Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BLPGRN

Legacy Member
Of gewoon repeat achter youtube typen en je gaat automatisch naar een replay site

Burrid

Legacy Member
Haita zei:
:naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat uw inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet word gedaan door overconsumptie.

Voor mij niet echt een inspanning, ik verlies niets en ik win er enkel bij :p. Ik hoop vanaf volgend jaar onderzoek te doen over dit onderwerp, ze moeten hun data toch ergens halen. Zo zal ik mijn steentje proberen bijdragen :).

YaMo

Legacy Member
Of vervang gewoon 'tube' door 'repeat'.

EDIT: Als anderen hun bericht verwijderen is het ook niet grappig meer natuurlijk :sop:

GETHEZ

Legacy Member
Haita zei:
Of gewoon repeat achter youtube typen en je gaat automatisch naar een replay site

zo dat ik het gevonden heb in google... lol

ik moest precies eerst op dat idee komen... :)

schuppekens

Legacy Member
Haita zei:
:naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat de inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet worden gedaan door overconsumptie.

Die overcomsumptie komt voornamelijk uit Amerika denk ik. Misschien dat ze daar zich op moeten richten?

Burrid

Legacy Member
schuppekens zei:
Die overcomsumptie komt voornamelijk uit Amerika denk ik. Misschien dat ze daar zich op moeten richten?

Die is er in elk ontwikkeld land. Hoe meer ontwikkeld, hoe hoger de vleesconsumptie. En met het aantal landen dat zich aan het ontwikkelen is, zien de gevolgen er niet goed uit.

Preske

Legacy Member
dJeez zei:
Mijn Leap Motion controller is toegekomen. Echt wel een veelbelovend stukje hardware, in de nabije toekomst toch eens checken of hun SDK makkelijk is in gebruik :p.

lol, typisch "wauw, dat moet ik hebben" en als het dan uitkomt/in uw handen ligt "haja juist, ik heb da gekocht. Ik zal later wel eens zien wat ik er mee kan doen" En dan ligt het daar te verstoffen. :p

Oldskooler

Legacy Member
Haita zei:
:naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat de inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet worden gedaan door overconsumptie.

Ach, weldra wordt de helft van de bevolking van deze planeet geblazen.

Dan zaagt men over hoe het toch is kunnen gebeuren.


En nadien, minder mensen, meer consumptie voor de anderen.

Het past allemaal.

Timmeke

Legacy Member
De weersvoorspellingen voor de komende dagen!
Eindelijk wat koeler!
En regen!

:D:D:D:D:D:D:D

Karre

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ach, weldra wordt de helft van de bevolking van deze planeet geblazen.

Dan zaagt men over hoe het toch is kunnen gebeuren.


En nadien, minder mensen, meer consumptie voor de anderen.

Het past allemaal.

Het is dan ook maar een tijdelijke oplossing om het echte probleem eens uit te stellen, overbevolking. Dat de mensen die zo iets willen zich maar met hun eigen leven gaan bemoeien in plaats van anderen hun voedingsgewoonten te willen aanpassen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan