Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haita zei::naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat uw inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet word gedaan door overconsumptie.
. Ik hoop vanaf volgend jaar onderzoek te doen over dit onderwerp, ze moeten hun data toch ergens halen. Zo zal ik mijn steentje proberen bijdragen
.Haita zei:Of gewoon repeat achter youtube typen en je gaat automatisch naar een replay site

.Haita zei::naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat de inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet worden gedaan door overconsumptie.
schuppekens zei:Die overcomsumptie komt voornamelijk uit Amerika denk ik. Misschien dat ze daar zich op moeten richten?
dJeez zei:Mijn Leap Motion controller is toegekomen. Echt wel een veelbelovend stukje hardware, in de nabije toekomst toch eens checken of hun SDK makkelijk is in gebruik.

Haita zei::naughty: ik ben zo goed als vegetariër. Misschien 1 a 2 keer per week wat vlees, en dat is een goede balans. Spijtig dat de inspanningen om minder vlees te eten meteen teniet worden gedaan door overconsumptie.
De mens is maar een seconde in het raderwerk van de schepping, die voortdurend evolueerd...
Preske zei:wtf
op terecht gekomen terwijl ge naar porn ant zoeken waart? :3

BlazeMusic zei:Dat had 1 van de mogelijkheden kunnen zijn.
Maar nee, per toeval![]()
BlazeMusic zei:
[youtube]4wZPsFWfi3k[/youtube]
Oldskooler zei:Ach, weldra wordt de helft van de bevolking van deze planeet geblazen.
Dan zaagt men over hoe het toch is kunnen gebeuren.
En nadien, minder mensen, meer consumptie voor de anderen.
Het past allemaal.
Ludwig Van zei:
Ludwig Van zei: