Wat je hiermee dus bedoelt, is dat je zoveel "subtiele" racistische/xenofobische sneren moogt geven als ge wilt, maar één keertje deftig over de schreef gaan (atypisch voor uw postgedrag) en ge hangt? Elke dag iets komen posten over de "bruin mannen/apen" is perfect okidoki, maar een uitspraak imiteren - nota bene van een voornaam kerkelijk hoogwaardigheidsbekleder - is zogezegd bijna strafbaar?
Kom, je kunt maar zoveel blijven schermen met het recht op vrije meningsuiting om zulke bullshit te blijven rechtvaardigen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met Dhaulagiri's uitspraak, noch dat die te rechtvaardigen valt. Verder wil ik ook niemand in bescherming nemen, aangezien ik ervan overtuigd ben dat iedereen zijn eigen problemen kan oplossen en niet betutteld moet worden door anderen. Het moet echter eens gedaan zijn met dat constant met twee maten wegen wat overduidelijke discriminatie en/of provocatie betreft.