Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elosopardo

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
you won't regret it. Ik kan nu tussen Android, iOS en Windows Phone vergelijken en Android kent de meeste vrijheid en is imo het modernst.

Ik vind dat Android iOS op alle vlakken heeft voorbijgestreefd just buiten de gebruiksvriendelijkheid, daar is Apple in het algemeen beter in :)
Maar desalniettemin ownt Android echt hard :D

Li1quid

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
you won't regret it. Ik kan nu tussen Android, iOS en Windows Phone vergelijken en Android kent de meeste vrijheid en is imo het modernst.

Bwa bwa bwa, IOS heeft gewoon een outdated look gekregen. Eenmaal ze er een nieuwe skin op plakken lopen ze weer voor op android.

Zelf heb ik android en wanneer ik een Iphone gebruik voelt alles veel soepeler in initiatiever aan. Het batterij gebruik van android laat ook de wensen over.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Sinds iOS4 lijken veel van de "nieuwe" features er eerder haastig op geplakt dan mooi geïntegreerd. Vooral die Facebook en Twitter-integratie geven dat gevoel momenteel, alsook dat privacybeheer. D'r zijn al jaren zoveel mooie jailbreak-tweaks te vinden die de gebruikerservaring verbeteren, maar Apple blijft het stomweg vertikken netjes in iOS geïntegreerde equivalenten te leveren(bvb toggles voor instellingen).

Qua gebruiksvriendelijkheid onklopbaar, maar qua functionaliteit nogal verouderd en die goedkeuring van apps deugt voor geen meter. D'r verschijnen té vaak fake apps terwijl andere apps dan voor belachelijke redenen afgekeurd worden of meer dan een week op goedkeuring wachten.

kay-gell

Legacy Member
Weeral lekker vroeg op, zonder wekker niks.
Tijd om subiet de auto te wassen, cardio te doen en dan in de zon liggen genieten :D

Oij

Legacy Member
kay-gell zei:
Weeral lekker vroeg op, zonder wekker niks.
Tijd om subiet de auto te wassen, cardio te doen en dan in de zon liggen genieten :D

Dan hebde gij meer chance, hier is het nog niet echt het weer waarbij ge eens gezellig gaat buiten liggen.:p

kay-gell

Legacy Member
Oij zei:
Dan hebde gij meer chance, hier is het nog niet echt het weer waarbij ge eens gezellig gaat buiten liggen.:p

Hier ook nog niet toen se, maar het wordt nog goed vandaag en dan wil ik er wel optimaal van genieten.
Kloop wel voor op schema gvd, auto al gewassen en cardio gedaan maar nog geen zon te zien :(

nixie

Legacy Member
Li1quid zei:
Bwa bwa bwa, IOS heeft gewoon een outdated look gekregen. Eenmaal ze er een nieuwe skin op plakken lopen ze weer voor op android.

Zelf heb ik android en wanneer ik een Iphone gebruik voelt alles veel soepeler in initiatiever aan. Het batterij gebruik van android laat ook de wensen over.

mijn nexus 4 kan toch 2 keer langer mee dan mijn vorige 4S

Nas

Legacy Member
Gert Vermersch zijn hemd op VIER bij F1 uitzending. Die kwam precies recht uit de '70s :')

Tonerider

Legacy Member
gisteren een cd gekocht. Dacht dat het een cd van Joss Stone was, blijkt het Julia Stone te zijn. Maar uiteindelijk is het nog wel een cava plaatje voor op een zonnige zondag.

Mrsnugglie

Legacy Member
?therapy? zei:
Okami is dan ook een geniaal spel. :p

Echt wel. Nooit van gehoord moet ge denken :)

Morgen komt Ni no kuni binnen in mijn GM. Zo gevaarlijk als ik zoveel werk heb :lol:

Lorim

Legacy Member
Mrsnugglie zei:
Proficiat :D

Gisteren Okami leren kennen, awesome game.

Thnx, en ik moet ook nog eens opnieuw beginnen aan Okami, had daar na een goeie 10u geen tijd meer voor :(. Nog wel op PS2 destijds :)

?therapy?

Legacy Member
[youtube]CNc5nVn-Qp4[/youtube]

Miljaarde :drool:
Degene die die Hula cam heeft uitgevonden... :bow:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan