Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
simpel: blokkeren, van zodra 't geld binnen is het terug storten en dat 'm maar naar de fnac of game mania loopt. Als hij dan oplichterij durft te tieren maakt hij zich enkel schuldig aan laster en eerroof :lol:

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Volgens mij is het nu eerder PM oorlog

Ik reageer gewoon niet meer :p
Kdacht van allez, ik weer die zoiets moet tegenkomen.

Alhoewel ik het had kunnen weten: hij vroeg of ik de game kon spelen en een video naar hem wilde sturen zodat hij zeker wist dat de game geen hack was :unsure:

Nahrtent

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
Ik reageer gewoon niet meer :p
Kdacht van allez, ik weer die zoiets moet tegenkomen.

Alhoewel ik het had kunnen weten: hij vroeg of ik de game kon spelen en een video naar hem wilde sturen zodat hij zeker wist dat de game geen hack was :unsure:

:rofl:

En ik zie nu pas dat die kerel in Wetteren woont. Wow, da's akelig dicht bij mij :s.

Dhaulagiri

Legacy Member
Seffens kegelt hij jullie allemaal met een bowlingbal uit de weg!

Michster

Legacy Member
Far cry 3.

Ik sta met men boog een wietveld in de fik te steken en plots merk ik dat richten moeilijk gaat.

"Ohw juist, ik sta op een brandend wietveld. :D "

Zalig spel. :D

JohnnyricoMC zei:
crazy mofo is 18. Weapons free.

Have at ye. :p

JohnnyricoMC

Legacy Member
Michster zei:
Far cry 3.

Ik sta met men boog een wietveld in de fik te steken en plots merk ik dat richten moeilijk gaat.

"Ohw juist, ik sta op een brandend wietveld. :D "

:rofl:

Jah man!

Rizla+

Legacy Member
Nieuwe scam op Facebook?

Krijg daarnet dit bericht op Facebook van persoon die ik totaal niet ken.

"Hello dear,how are you?
My name is Amelia.I'm a woman and I come across your profile here and i will be glade to have you as a friend and establish a good relationship with you.I also have something very important to discuss with you,Please kindly reply me here or send me an email at ([email protected])I will send you my pictures and tell you more about me. I'll be waiting to hear from you soon.
Yours Lovely
Amelia"

Jaja, ik heb succes!

crazyjoker

Legacy Member
Rizla+ zei:
Nieuwe scam op Facebook?

Krijg daarnet dit bericht op Facebook van persoon die ik totaal niet ken.

"Hello dear,how are you?
My name is Amelia.I'm a woman and I come across your profile here and i will be glade to have you as a friend and establish a good relationship with you.I also have something very important to discuss with you,Please kindly reply me here or send me an email at ([email protected])I will send you my pictures and tell you more about me. I'll be waiting to hear from you soon.
Yours Lovely
Amelia"

Jaja, ik heb succes!

hit that thing :p

GemaneDude

Legacy Member
Rizla+ zei:
Nieuwe scam op Facebook?

Krijg daarnet dit bericht op Facebook van persoon die ik totaal niet ken.

"Hello dear,how are you?
My name is Amelia.I'm a woman and I come across your profile here and i will be glade to have you as a friend and establish a good relationship with you.I also have something very important to discuss with you,Please kindly reply me here or send me an email at ([email protected])I will send you my pictures and tell you more about me. I'll be waiting to hear from you soon.
Yours Lovely
Amelia"

Jaja, ik heb succes!

Ga er op in en schrijf u dan in voor Catfish
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan