Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

truifel

Legacy Member
man man. Ge maakt toch zelf van uwen erasmus wa ge wilt... Iedereen heeft de kans er voor (ja, IEDEREEN, is geld een probleem: ga er voor werken, zoals ik gedaan heb, heb 0 de botten gekregen van thuis :)).
En ge leert zoveel ge zelf wilt :). Ik heb 30 STP gedaan voor 1 semester, die nuttig waren voor mijn opleiding (en ik heb veel geleerd), maar ik ken ook mensen die 50 stp doen in 1 semester :). En tis niet enkel belgie die goeie scholen heeft eh, die mannen hebben ook een deftig niveau...
Tis toch nie omda jullie nen fils-a-papa kent die naar spanje gaat om te feesten, da ge iedereen over dezelfde kam moet scheren eh...

Lorvet

Legacy Member
Baats zei:

Mijn erasmus is pas volgend jaar, maar dat van Spanjaarden in combinatie met Engels heb ik al meer dan genoeg mogen ervaren bij mijn contact met Spaanse studenten :p

En qua niveauverschil; zoals Baats zei, op Erasmus gaan is een ervaring op zich. Minstens een half jaar voor uzelf zorgen en op uw eigen staan (al dan niet met financiele steun van uw ouders) is niet iets waar je niets mee bijleert. Op sommige univ's is het niveau idd een stuk lager dan hier in België, maar soms vind je universiteiten waar het niveau effectief stukken hoger is in uw vakgebied, en dan is het effectief een gigantische meerwaarde.

Elosopardo

Legacy Member
De kinderen van mijn achterburen zijn ik schat ongeveer 26 en 29 jaar oud en wonen nog steeds bij hun ouders. Nu was het al redelijk vak ruzie tussen de zoon en de ouders, met scheldtirades die wij gemakkelijk kunnen horen als we op het terras zitten. En nu zit ik weer rustig op mijn terrasje, komt die ma al vloekend buiten, de pa halen. Pa en ma gaan terug naar binnen en nu is het daar een geroep da het niet normaal is, maar ditmaal is het met de dochter ambras :D Echt lachen wel als buitenstaander :D

Nahrtent

Legacy Member
Amazon pakketje vandaag gedispatched in plaats van maandag, dus 2 dagen vroeger bij mij :D.
Pas gisteren besteld nochtans, Free Super Saver Delivery :love:.

R3L4X

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Die smartphone is huge vergeleken met nen appelfoon 4 :s

Bijna elke smartphone is tegenwoordig groter dan een aaifoon. Top, want die aaifoons zijn maar kleine dingen :unsure:.

kay-gell

Legacy Member
Zalig dagje gehad op Fibo in Keulen.
Jay Cutler, Ronnie Coleman én Phil Heath gezien :love:

Général Zantas

Legacy Member
Gaan voetballen met wat maten, indoorveldje afgehuurd en 2 uur lang vollen bak gegaan. Zalig.

JohnnyricoMC

Legacy Member
u4ea zei:
Kdacht just hetzelfde.:p
Kan ni eens aan alles op't scherm met één hand.:p

Afhankelijk van hoe ik 'm vasthou lukt het nog net met m'n duim.
Still awesome though. Alles aan 't overzetten nu.

JohnnyricoMC

Legacy Member
u4ea zei:
Kdacht just hetzelfde.:p
Kan ni eens aan alles op't scherm met één hand.:p

Afhankelijk van hoe ik 'm vasthou lukt het nog net met m'n duim.
Still awesome though. Alles aan 't overzetten nu.

u4ea

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Afhankelijk van hoe ik 'm vasthou lukt het nog net met m'n duim.
Still awesome though. Alles aan 't overzetten nu.

Eerste android device. Moet er nog serieus aan wennen maar ben blijk dak dees gekozen heb in plaats van een iOs device (of iets anders natuurlijk). :)

JohnnyricoMC

Legacy Member
u4ea zei:
Eerste android device. Moet er nog serieus aan wennen maar ben blijk dak dees gekozen heb in plaats van een iOs device (of iets anders natuurlijk). :)

you won't regret it. Ik kan nu tussen Android, iOS en Windows Phone vergelijken en Android kent de meeste vrijheid en is imo het modernst.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan