Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het niet den diene om uw belastingaangifte mee in te vullen?Krikke zei:Brief van RJV in de bus gekregen![]()
kan die haar kapsel mee op de pasfoto?GaMe® zei:Met sanne aka selah sue en vriend een uur vastgezeten op de luchthaven van egypte omdat we onze pasfoto vergeten waren voor het voorlopig visum, dus mochten we het land niet binnen.Op dat moment vond ik dat helemaal niet erg.
Voor mij mocht het zelfs nog wat langer duren.. ^^
Tonerider zei:is het niet den diene om uw belastingaangifte mee in te vullen?
Krikke zei:Jep den diene. Volgende maand wordt een goede maand.
Dat is geld dat ge verleden jaar al hebt gekregen, he.Tonerider zei:is het niet den diene om uw belastingaangifte mee in te vullen?


Dat weet ik,heb vorig jaar opslag gekregen. Dus dat bedrag gaat aanzienlijk meer zijn in mei of juniTonerider zei:gij vult graag een belastingsbrief of wat?Dat is geld dat ge verleden jaar al hebt gekregen, he.

Michster zei:Zelfgemaakte Lasagna.![]()
Enfin, iemand heeft hem zelf gemaakt(gedeeltelijk) voor mij.
![]()

Xirtanneke zei:Blij dat ge het lekker vond![]()
Nu ja, niet iedereen is natuurlijk voor olijven te vinden.lantaarnpaal zei:olijven in lasagne?![]()
Zo een paar groen olijven(klein gesneden) is heerlijk bij sommige maaltijden. 
Michster zei:Olijfhater.Zo een paar groen olijven(klein gesneden) is heerlijk bij sommige maaltijden.
![]()





Michster zei:Was dat trouwens van dat kebapsvlees ipv gewoon gekapt dat erin zat? ^^
Mocht misschien iets meer tomatensaus/smaak in. De extra kaas is tof, maar misschien iets te overheersend. Misschien ook wat gesneden olijfjes?Nu ja, niet iedereen is natuurlijk voor olijven te vinden.
Iets meer tomatensaus ben ik mee akkoord. Olijven zou ik er niet rap indoen 
GemaneDude zei:Rolstoeler valt op trambaan in Utrecht - YouTube
Op zich niet grappig, maar het geluid dat die man maakt![]()
