Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

coldplayke

Legacy Member
Bosvos zei:
Eindelijk regen en onweer hier! Hopelijk koelt het zo deze nacht wat af naar een deftige slaaptemperatuur :)

Hier (Hasselt) heeft het gisteren al geonweerd, het was toch wel een stuk frisser vannacht :)

Saphira

Legacy Member
Gisterenavond voor de eerste keer naar de Gentse Feesten geweest :unsure:. Kot is ondertussen ook volledig leeg, dus het is langzaamaan 'bye bye studentenleven'.

Preske

Legacy Member
Saphira zei:
Gisterenavond voor de eerste keer naar de Gentse Feesten geweest :unsure:. Kot is ondertussen ook volledig leeg, dus het is langzaamaan 'bye bye studentenleven'.

Ge zijt daar afgestudeerd en nu pas gaat ge naar de feesten?

Saphira

Legacy Member
Preske zei:
Ge zijt daar afgestudeerd en nu pas gaat ge naar de feesten?

Vakantiejob altijd in juli gehad en nooit vrijgekregen. Dus ja :p. Nu 2 weekjes verlof in een andere vakantiejob dus tijd genoeg. Kga 't zelfs goed maken en 2x gaan :tongue:

Preske

Legacy Member
Saphira zei:
Vakantiejob altijd in juli gehad en nooit vrijgekregen. Dus ja :p. Nu 2 weekjes verlof in een andere vakantiejob dus tijd genoeg. Kga 't zelfs goed maken en 2x gaan :tongue:

Hoe, ge blijft daar niet nonstop? amateur :unsure:


:p:p

eS

Legacy Member
Toevallig een oude iPhone 3gs in handen gekregen om te recycleren. Die toch even goed bekeken, en blijkbaar was er enkel een softwareprobleem, gratis telefoon dus :p

glashelder

Legacy Member
Timmeke zei:
Het klopt toch....
Aspecifieke prikkels.... zoals de hitte.... waar je in zat.
Het ging niet over de hitte, het ging over de ventilator. En daar krijg je bij mijn weten nog geen bronchitis van :p Ook niet van de hitte.

RB26DETT

Legacy Member
kay-gell zei:
Damn gij zit er rapper in dan ik. Wij moeten nog de tweede laag verven,behangen en een tafel,zetel + kasten kopen :D
Ja ik ben maar alleen dus misschien minder smaakgerelateerde discussies? :p
En geluk gehad met de levertijd van mijn bed en zetel die ik binnen de 2 weken had. Tafel en stoelen komen uit de Ikea en op mijn kasten moet ik nog een dikke maand wachten dus heb ik voorlopig maar een kast van bij mijn ouders meegenomen.

Hebt ge al een bepaalde streefdatum vooropgesteld om te verhuizen?

Ik moet wel nog wat mijne draai vinden in de keuken voor eten klaar te maken en 's morgens op tijd klaar te geraken.

Muscleduck

Legacy Member
Kerbal reddingsmissie geslaagd :love: Kerbal die gestrand was in orbit rond de maan zonder jetpack redden, nie simpel.

Burrid

Legacy Member
"12 July 2013. Australia's peak health body, the NH&MRC, has finally recognised that a vegan diet is a viable option for all Australians. Australia's top health experts are now in agreement with those in the USA and Canada that well-planned vegan diets are safe and healthy for all age groups."
Ale, het begint er al meer en meer op te trekken :D. Nog steeds teveel mensen die denken dat het ongezond is!

JohnnyricoMC

Legacy Member
Burrid zei:
"12 July 2013. Australia's peak health body, the NH&MRC, has finally recognised that a vegan diet is a viable option for all Australians. Australia's top health experts are now in agreement with those in the USA and Canada that well-planned vegan diets are safe and healthy for all age groups."
Ale, het begint er al meer en meer op te trekken :D. Nog steeds teveel mensen die denken dat het ongezond is!

Maar dan niet valsspelen met imitaties eh! Geen sojaburgers en al!:naughty:

kay-gell

Legacy Member
RB26DETT zei:
Ja ik ben maar alleen dus misschien minder smaakgerelateerde discussies? :p
En geluk gehad met de levertijd van mijn bed en zetel die ik binnen de 2 weken had. Tafel en stoelen komen uit de Ikea en op mijn kasten moet ik nog een dikke maand wachten dus heb ik voorlopig maar een kast van bij mijn ouders meegenomen.

Hebt ge al een bepaalde streefdatum vooropgesteld om te verhuizen?

Ik moet wel nog wat mijne draai vinden in de keuken voor eten klaar te maken en 's morgens op tijd klaar te geraken.


Geen idee wanneer we erin gaan tbh. Hopelijk niet meer te lang want begin met mijn nieuw werk in Hasselt volgende week dus zou mij wat heen en weer gerij besparen. :D

Kunt gewoon uw eten voor een paar dagen klaarmaken. Ik doe dat meestal zo en vries dat dan in.

Glimlach:

http://www.youtube.com/watch?v=hU3CYs77Ku4#at=26
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan