dan aangezien je feministen blijkbaar wél in een hokje steekt...

Xirtanneke

Legacy Member
Gatsby zei:
Je spreekt jezelf nogal tegen dan aangezien je feministen blijkbaar wél in een hokje steekt...

Ik steek de rest ook in een hokje! Jongeren hebben geen respect, oude mensen zijn ofwel leuk ofwel zaag-mensen, lelijke mensen zijn leuk om mee te lachen, mooie mensen zijn oppervlakkig, lesbische mensen zijn ofwel lekker ofwel manswijven, allochtone mensen zijn bruin en bombardementen waiting to happen...

Spreek ik mezelf dan tegen? Ik ben gewoon oppervlakkig en voor de rest heb ik mijn eigen mening wanneer ik mensen leer kennen, thank you very much!

SilentSpring

Legacy Member
Ik mocht vanavond m'n nieuw Russisch hamstertje ophalen, ter plaatse ben ik geplooid en heb ik er 2 meegenomen.
M'n ma stond daarnet naar hamster nr. 1 te kijken toen nr. 2 ook uit het huisje kwam, ge had haar gezicht moeten zien:p

'T plan was om morgen ofzo te vertellen dat we er 2 hebben in plaats van 1, daar besloot het ene beestje een stokje voor te steken:unsure:

glashelder

Legacy Member
SilentSpring zei:
Ik mocht vanavond m'n nieuw Russisch hamstertje ophalen, ter plaatse ben ik geplooid en heb ik er 2 meegenomen.
M'n ma stond daarnet naar hamster nr. 1 te kijken toen nr. 2 ook uit het huisje kwam, ge had haar gezicht moeten zien:p

'T plan was om morgen ofzo te vertellen dat we er 2 hebben in plaats van 1, daar besloot het ene beestje een stokje voor te steken:unsure:

Russische dwerghamstertjes kunnen niet zo goed samen hé :unsure: Pakt 9 van de 10 keer dat het niet goed gaat.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan