Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Die foto's worden door middel van satellieten gemaakt afaik, dus lijkt me sterk dat iemand zoiets zou kunnen timen.

Delirium

Legacy Member
lantaarnpaal zei:
Ik vond daar eigenlijk niks speciaal. Vooral louche figuren die daar rondliepen :unsure: Toen ik 14 was ben ik daar met de ouders geweest.
Een gigantische zwarte van >2m zei daar tegen mij ineens 'fish is healthy for your brains' en dan bleef die maar staren. Toen had ik eigenlijk wel schrik :(

't Is idd wel een heel louche buurt, maar dat heeft wel zijn charme, vind ik.
De kust Malibu - Santa Monica - Venice is me toch meer bijgebleven dan de rest van LA.
Vorig jaar begon daar ene ambras te zoeken met een buitenwipper. Een paar meppen later was die wel kalm.
Dat is nu eenmaal Venice :)

Locke

Legacy Member
Ergens gelezen dat dat 'spoor' gewoon verkleuring van het hout is door water.

Arcturus

Legacy Member
natte hond. paar m verder zie je zelfs de hond lopen.
beetje "dom" om moord te denken.
Om de hoek zit er iemand op een bankje, beetje verder wandelaar en nergens een auto te bespeuren.

Kandul

Legacy Member
Karre zei:
Je bent dan ook wel een echte captain obvious met momenten.
Blijkbaar is het niet zo vanzelfsprekend, anders zou ik dat niet moeten aanhalen! Dat heb ik je echt al gezegd en ook dan ben je er niet op in gegaan dus ik betwijfel dat je het nu zult proberen weerleggen. Alleen heeft het dan weinig waarde dat je zoiets vermeldt, als je toch niet bereid bent de discussie aan te gaan. Op de man spelen weet je wel.

Computer program that learns to play classic NES games - YouTube Leuke AI toepassing, het programma leert bugs misbruiken om beter te scoren in het spel.

Karre

Legacy Member
Kandul zei:
Blijkbaar is het niet zo vanzelfsprekend, anders zou ik dat niet moeten aanhalen! Dat heb ik je echt al gezegd en ook dan ben je er niet op in gegaan dus ik betwijfel dat je het nu zult proberen weerleggen. Alleen heeft het dan weinig waarde dat je zoiets vermeldt, als je toch niet bereid bent de discussie aan te gaan. Op de man spelen weet je wel.

Wellicht weer zo iets dat van streek varieert vermoed ik maar als iemand zegt ik versta het niet meer hoor dan kan dat bij ons toch wel duiden op ik krijg er kop noch staart aan dat het zo gebeurd. Wilt niet noodzakkelijk zeggen dat je het werkelijk niet verstaat. Jammer dat ik uw voorgaande obvious momenten niet meer weet wel :p.

Kandul

Legacy Member
Karre zei:
Wellicht weer zo iets dat van streek varieert vermoed ik maar als iemand zegt ik versta het niet meer hoor dan kan dat bij ons toch wel duiden op ik krijg er kop noch staart aan dat het zo gebeurd. Wilt niet noodzakkelijk zeggen dat je het werkelijk niet verstaat. Jammer dat ik uw voorgaande obvious momenten niet meer weet wel :p.
Dat zal wel zo geïnterpreteerd kunnen worden in heel Vlaanderen. Het probleem in dit geval was echter dat de context ontbreekt om het met (redelijke) zekerheid zo te kunnen interpreteren. Wat ik dan meestal doe is simpelweg parafraseren wat er gezegd werd. Waarom? Het zorgt voor het minste tijdverlies (wegens geen argumenten te hoeven geven voor een stelling die nooit ingenomen werd) en het geeft de andere de kans om zijn standpunt duidelijk te maken.

https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/je-ergernissen-van-vandaag-deel-32.902656 deze eventueel? Als je de contra-intuïtieve kleurenkeuze van de knoppen eenmaal gewoon bent, zal je zien dat de zoekfunctie werkt.

Boterkoek

Legacy Member
Jeeej...gedaan met werken om 13.00u en deze morgen een briefke gekregen dat ik €100 mag ontvangen op het postkantoor.:woohoo:

sluysen

Legacy Member
Had een Female RCA naar Male audio jack adapter nodig, het goedkoopste dat ik vond was rond de 5€ (1€ en een beetje + 3.5€ verzending)

Net eentje op ebay gevonden voor 0.80€ en gratis verzending :p
zal wel een week of 3 duren eer ik het heb maar ik heb tijd :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan