Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Xander De Rycke:

Als er vanavond een bom valt op Het Sportpaleis is Netlog ineens leeg.

:')

Edit: reactie: "Met al die natte broekskes is er daar toch niks dat kan ontvlammen"

Saphira

Legacy Member
Denken dat ik de week na de paasvakantie al met mijn stage moest beginnen. Gelukkig heb ik nog een weekje respijt :D.

spray-bunny

Legacy Member
Twee paar nieuwe schoenen gekocht voor respectievelijk € 5 en € 7.5 :love:.

Michster

Legacy Member
Ik ga hier even klinken als de cliché "gamer", maar soit. Vandaag op de cursus een nieuweling tegengekomen. Een (zeer!) schoon meiske die zat te vertellen over hoe fel fan ze wel niet is van games als Skyrim en oude medal of honour games. Plus ze heeft ook de enorm schattige(imo althans :D ) neiging om snel fel te blozen.

Enfin ja, "girl gamers"(gebruik die term niet graag) zijn er al langer, maar ik heb toch nooit het genoegen gehad van zo een ferme tegen te komen. :love:

Lorim

Legacy Member
Michster zei:
Ik ga hier even klinken als de cliché "gamer", maar soit. Vandaag op de cursus een nieuweling tegengekomen. Een (zeer!) schoon meiske die zat te vertellen over hoe fel fan ze wel niet is van games als Skyrim en oude medal of honour games. Plus ze heeft ook de enorm schattige(imo althans :D ) neiging om snel fel te blozen.

Enfin ja, "girl gamers"(gebruik die term niet graag) zijn er al langer, maar ik heb toch nooit het genoegen gehad van zo een ferme tegen te komen. :love:

Keep us posted :cool:

HighWire

Legacy Member
Kameraad en ikke waren van de week gaan snookeren/poolen, na zelf 0-2 onderuit gegaan te zijn in een best of 3 snooker besloten van wat racks 9 ball te knallen voor de fun.

Nadat ik paar racks op rij gewonnen heb kreeg menne kameraad het op zen seskes en zei em da hij op zijne volgenden break er een loei van een pets ging op geven, dit was het resultaat:

9ball pool - How not to break. - YouTube

kil911ler

Legacy Member
Michster zei:
Ik ga hier even klinken als de cliché "gamer", maar soit. Vandaag op de cursus een nieuweling tegengekomen. Een (zeer!) schoon meiske die zat te vertellen over hoe fel fan ze wel niet is van games als Skyrim en oude medal of honour games. Plus ze heeft ook de enorm schattige(imo althans :D ) neiging om snel fel te blozen.

Enfin ja, "girl gamers"(gebruik die term niet graag) zijn er al langer, maar ik heb toch nooit het genoegen gehad van zo een ferme tegen te komen. :love:

You go, bro!

Muscleduck

Legacy Member
HighWire zei:
Kameraad en ikke waren van de week gaan snookeren/poolen, na zelf 0-2 onderuit gegaan te zijn in een best of 3 snooker besloten van wat racks 9 ball te knallen voor de fun.

Nadat ik paar racks op rij gewonnen heb kreeg menne kameraad het op zen seskes en zei em da hij op zijne volgenden break er een loei van een pets ging op geven, dit was het resultaat:

9ball pool - How not to break. - YouTube

:lol: wahahaha

cdp1193

Legacy Member
HighWire zei:
Kameraad en ikke waren van de week gaan snookeren/poolen, na zelf 0-2 onderuit gegaan te zijn in een best of 3 snooker besloten van wat racks 9 ball te knallen voor de fun.

Nadat ik paar racks op rij gewonnen heb kreeg menne kameraad het op zen seskes en zei em da hij op zijne volgenden break er een loei van een pets ging op geven, dit was het resultaat:

9ball pool - How not to break. - YouTube

:rofl:

Put_met_keren

Legacy Member
Ooh, er zat een lieveheersbeestje op mijn bureau.
PMK to the rescue, het beestje eerst opgeschept met een papiertje en vervolgens op mijn hand laten kruipen en het dan buiten gaan zetten.
Mijn goede daad voor vandaag is ook weer gebeurd :)
Hopelijk waait of regent het nu wel niet weg :unsure:

coldplayke

Legacy Member
Ik heb dat eens gehad dat ik een spin buiten wou zetten :(
ik zat die heel voorzichtig naar buiten te begeleiden, ik kom eindelijk bij de tuindeur en dat beestje gaat naar buiten. Zet mijn hond zijn poot daar op en eet hem op T_T

ironhorn

Legacy Member
Michster zei:
Ik ga hier even klinken als de cliché "gamer", maar soit. Vandaag op de cursus een nieuweling tegengekomen. Een (zeer!) schoon meiske die zat te vertellen over hoe fel fan ze wel niet is van games als Skyrim en oude medal of honour games. Plus ze heeft ook de enorm schattige(imo althans :D ) neiging om snel fel te blozen.

Enfin ja, "girl gamers"(gebruik die term niet graag) zijn er al langer, maar ik heb toch nooit het genoegen gehad van zo een ferme tegen te komen. :love:

wie weet zit ze ook wel op 9lives en leest ze mee :unsure:

indien dat zo is, msn? :unsure:

Mikkel

Legacy Member
4 dagen lang weekend ingezet, thuis met de twee zoontjes = gegarandeerd fun! :D

Michster

Legacy Member
ironhorn zei:
wie weet zit ze ook wel op 9lives en leest ze mee :unsure:

indien dat zo is, msn? :unsure:

Ze komt blijkbaar enkel in de namiddag( :( ), maar ik heb haar cursistennummer al te pakken... Waar ik niets malicieus en/of oneerbaar van plan mee ben. :unsure:

Als ze hier zit, ist waarschijnlijk een lurker. :p

fordjah

Legacy Member
HighWire zei:
Kameraad en ikke waren van de week gaan snookeren/poolen, na zelf 0-2 onderuit gegaan te zijn in een best of 3 snooker besloten van wat racks 9 ball te knallen voor de fun.

Nadat ik paar racks op rij gewonnen heb kreeg menne kameraad het op zen seskes en zei em da hij op zijne volgenden break er een loei van een pets ging op geven, dit was het resultaat:

9ball pool - How not to break. - YouTube

:rofl:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan