Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
Cuth zei:
Leuke foto, kan zelfs perfect mijn huis er op terugvinden. Alleen wat gek dat die foto gedraaid is, klopt niet in mijn hoofd.

Hoe gek is het trouwens dat die zowat fotos op het internet kan zetten terwijl die in het ISS zit?
Mijn hoofd had het er ook moeilijk mee, de kaaien zijn de referentie voor Noord-Zuid as.
Welk roaming tarief zou hij betalen? :lol:

Nas

Legacy Member
Het weer is niet wat het moet zijn, de economie trekt maar niet aan en we weten niet hoe we het conflict in Syrië moeten oplossen.
Gelukkig is er die ene zekerheid in het leven waarbij DKTN zich interessant wil maken door belachelijke infra's uit te delen :)


Infra incoming in 3, 2, 1, ...

lantaarnpaal

Legacy Member
Michster zei:
Eerrrrrmyggeeeerddd! Vandaag kans gehad om beetje met haar te praten en ze maakt zo van die typische internetgrapjes en ze zat te opperen over hoe fel ze wel niet uitkijkt naar elder scrolls online en over hoe ze trots is om een 90s kind te zijn. :love: Echt een enorm interessant meiske en good to look at. ^^

Ik moet het hebben, nay, ik zal het hebben! :unsure:

in welk jaar is ze geboren? :unsure:

Anoniem04

Legacy Member
De cognitive dissonance van Bongobong in de thread over Noord-Korea, cute.

EvilSwordfish

Legacy Member
Reddit topics aan het lezen en moeite hebben om mijn lach in te houden
- I always wonder who invented smoking? What idiot thought we would wrap a plant in paper, set it alight, and then Put the fire stick in his mouth?

- He must've been so high

- The person you speak of must also be the genius who decide to cook the first Lobster. Like " ahhh ....I'm sooo High......well hey little guy.....don't you just look like dinner" .

Ludwig Van

Legacy Member
Général Zantas zei:
Wat doet dit in de glimlach??????????

Man man, ik kan mij de uren die ik buiten spendeerde nog zo voor de geest halen. Rondfietsen, voetballen, kattekwaad uithalen, etc. Die goeie ouwe tijd...
+ Insecten vangen & "onderzoeken".
Ik had zo een electrische bouwdoos, sprinkhanen met ijzervijlsel besprenkelen en dan met een koper en zink plaatje gekoppeld aan een batterij van 6V schokken geven.
En dan kreeg ik zo een insectenkijker van familie, omdat ik zo gefascineerd was door de natuur.
Die kijkpot dan vullen met azijn of cola enz..
Ik was ne sadist.:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan