Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JohnnyricoMC

Legacy Member
sluysen zei:
Had een Female RCA naar Male audio jack adapter nodig, het goedkoopste dat ik vond was rond de 5€ (1€ en een beetje + 3.5€ verzending)

Net eentje op ebay gevonden voor 0.80€ en gratis verzending :p
zal wel een week of 3 duren eer ik het heb maar ik heb tijd :p

't is op die dingen dat de handelaars in Europa winst kunnen maken eh ;) Dat komt nu waarschijnlijk uit Maleisië of China.

Pr3D@t0r

Legacy Member
In het weekend ben ik op de site van vdab op een vacature gestoten die mij echt heel erg aansprak. Ik had wel geen tijd om direct een goede sollicitatiebrief te schrijven en er op te reageren, dus ik liet de vacature maar even openstaan in een tab om het later te doen. Gisteren heb ik mij dan maar eens eventjes de tijd genomen om mijn CV te updaten en een volledig nieuwe sollicitatiebrief te schrijven. De beste die ik ook ooit al geschreven heb. Na alles klaar 10 keer gechecked te hebben stond ik op het punt van mijn mail te verzenden. Per ongeluk dupliceerde ik die tab waarin die vacature geopend stond en kreeg ik in die nieuwe tab te zien dat de vacature niet langer geplubiceerd was. Dat terwijl die nog maar 3 dagen online stond.
Aangezien ik alles klaar had staan om te verzenden heb ik het toch maar verzonden. Ik weet de reden niet waarom ze die vacature offline hebben gehaald en misschien maak ik toch een kans. Het zou in ieder geval toch al geen kwaad kunnen.

Nu heb ik net een telefoontje gekregen van dat bedrijf om mij uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek. Die persoon legde mij uit dat ze de vacature offline gehaald hebben omdat ze er veel te veel respons op kregen van mensen die niet aan het gevraagde profiel voldoen waardoor ze echt onderspoeld werden met nutteloze mails. Hij zei dat ik er heel goed heb aan gedaan met toch nog te reageren ondanks dat de vacature al offline gehaald was. Hij was blij dat er toch tenminste één iemand met het gevraagde profiel en competenties tussen zat. Dit geeft me dus al een heel goed gevoel :)

Dhaulagiri

Legacy Member
Uit de pol&actua groep gegooid omdat ik kritiek heb op iemand die openlijk racisme verkondigt. Bedankt dakantochnie.

Dakantochnie

Legacy Member
Dhaulagiri zei:
Uit de pol&actua groep gegooid omdat ik kritiek heb op iemand die openlijk racisme verkondigt. Bedankt dakantochnie.
Dat is niet correct helaas; ik heb u uit de Actuagroep gezet omdat u openlijk uitspraken deed die binnen de westerse sociologische context ontoelaatbaar zijn: "Nuja mss waren de aanslagen wel een vergelding van de zinloze en achterlijke 'war on terror' en dat wan het idd wel 'immanente gerechtigheid'". Insinueren dat bomaanslagen plegen op onschuldige individuen een "immanente gerechtigheid" is omdat bepaalde staten stappen proberen te ondernemen tegen internationaal terrorisme, lijkt me een uitspraak die op het randje zweeft van strafbaar zijn. Dit is het laatste wat ik hierover post in deze thread, aangezien eender welke uitspraak over acties van moderatoren via PM of IRC dienen geregeld te worden - zoals u hoort te weten.

glashelder

Legacy Member
Dakantochnie zei:
westerse sociologische context

Pas op hoor, of ik moet hier een lecture houden :D (Zoals dat het concept van ontwikkeling sowieso omstreden is.)

JohnnyricoMC

Legacy Member
glashelder zei:
Pas op hoor, of ik moet hier een lecture houden :D (Zoals dat het concept van ontwikkeling sowieso omstreden is.)

moet afleiding vinden...

oh kijk!

[youtube]-Ei3nLvuuD4[/youtube]

Karre

Legacy Member
Waarom heb je eigenlijk themummy er niet buiten gegooid en Dhaulagirl wel? Ik kan me niet herinneren dat Dhaulagirl al eerder zo'n dingen verkondigd heeft terwijl themummy daar voortdurend met zijn Turkije en Azië zit te provoceren. Net zoals Hawk zelfs in dat topic over N-VA moet beginnen.

Dakantochnie

Legacy Member
Karre zei:
Waarom heb je eigenlijk themummy er niet buiten gegooid en Dhaulagirl wel? Ik kan me niet herinneren dat Dhaulagirl al eerder zo'n dingen verkondigd heeft terwijl themummy daar voortdurend met zijn Turkije en Azië zit te provoceren. Net zoals Hawk zelfs in dat topic over N-VA moet beginnen.
Elke zaak wordt apart behandeld en bekeken.

Dennoman

Legacy Member
Dakantochnie zei:
Elke zaak wordt apart behandeld en bekeken.
Wat je hiermee dus bedoelt, is dat je zoveel "subtiele" racistische/xenofobische sneren moogt geven als ge wilt, maar één keertje deftig over de schreef gaan (atypisch voor uw postgedrag) en ge hangt? Elke dag iets komen posten over de "bruin mannen/apen" is perfect okidoki, maar een uitspraak imiteren - nota bene van een voornaam kerkelijk hoogwaardigheidsbekleder - is zogezegd bijna strafbaar?

Kom, je kunt maar zoveel blijven schermen met het recht op vrije meningsuiting om zulke bullshit te blijven rechtvaardigen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met Dhaulagiri's uitspraak, noch dat die te rechtvaardigen valt. Verder wil ik ook niemand in bescherming nemen, aangezien ik ervan overtuigd ben dat iedereen zijn eigen problemen kan oplossen en niet betutteld moet worden door anderen. Het moet echter eens gedaan zijn met dat constant met twee maten wegen wat overduidelijke discriminatie en/of provocatie betreft.

Dennoman

Legacy Member
Allee dan, on-topic:

Vooruitzichten voor de komende twee weekends. Zullen uitputtend worden, maar zéér plezant :)

Dakantochnie

Legacy Member
Dennoman zei:
Wat je hiermee dus bedoelt, is dat je zoveel "subtiele" racistische/xenofobische sneren moogt geven als ge wilt, maar één keertje deftig over de schreef gaan (atypisch voor uw postgedrag) en ge hangt? Elke dag iets komen posten over de "bruin mannen/apen" is perfect okidoki, maar een uitspraak imiteren - nota bene van een voornaam kerkelijk hoogwaardigheidsbekleder - is zogezegd bijna strafbaar?

Kom, je kunt maar zoveel blijven schermen met het recht op vrije meningsuiting om zulke bullshit te blijven rechtvaardigen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met Dhaulagiri's uitspraak, noch dat die te rechtvaardigen valt. Verder wil ik ook niemand in bescherming nemen, aangezien ik ervan overtuigd ben dat iedereen zijn eigen problemen kan oplossen en niet betutteld moet worden door anderen. Het moet echter eens gedaan zijn met dat constant met twee maten wegen wat overduidelijke discriminatie en/of provocatie betreft.
Eigenlijk was het enige dat ik hiermee bedoelde is dat er over bepaalde zaken nog met collega's moet overlegd worden. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan