Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ryoudragon

Legacy Member
Cuth zei:
Een gebrek aan smileys in uw posts kan u dan weer wel verweten worden.

Das niet erg, ik compenseer dat wel effe (n___n)/~



:unsure: *doet paraplu alvast open voor incoming shitstorm*

JimmyPatterson

Legacy Member
Kandul zei:
Het is tof werken daar bij Amazon Ausgeliefert! Leiharbeiter bei Amazon | Reportage & Dokumentation | ARD - YouTube
Misschien moet je gewoon maar opteren voor thuislevering van de Delhaize of een afhaalpunt van Colruyt of GB?


80% van alles wat gij gebruikt om mee op internet te zitten, is gemaakt door mensen die onderbetaald worden en slecht worden behandeld. Dus of ge trekt de lijn door of ge stopt met die hypocriete nonsens.


Telkens als Amazon hier ter sprake komt, moet een moraalridder posten hoe slecht die werknemers het wel niet stellen. Wel neem het goede voorbeeld en koop enkel nog producten die gemaakt worden door mensen die een deftig loon krijgen + goed worden behandeld. Dag internet, dag pc, dag iPhone/gsm ....

Kandul

Legacy Member
Er is niks hypocriets aan mensen informeren.
Waarom denk je trouwens zo zwart-wit? De wereld bestaat uit grijstinten hoor. Als je ergens een verschil kan maken dan is dat toch beter dan geen verschil maken?

Cuth zei:
Het was een compliment hoor. Zo vriendelijk ben ik nog wel. Een gebrek aan smileys in uw posts kan u dan weer wel verweten worden.

(ahja; ik vergeet altijd dat er ook flessen moeten worden gehaald in de winke.)
Het is inderdaad al weer een tijdje geleden sinds ik nog eens een smiley gebruikt heb op het forum.
ryoudragon zei:
Mja, tis geen evidentie om op ons veloken 2 pakken water te gaan kopen, 2 dozen cornflakes, een brood, soepen blik... enfin ik zeg maar :p vooral voor dat water (en voor de kotgenoot ook nog frisdrank) zijn we nu aan het kijken, om es te testen of ze dat idd leveren en hoe snel. :3 Afhalen is dus ook niet direct een optie. Als we met het openbaar vervoer naar de Colruyt gaan, zijn we rap 2 uur kwijt.
Een eventuele oplossing kan een karretje zijn die je aan je fiets vastmaakt, ze bestaan in elk geval. Zelf maak ik gebruik van een fietsmand, maar ik koop zelden drank dus ik heb dat probleem niet.

Borko

Legacy Member
Eigenlijk van de halve week al maar toch doodblij

happy to hear her voice again :)

danzig_6

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik en m'n kotgenoot gaan es proberen van voedsel in grote masse van Amazon te laten komen. Moeten we niet meer naar de winkel lopen. handig. Eens zien of dat lukt.

We zijn er een sport van aan het maken om onze luiheid omtrent het inkopen van voedsel tot in het absurde te drijven. Dat alles om de oude menskens in de supermarkten te vermijden. :p

bpost is bezig met een project om boodschappen aan huis te laten leveren, ze zijn reeds gestart hiermee in enkele gemeenten.
indien dit goed verloopt zal dat binnenkort overal beschikbaar zijn.

memorexxx

Legacy Member
LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten. :D
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager. :D

Cinnead

Legacy Member
memorexxx zei:
LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten. :D
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager. :D

Wat een reden om iemand buiten te smijten .. :wtf:

EvilSwordfish

Legacy Member
memorexxx zei:
LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten. :D
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager. :D
xD

Die kerel is gewoon buite gesmeten omdat hij een opmerking maakte over de US? Strange

JohnnyricoMC

Legacy Member
Idd nogal kort door de bocht om iemand daar voor buiten te zwieren. 't is wel waar dat de VS bepaalde data zonder bevelschrift mag opvragen, mits die aan enkele voorwaarden voldoet. D'r zal wel iets anders achter zitten.:D

memorexxx

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Idd nogal kort door de bocht om iemand daar voor buiten te zwieren. 't is wel waar dat de VS bepaalde data zonder bevelschrift mag opvragen, mits die aan enkele voorwaarden voldoet. D'r zal wel iets anders achter zitten.:D
Nah het zit gewoon zo : Upper management vond het een goed plan om iemand die helemaal geen kennis heeft van IT leiding te geven over de IT afdeling. Die kerel kent echt waar geen HOL van eender welk vakgebied in IT. Het is een pure manager zonder technische skills whatsoever. Binnen onze IT afdeling heeft zowat iedereen zijn vragen bij dat Google verhaal. Maar het is het paradepaardje van de nieuwe manager. Want Microsoft vind hij geen goed bedrijf en wilt hij stapgewijs buiten smijten, de reden is dat het te duur is.... Maar echt ALLES hier draait op MS software, exchange, sharepoint, dynamics AX, MS biztalk, MS SQL server, AD, ssrs, ssis,ssas enz... en noem maar op... Complete onzin dus.

Cubbus

Legacy Member
fordjah zei:
Ik was ook al vreugdedans aan het doen. Tot ik idd zag dat het voor de belastingsaangifte was.
Shit zeg :cry::cry:

Je kan al zien hoeveel het is en wanneer men je vakantiegeld uitbetaald hoor. Wel moet je een token of ID-lezer hebben.
Gewoon op deze site kijken.

JohnnyricoMC

Legacy Member
memorexxx zei:
Nah het zit gewoon zo : Upper management vond het een goed plan om iemand die helemaal geen kennis heeft van IT leiding te geven over de IT afdeling. Die kerel kent echt waar geen HOL van eender welk vakgebied in IT. Het is een pure manager zonder technische skills whatsoever. Binnen onze IT afdeling heeft zowat iedereen zijn vragen bij dat Google verhaal. Maar het is het paradepaardje van de nieuwe manager. Want Microsoft vind hij geen goed bedrijf en wilt hij stapgewijs buiten smijten, de reden is dat het te duur is.... Maar echt ALLES hier draait op MS software, exchange, sharepoint, dynamics AX, MS biztalk, MS SQL server, AD, ssrs, ssis,ssas enz... en noem maar op... Complete onzin dus.

Volk zonder vakkennis dat de beslissingen maakt. Van waar ken ik dat nog...
't is inderdaad nogal gatachterlijk om als ge zo'n uitgebreide MS-omgeving hebt opeens over te schakelen op Google Apps. Da's de miserie met grote bedrijven: vroeg of laat krijgt een afdeling wel een of andere incompetente kwistembiebel als leider die gewoon de juiste vriendjes had of genoeg aandelen bezit.

Boterkoek

Legacy Member
memorexxx zei:
LoL, we zijn hier bezig met Google Apps for Buisiness te gebruiken opt werk.
Zegt er enen tegen de 'IT manager' dat dat toch allemaal niet zo veilig is en dat de US overheid zonder bevelschrift die data mogen opvragen en dat hij da toch niet zou doen.
Buiten gesmeten. :D
Blijkt nu dat het een externe consultant was, die als enigste op de hoogte is van een applicatie die hij heeft opgezet, waarmee nu een probleem is.
Nu willen ze hem terug laten komen om dat probleem op te lossen, maar hij wilt niet meer. In your face mr Manager. :D

Ze zouden beter uwe manager ontslaan. Voor zo'n reden onslagen worden..:wtf:

Ark'ay

Legacy Member
memorexxx zei:
Nah het zit gewoon zo : Upper management vond het een goed plan om iemand die helemaal geen kennis heeft van IT leiding te geven over de IT afdeling. Die kerel kent echt waar geen HOL van eender welk vakgebied in IT. Het is een pure manager zonder technische skills whatsoever. Binnen onze IT afdeling heeft zowat iedereen zijn vragen bij dat Google verhaal. Maar het is het paradepaardje van de nieuwe manager. Want Microsoft vind hij geen goed bedrijf en wilt hij stapgewijs buiten smijten, de reden is dat het te duur is.... Maar echt ALLES hier draait op MS software, exchange, sharepoint, dynamics AX, MS biztalk, MS SQL server, AD, ssrs, ssis,ssas enz... en noem maar op... Complete onzin dus.

Dilbert

Karre

Legacy Member
Kandul zei:
Het is tof werken daar bij Amazon Ausgeliefert! Leiharbeiter bei Amazon | Reportage & Dokumentation | ARD - YouTube
Misschien moet je gewoon maar opteren voor thuislevering van de Delhaize of een afhaalpunt van Colruyt of GB?

En dan zien mensen de prijzen en gaan ze vaak alsnog van amazon bestellen :D

Kandul zei:
Vraag het maar aan Wonkelrijm of Karre, die zullen dat laatste bevestigen. De wereld is tegen mij!

Je bent dan ook wel een echte captain obvious met momenten.

AntiChrist7

Legacy Member
Zit ik in de les Politieke Problemen van de Nieuwe tijd, en gaat het over Machiavelli en de tijdsperiode.

Niets wat ik niet al heb geleerd uit ACII en Brotherhood :p (en heb Il Principe ook zelf gelezen). Ze had haar powerpoint zoveel beter kunnen maken :p

Zou ik het haar zeggen? De les is gedaan om 16u, cast your vote :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan