coldplayke
Legacy Member
Bosvos zei:Eindelijk regen en onweer hier! Hopelijk koelt het zo deze nacht wat af naar een deftige slaaptemperatuur![]()
Hier (Hasselt) heeft het gisteren al geonweerd, het was toch wel een stuk frisser vannacht

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bosvos zei:Eindelijk regen en onweer hier! Hopelijk koelt het zo deze nacht wat af naar een deftige slaaptemperatuur![]()

Saphira zei:Gisterenavond voor de eerste keer naar de Gentse Feesten geweest. Kot is ondertussen ook volledig leeg, dus het is langzaamaan 'bye bye studentenleven'.
Preske zei:Ge zijt daar afgestudeerd en nu pas gaat ge naar de feesten?
. Nu 2 weekjes verlof in een andere vakantiejob dus tijd genoeg. Kga 't zelfs goed maken en 2x gaan 
Saphira zei:Vakantiejob altijd in juli gehad en nooit vrijgekregen. Dus ja. Nu 2 weekjes verlof in een andere vakantiejob dus tijd genoeg. Kga 't zelfs goed maken en 2x gaan
![]()



Het ging niet over de hitte, het ging over de ventilator. En daar krijg je bij mijn weten nog geen bronchitis vanTimmeke zei:Het klopt toch....
Aspecifieke prikkels.... zoals de hitte.... waar je in zat.
Ook niet van de hitte.Ja ik ben maar alleen dus misschien minder smaakgerelateerde discussies?kay-gell zei:Damn gij zit er rapper in dan ik. Wij moeten nog de tweede laag verven,behangen en een tafel,zetel + kasten kopen![]()

Tyfius zei:

dJeez zei:Mijn Leap Motion controller is toegekomen. Echt wel een veelbelovend stukje hardware, in de nabije toekomst toch eens checken of hun SDK makkelijk is in gebruik.
. Nog steeds teveel mensen die denken dat het ongezond is!Burrid zei:"12 July 2013. Australia's peak health body, the NH&MRC, has finally recognised that a vegan diet is a viable option for all Australians. Australia's top health experts are now in agreement with those in the USA and Canada that well-planned vegan diets are safe and healthy for all age groups."
Ale, het begint er al meer en meer op te trekken. Nog steeds teveel mensen die denken dat het ongezond is!
RB26DETT zei:Ja ik ben maar alleen dus misschien minder smaakgerelateerde discussies?
En geluk gehad met de levertijd van mijn bed en zetel die ik binnen de 2 weken had. Tafel en stoelen komen uit de Ikea en op mijn kasten moet ik nog een dikke maand wachten dus heb ik voorlopig maar een kast van bij mijn ouders meegenomen.
Hebt ge al een bepaalde streefdatum vooropgesteld om te verhuizen?
Ik moet wel nog wat mijne draai vinden in de keuken voor eten klaar te maken en 's morgens op tijd klaar te geraken.
