Arcturus
Legacy Member
Ruben666 zei:
ai nu heb je pech zeker
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruben666 zei:
Ruben666 zei:
lantaarnpaal zei:
.Tuninboy zei:Precies een fan van HLN, aangezien je overal HLNlinken post.
.Ruben666 zei:Tiens, ofwel heb ik al Alzheimer, ofwel heeft 'overal' voor jou een wel héél enge betekenis.
Ruben666 zei:Tiens, ofwel heb ik al Alzheimer, ofwel heeft 'overal' voor jou een wel héél enge betekenis.

Tuninboy zei:Hier, in de Rode duivels thread, en das alles wak tot nu toe onderzocht heb.![]()
Ruben666 zei:Dringend je Sherlockkwaliteiten pimpen dan (tenzij ik ergens gemist heb dat Het Nieuwsblad versmolten is met HLN natuurlijk).

Romeo Carpaccio zei:Het feit dat ik bij m'n kapper nog op m'n eigen WiFi kan![]()

JohnnyricoMC zei:Da kan ik een blok verder nog met mijn netwerk![]()

Furon zei:Brace yourselves, Bieber is in België.
https://twitter.com/DatzBieberBitch/status/321555221543280640
http://i.imgur.com/vKopg.gif
JohnnyricoMC zei:Da kan ik een blok verder nog met mijn netwerk![]()
kil911ler zei:Gisteren met een bende maten gaan eten en dan wat uitgezet in het Gentsche. Kwamen we dan terecht in't Dreupelkot.
Ik had al wat verhalen gehoord rond de 'peperjenever', maar ik wist nooit goed waarom. Ik dacht dat het een zeer gekruide jenever zou zijn. Ik ben dan zo een klootzak dat ik hem voorstelde aan 2 van mijn maten en ja... beetje porren van dat ze niet durven é
Haalt de baas dan die fles uit en zie je die pepers erin drijven, my god, we wisten ni wat te verwachten. Dan raapten mn maten de moed bijeen en hebben ze ervan geproefd en hun gezichten waren hilarisch eigenlijk :') Zelfs de baas moest ook lachen vanwege hun reactie
Heb er ook beetje van geproefd en zotte shizzle. Een glas zou me nooit gelukt zijn
Nu, tis een aanrader om iemand een loer te lappen![]()

Ruben666 zei:
