Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jack-in-the-box

Legacy Member
kil911ler zei:
Gisteren met een bende maten gaan eten en dan wat uitgezet in het Gentsche. Kwamen we dan terecht in't Dreupelkot.

Ik had al wat verhalen gehoord rond de 'peperjenever', maar ik wist nooit goed waarom. Ik dacht dat het een zeer gekruide jenever zou zijn. Ik ben dan zo een klootzak dat ik hem voorstelde aan 2 van mijn maten en ja... beetje porren van dat ze niet durven é :p

Haalt de baas dan die fles uit en zie je die pepers erin drijven, my god, we wisten ni wat te verwachten. Dan raapten mn maten de moed bijeen en hebben ze ervan geproefd en hun gezichten waren hilarisch eigenlijk :') Zelfs de baas moest ook lachen vanwege hun reactie :D


Heb er ook beetje van geproefd en zotte shizzle. Een glas zou me nooit gelukt zijn :p


Nu, tis een aanrader om iemand een loer te lappen :D

Eens € 100 gekregen van 2 kameraden door zo een grote ad fundum te doen :D

Nickjeuh

Legacy Member
Is hier ooit al eens gepost maar
NUKEMAP by Alex Wellerstein

Was onder de indruk dat meeste van die bommen zo destructief waren als tsar bomba waar dat de helft van België naar de knoppen is. Het is eerder maar een stadje ofzo, cava nog. :p

R3L4X

Legacy Member
Logitech K800 tijdje terug voor 24.99 (ipv 84.99) kunnen kopen door een typefout op een website, momenteel ontvangen :).

Alsook kippenvelmomentje:
[YOUTUBE]Bp28Dev-pOc[/YOUTUBE]

fordjah

Legacy Member
Voelde mij gisteren echt slecht, vooral mijn maag.
Tis al veel beter nu. 11 uur aan een stuk liggen maffen :unsure:

e.House

Legacy Member
Er stond een moeder met ne kleine voor mij aan de kassa. Die kleine was totaal niet goed aan het luisteren en bij het afrekenen geeft die moeder een stuk speelgoed terug, "trekt er da maar terug vanaf want hij is niet aan het luisteren". Dat kind keihard janken. :D

kil911ler

Legacy Member
e.House zei:
Er stond een moeder met ne kleine voor mij aan de kassa. Die kleine was totaal niet goed aan het luisteren en bij het afrekenen geeft die moeder een stuk speelgoed terug, "trekt er da maar terug vanaf want hij is niet aan het luisteren". Dat kind keihard janken. :D

:lol:

Général Zantas

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Tgoh, die mannen van in de 30 doen er toch ook aan mee hoor, maar kan wel verstaan er sommige niet in zo'n werksfeer werken en zich dat dus niet kunnen inbeelden maar ik weet wel wat ik liever heb hoor :)

Worden er ook mensen ontkleedt en naakt vastgebonden op een palet, waarna er mensen met hun geslachtsdelen over zijn hoofd gaan hangen?

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Général Zantas zei:
Worden er ook mensen ontkleedt en naakt vastgebonden op een palet, waarna er mensen met hun geslachtsdelen over zijn hoofd gaan hangen?

Tgohja, dat gebeurt wel eens, meestal met de afwasser, laatste keer vond hij het wel niet zo tof, hij is voor een camion gesprongen.

Anvil

Legacy Member
Evaluatie gekregen op het werk waaraan een persoonlijke bonus is verbonden.Net hoogste graad gekregen dus hoogste bonus. BAM ^^ Had het eigenlijk niet verwacht door wissel van chef door omstandigheden, had een 'default' graad verwacht.Guess not ^^

Mrsnugglie

Legacy Member
Anvil zei:
Evaluatie gekregen op het werk waaraan een persoonlijke bonus is verbonden.Net hoogste graad gekregen dus hoogste bonus. BAM ^^ Had het eigenlijk niet verwacht door wissel van chef door omstandigheden, had een 'default' graad verwacht.Guess not ^^

Good job dan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan