Gisteren met een bende maten gaan eten en dan wat uitgezet in het Gentsche. Kwamen we dan terecht in't Dreupelkot.
Ik had al wat verhalen gehoord rond de 'peperjenever', maar ik wist nooit goed waarom. Ik dacht dat het een zeer gekruide jenever zou zijn. Ik ben dan zo een klootzak dat ik hem voorstelde aan 2 van mijn maten en ja... beetje porren van dat ze niet durven é
Haalt de baas dan die fles uit en zie je die pepers erin drijven, my god, we wisten ni wat te verwachten. Dan raapten mn maten de moed bijeen en hebben ze ervan geproefd en hun gezichten waren hilarisch eigenlijk :') Zelfs de baas moest ook lachen vanwege hun reactie
Heb er ook beetje van geproefd en zotte shizzle. Een glas zou me nooit gelukt zijn
Nu, tis een aanrader om iemand een loer te lappen
