ryoudragon
Legacy Member
Cuth zei:Een gebrek aan smileys in uw posts kan u dan weer wel verweten worden.
Das niet erg, ik compenseer dat wel effe (n___n)/~
*doet paraplu alvast open voor incoming shitstorm*Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cuth zei:Een gebrek aan smileys in uw posts kan u dan weer wel verweten worden.
*doet paraplu alvast open voor incoming shitstorm*Kandul zei:Het is tof werken daar bij Amazon Ausgeliefert! Leiharbeiter bei Amazon | Reportage & Dokumentation | ARD - YouTube
Misschien moet je gewoon maar opteren voor thuislevering van de Delhaize of een afhaalpunt van Colruyt of GB?
Het is inderdaad al weer een tijdje geleden sinds ik nog eens een smiley gebruikt heb op het forum.Cuth zei:Het was een compliment hoor. Zo vriendelijk ben ik nog wel. Een gebrek aan smileys in uw posts kan u dan weer wel verweten worden.
(ahja; ik vergeet altijd dat er ook flessen moeten worden gehaald in de winke.)
Een eventuele oplossing kan een karretje zijn die je aan je fiets vastmaakt, ze bestaan in elk geval. Zelf maak ik gebruik van een fietsmand, maar ik koop zelden drank dus ik heb dat probleem niet.ryoudragon zei:Mja, tis geen evidentie om op ons veloken 2 pakken water te gaan kopen, 2 dozen cornflakes, een brood, soepen blik... enfin ik zeg maarvooral voor dat water (en voor de kotgenoot ook nog frisdrank) zijn we nu aan het kijken, om es te testen of ze dat idd leveren en hoe snel. :3 Afhalen is dus ook niet direct een optie. Als we met het openbaar vervoer naar de Colruyt gaan, zijn we rap 2 uur kwijt.
ryoudragon zei:Ik en m'n kotgenoot gaan es proberen van voedsel in grote masse van Amazon te laten komen. Moeten we niet meer naar de winkel lopen. handig. Eens zien of dat lukt.
We zijn er een sport van aan het maken om onze luiheid omtrent het inkopen van voedsel tot in het absurde te drijven. Dat alles om de oude menskens in de supermarkten te vermijden.![]()

memorexxx zei:LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten.![]()
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager.![]()

xDmemorexxx zei:LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten.![]()
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager.![]()

Nah het zit gewoon zo : Upper management vond het een goed plan om iemand die helemaal geen kennis heeft van IT leiding te geven over de IT afdeling. Die kerel kent echt waar geen HOL van eender welk vakgebied in IT. Het is een pure manager zonder technische skills whatsoever. Binnen onze IT afdeling heeft zowat iedereen zijn vragen bij dat Google verhaal. Maar het is het paradepaardje van de nieuwe manager. Want Microsoft vind hij geen goed bedrijf en wilt hij stapgewijs buiten smijten, de reden is dat het te duur is.... Maar echt ALLES hier draait op MS software, exchange, sharepoint, dynamics AX, MS biztalk, MS SQL server, AD, ssrs, ssis,ssas enz... en noem maar op... Complete onzin dus.JohnnyricoMC zei:Idd nogal kort door de bocht om iemand daar voor buiten te zwieren. 't is wel waar dat de VS bepaalde data zonder bevelschrift mag opvragen, mits die aan enkele voorwaarden voldoet. D'r zal wel iets anders achter zitten.![]()
fordjah zei:Ik was ook al vreugdedans aan het doen. Tot ik idd zag dat het voor de belastingsaangifte was.
Shit zeg![]()
memorexxx zei:Nah het zit gewoon zo : Upper management vond het een goed plan om iemand die helemaal geen kennis heeft van IT leiding te geven over de IT afdeling. Die kerel kent echt waar geen HOL van eender welk vakgebied in IT. Het is een pure manager zonder technische skills whatsoever. Binnen onze IT afdeling heeft zowat iedereen zijn vragen bij dat Google verhaal. Maar het is het paradepaardje van de nieuwe manager. Want Microsoft vind hij geen goed bedrijf en wilt hij stapgewijs buiten smijten, de reden is dat het te duur is.... Maar echt ALLES hier draait op MS software, exchange, sharepoint, dynamics AX, MS biztalk, MS SQL server, AD, ssrs, ssis,ssas enz... en noem maar op... Complete onzin dus.
memorexxx zei:LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten.![]()
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager.![]()

memorexxx zei:Nah het zit gewoon zo : Upper management vond het een goed plan om iemand die helemaal geen kennis heeft van IT leiding te geven over de IT afdeling. Die kerel kent echt waar geen HOL van eender welk vakgebied in IT. Het is een pure manager zonder technische skills whatsoever. Binnen onze IT afdeling heeft zowat iedereen zijn vragen bij dat Google verhaal. Maar het is het paradepaardje van de nieuwe manager. Want Microsoft vind hij geen goed bedrijf en wilt hij stapgewijs buiten smijten, de reden is dat het te duur is.... Maar echt ALLES hier draait op MS software, exchange, sharepoint, dynamics AX, MS biztalk, MS SQL server, AD, ssrs, ssis,ssas enz... en noem maar op... Complete onzin dus.
Kandul zei:Het is tof werken daar bij Amazon Ausgeliefert! Leiharbeiter bei Amazon | Reportage & Dokumentation | ARD - YouTube
Misschien moet je gewoon maar opteren voor thuislevering van de Delhaize of een afhaalpunt van Colruyt of GB?

Kandul zei:Vraag het maar aan Wonkelrijm of Karre, die zullen dat laatste bevestigen. De wereld is tegen mij!
Kandul zei:Vraag het maar aan Wonkelrijm of Karre, die zullen dat laatste bevestigen. De wereld is tegen mij!

(en heb Il Principe ook zelf gelezen). Ze had haar powerpoint zoveel beter kunnen maken 
