Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davy C.

Legacy Member
Vandaag samen met 2 vrienden begonnen met geocachen! Echt wel geestig eigenlijk om zo bezig te zijn. 8-tal chaches gevonden en onderweg nog een collega-cacher tegengekomen :)

Utred

Legacy Member
Achterlijk Vier. Steek anders 18 reclameblokken in een serie van geen uur.

rscaboy

Legacy Member
Utred zei:
Achterlijk Vier. Steek anders 18 reclameblokken in een serie van geen uur.

Het is overal zo. Gisteren 'Inside Man' opgenomen en vandaag bekeken ik denk dat er 5! reclameblokken waren. Niet moeilijk dat iedereen uitgesteld gaat kijken.

ryoudragon

Legacy Member
Ik en m'n kotgenoot gaan es proberen van voedsel in grote masse van Amazon te laten komen. Moeten we niet meer naar de winkel lopen. handig. Eens zien of dat lukt.

We zijn er een sport van aan het maken om onze luiheid omtrent het inkopen van voedsel tot in het absurde te drijven. Dat alles om de oude menskens in de supermarkten te vermijden. :p

Cuth

Legacy Member
Naar de supermarkt wandelen is goed voor de gezondheid en een pak beter voor het milieu!

Manieren om oude mensen te ontwijken (wat imo al overbodig is; ge zijt ne student, ge hebt in feite nog alle tijd van de wereld. Mensen zijn zo ongeduldig geworden :( ) zijn bijvoorbeeld selfscanning of inkopen doen wanneer oude mensen niet naar de winkel gaan.

Of wat Kandul zei, die weet het altijd beter!

Kandul

Legacy Member
Vraag het maar aan Wonkelrijm of Karre, die zullen dat laatste bevestigen. De wereld is tegen mij!

ryoudragon

Legacy Member
Kandul zei:
Het is tof werken daar bij Amazon Ausgeliefert! Leiharbeiter bei Amazon | Reportage & Dokumentation | ARD - YouTube
Misschien moet je gewoon maar opteren voor thuislevering van de Delhaize of een afhaalpunt van Colruyt of GB?

Mja, tis geen evidentie om op ons veloken 2 pakken water te gaan kopen, 2 dozen cornflakes, een brood, soepen blik... enfin ik zeg maar :p vooral voor dat water (en voor de kotgenoot ook nog frisdrank) zijn we nu aan het kijken, om es te testen of ze dat idd leveren en hoe snel. :3 Afhalen is dus ook niet direct een optie. Als we met het openbaar vervoer naar de Colruyt gaan, zijn we rap 2 uur kwijt.

Cuth zei:
Naar de supermarkt wandelen is goed voor de gezondheid en een pak beter voor het milieu!

Manieren om oude mensen te ontwijken (wat imo al overbodig is; ge zijt ne student, ge hebt in feite nog alle tijd van de wereld. Mensen zijn zo ongeduldig geworden :( ) zijn bijvoorbeeld selfscanning of inkopen doen wanneer oude mensen niet naar de winkel gaan.

Of wat Kandul zei, die weet het altijd beter!

Voor de kleine dingen ga ik best zelf ook graag in de supermarkt rondkijken, al zijn er in de buurt van mijn kot niet echt grote winkels, vooral overpriced kleine buurtwinkeltjes waar ik dus wel degelijk te voet naar toe ga, maar geen dranken kan inslaan.

Wat ik wel doodgraag doe is hier thuis naar de Hypercarrefour gaan met de auto en daar met m'n kar op m'n dooie gemak rondkijken. Dan zit ik er vaak langer dan een uur :p geduldig ben ik best wel, maar dan enkel in de bepaalde winkels die ik fijn vind om in rond te lopen. Colruyt is bv heel goedkoop maar nogal droogjes. (ik blijf er wel bij: Everyday is best witte product ever)

Cuth

Legacy Member
Het was een compliment hoor. Zo vriendelijk ben ik nog wel. Een gebrek aan smileys in uw posts kan u dan weer wel verweten worden.

(ahja; ik vergeet altijd dat er ook flessen moeten worden gehaald in de winke.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan