Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kil911ler

Legacy Member
Als we hier chicorei zeggen, dan bedoelen we dat wa ge bij de koffie doet :unsure:

witloof/witlof zijn chicongs :p

Maartenn

Legacy Member
Tonerider zei:
vorige vakantie het er met enkele Amerikanen over gehad. Het is wel degelijk chicory.

? Zeker van, ik ken amerikanen die het endive noemen.
In engeland is het chicory.

Staat trouwens ook op wiki.

Misschien hangt het af van waar je in de vs woont?

Trouwens: gans correct gezien zijn het trouwens twee verschillende zaken.. dus chicory =/= endive.

glashelder

Legacy Member
Nog van de Wiki: "Endive belongs to the chicory genus, which includes several similar bitter leafed vegetables. Species include endive (Cichorium endivia), Cichorium pumilum, and common chicory (Cichorium intybus). Common chicory includes chicory types such as radicchio, puntarelle, and Belgian endive."

Witloof is dus een soort chicory.

ryoudragon

Legacy Member
Ik heb een fantastische dag van lui wezen, in het zonnetje liggen slapen, gamen, films kijken en anime achter de rug. De Ryou van morgen zal de Ryou van vandaag haten, maar ik ben toch content van mijn extreem onproductieve dag, gewoon omdat het es kan. :sleep:

glashelder

Legacy Member
Vandaag dit boekje zien liggen op het Boekenfestijn. Moest toch lachen met de eerste zin :p

ryoudragon zei:
Ik heb een fantastische dag van lui wezen, in het zonnetje liggen slapen, gamen, films kijken en anime achter de rug. De Ryou van morgen zal de Ryou van vandaag haten, maar ik ben toch content van mijn extreem onproductieve dag, gewoon omdat het es kan. :sleep:
Ah, hier ook een dagje vakantie gepakt! Heb al redelijk wat gedaan deze paasvakantie en meh, het mag wel eens.

Crashtestdummy

Legacy Member
bricoplanet :) laspost gaan halen en tventiel van de zuurstof werkte niet, ze hebben het zonder problemen geruild tegen een goed werkende laspost, andere winkels kunnen der nog wa van leren...

kan nu vandaag weer wa verder doen aan mijn gemotoriseerde deltavliegamfibiecatamaran :cool:

Muscleduck

Legacy Member
?therapy? zei:

Toch belachelijk dat ze maar niet willen vermelden bij welk bedrijf je gaat werken, bij zo een vacature :lol:

Dude87 zei:
bricoplanet :) laspost gaan halen en tventiel van de zuurstof werkte niet, ze hebben het zonder problemen geruild tegen een goed werkende laspost, andere winkels kunnen der nog wa van leren...

kan nu vandaag weer wa verder doen aan mijn gemotoriseerde deltavliegamfibiecatamaran :cool:

Foto's van deze geniale contraptie? :lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan