Archief - Je glimlach van vandaag - deel 28

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Li1quid

Legacy Member
Na lang kloten is mijn account database gemaakt/gefixt :D er wordt zelfs een mailtje met een verificatie token gestuurd :cool:

Drew

Legacy Member
Tonerider zei:
- we're -

Maar om in de sfeer te blijven.
Heel wat Boston-lopers hebben zich echt de benen van onder het lijf gelopen.
:unsure:
- De laatste kilometer is echt dodelijk
- Boston Tea 'n Tea party

etc

Gatsby

Legacy Member
Dennoman zei:
Wat je hiermee dus bedoelt, is dat je zoveel "subtiele" racistische/xenofobische sneren moogt geven als ge wilt, maar één keertje deftig over de schreef gaan (atypisch voor uw postgedrag) en ge hangt? Elke dag iets komen posten over de "bruin mannen/apen" is perfect okidoki, maar een uitspraak imiteren - nota bene van een voornaam kerkelijk hoogwaardigheidsbekleder - is zogezegd bijna strafbaar?

Kom, je kunt maar zoveel blijven schermen met het recht op vrije meningsuiting om zulke bullshit te blijven rechtvaardigen. Ik zeg niet dat ik het eens ben met Dhaulagiri's uitspraak, noch dat die te rechtvaardigen valt. Verder wil ik ook niemand in bescherming nemen, aangezien ik ervan overtuigd ben dat iedereen zijn eigen problemen kan oplossen en niet betutteld moet worden door anderen. Het moet echter eens gedaan zijn met dat constant met twee maten wegen wat overduidelijke discriminatie en/of provocatie betreft.

:love:

Karre

Legacy Member
Kandul zei:
Van explosies naar barbecues, een luguber gevoel voor humor hebben ze dan toch.

Ik begrijp dat hier toch niet meer hoor (nu mag je het wel uitleggen :unsure:). Themummy blijft er maar op los trollen en krijgt geen sancties? Vinden jullie zijn uitspraken soms lachwekkend dat je hem daar wilt houden? Ik heb daar echt al mensen voor minder geband zien worden zoals e.House en Noreee. En ook die reactie van Rizla+ gaat er echt wel over. Zou beter al naar Justin Bieber luisteren.

megrohlsta

Legacy Member
Daarnet tijdens het kijken naar Friends zin gekregen in een hamburger :drool: . Daarna reden mijn vriend en ik naar de Quick om hamburgers.
Damn, that hit the spot. :D

Kandul

Legacy Member
Karre zei:
Ik begrijp dat hier toch niet meer hoor (nu mag je het wel uitleggen :unsure:). Themummy blijft er maar op los trollen en krijgt geen sancties? Vinden jullie zijn uitspraken soms lachwekkend dat je hem daar wilt houden? Ik heb daar echt al mensen voor minder geband zien worden zoals e.House en Noreee. En ook die reactie van Rizla+ gaat er echt wel over. Zou beter al naar Justin Bieber luisteren.
Dakantochnie zal een dezer dagen wel een nieuwe regel aankondigen, houd je ogen open!

Therapy

Legacy Member
megrohlsta zei:
Daarnet tijdens het kijken naar Friends zin gekregen in een hamburger :drool: . Daarna reden mijn vriend en ik naar de Quick om hamburgers.
Damn, that hit the spot. :D

Nu heb ik ook zin. :(

Tuninboy

Legacy Member
Therapy zei:
Hamburger/fastfood.

Quick zijn faggots door hun deal met Burger King. :tongue:

Deal met Burger King ? Watcha talking about Willis ?:unsure:

Quick is echt vettige rotzooi.

Therapy

Legacy Member
Quick heeft toch een afspraak met Burger King waardoor BK niet in België komt. Of heb ik me laten vangen? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan