Hawk
Legacy Member
Dat zijn al zeker geen "gewone" feministen en volgens mij zelfs geen feministen maar eerder betoger-provocateurs. Ze betogen tegen allerlei zaken en beperken zich niet tot feministische onderwerpen, deze laatste zijn tegenwoordig eerder de uitzondering dan de regel bij femen.didi2 zei:femen?
Veel feministen zijn overginds "tegen" femen omdat ze vinden dat femen "het vrouwelijk lichaam misbruiken" en net aan de mannen tonen wat de mannen willen zien (tettn).
Zoals verwacht schreeuwen de feministen in comments weer "verkrachting"


