Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The_Cat

Legacy Member

Remi

Legacy Member
SusieQ zei:
Niet hier, nog geen druppel gezien sinds al de heisa rond het onweer, en ik woon nochtans in een straal van 25km rond het gentse :s

serieuze woonoppervlakte wel

Ludwig Van

Legacy Member

Timmeke

Legacy Member

coldplayke

Legacy Member
Waarom lezen mensen zo'n bladen :')
Mijn schoonouders hebben de dag allemaal thuis liggen en ik heb daar eens 1 keer in gekeken... :sleep:
Als ge voor sensatie gaat, pakt dan iets te goei he

SusieQ

Legacy Member
coldplayke zei:
Waarom lezen mensen zo'n bladen :')
Mijn schoonouders hebben de dag allemaal thuis liggen en ik heb daar eens 1 keer in gekeken... :sleep:
Als ge voor sensatie gaat, pakt dan iets te goei he

De een leest die roddel magazines, de ander roddelt erover op het 9lives forum, ik zie geen verschil, neen ook niet in kwaliteit... ... :eek:

coldplayke

Legacy Member
SusieQ zei:
De een leest die roddel magazines, de ander roddelt erover op het 9lives forum, ik zie geen verschil, neen ook niet in kwaliteit... ... :eek:

Gij haat 9lives precies he :p

Preske

Legacy Member
Ludwig Van zei:
https://www.youtube.com/watch?v=bVOeTY9R7V0#t=35m50s
https://www.youtube.com/watch?v=vZwvkPnMORE
dat gedrocht is de braziliaanse samson

de kinderprogramma's in brazilië zijn zo afschuwelijk dat ze wel op straat moeten sjotten

ik noem het geen toeval dat de voetballers hier een pak beter zijn geworden sinds studio 100 steeds hardnekkigere brol begon te maken

edit: mijn tijdlink werkt niet :( t=35m50s dus


hahaha

The 7 Most Unintentionally Nightmarish Children's Characters | Cracked.com

[youtube]vVktxm3p7gI[/youtube]

[youtube]qePUsdTmzuc[/youtube]

ongelooflijk jim henson

justin bieber gaat op david lynch lijken

waarom hangt er bij dien eerste zijn teelballen aan zijn gezicht?

Ludwig Van

Legacy Member
coldplayke zei:
Waarom lezen mensen zo'n bladen :')
Mijn schoonouders hebben de dag allemaal thuis liggen en ik heb daar eens 1 keer in gekeken... :sleep:
Als ge voor sensatie gaat, pakt dan iets te goei he

ik lees da ni, ik was in de dagbladwinkel voor de libelle vo mama en den dag allemaal vo bompa :naughty:

en er stond ne grote poster van eva pauwels haar smoel op de deur

SusieQ zei:
De een leest die roddel magazines, de ander roddelt erover op het 9lives forum, ik zie geen verschil, neen ook niet in kwaliteit... ... :eek:

IK LEES DIE NI

Preske zei:
waarom hangt er bij dien eerste zijn teelballen aan zijn gezicht?

Brazilianen...

Remi

Legacy Member
Preske zei:
met het verschil dat kaatje wel fappable is

In de slimste mens was die eerder slapable.
man wat een irritant mens, die is al even ADHD als haar karakter.

Tuninboy

Legacy Member
Kendrick. Regen, zon, sneeuw, zat of stoned. Het blijft toch een steengoed album.

glashelder

Legacy Member
Ludwig Van zei:
ik lees da ni, ik was in de dagbladwinkel voor de libelle vo mama en den dag allemaal vo bompa :naughty:

en er stond ne grote poster van eva pauwels haar smoel op de deur
Heb die poster ook zien hangen bij een dagbladwinkel, dacht eerst dat iemand had zitten prutsen met een stylo :D

SusieQ

Legacy Member
coldplayke zei:
Gij haat 9lives precies he :p

Neen hoor, maar ik hou mezelf geen rad voor de ogen dat hier "slimmer" volk rondhangt dan pakweg hln.be of de roddelboekjes lezers ;)

Timmeke

Legacy Member
SusieQ zei:
Neen hoor, maar ik hou mezelf geen rad voor de ogen dat hier "slimmer" volk rondhangt dan pakweg hln.be of de roddelboekjes lezers ;)

Tuurlijk niet.
Zie maar naar mij!
:unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan