Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SwagYolo

Legacy Member
Edit : mijn allereerste dubbelpost....ik dacht dat ik er ging aan ontsnappen :'(

Myllan

Legacy Member
Arne zei:
Stop trying :(

Humor hebt ge, of hebt ge niet!

Ben je er weer?Wat ben jij een ongelofelijke zuurpruim zeg!
Je hoeft niet te lachen want zolang ik het grappig vind boeit de rest me geen ene mallemoer.:D

SwagYolo

Legacy Member
Tesliem zei:
Ben je er weer?Wat ben jij een ongelofelijke zuurpruim zeg!
Je hoeft niet te lachen want zolang ik het grappig vind boeit de rest me geen ene mallemoer.:D

Dat is toch vrij tot zeer zielig in je eentje lachen met iets dat helemaal niet grappig is :)

ryoudragon

Legacy Member
Net deze mail gekregen.

Je viens de lire votre message, concernant votre annonce aucun problème pour le prix et vue que je réside à l'étranger (Abidjan) pour cause de travail qui consiste à acheter les articles d'occasions et les revendre vers les autres pays pour en tiré profit, j'aurai apprécier plus de détails sur l'annonce afin de me rassurer de son bon état actuel concernant le mode de paiement je propose de vous payer soit par :
- Chèque de banque ( Nom et Prénom du bénéficié suivit de l'adresse de livraison du chèque, numéro de téléphones ans oublier voter prix ferme ).
- Virement bancaire (Nom et Prénom du titulaire au compte; Votre adresse; N° de compte; Code IBAN; Code BIC,Nom et adresse de votre banque sans oublier votre numéro de téléphone et me confirmer le prix afin de ne pas faire d’erreur ).
Ne vous inquiétez pas pour la récupération car une fois que vous aurai reçu l'argent entre vos mains je vous contacterai pour choisir un jours où j'enverrai un transitaire pour la récupération à votre adresse domicilier, tous les frais du transport sont à ma charge.
Merci de donner suite à mon mail pour l'intérêt que j'accorde à votre annonce.
Bien a vous

seems legit :unsure:

Myllan

Legacy Member
shiche zei:
Dat is toch vrij tot zeer zielig in je eentje lachen met iets dat helemaal niet grappig is :)


Wat nog zieliger is is een onbekende internetfiguur die denkt voor mij te bepalen wat ik wel of niet grappig mag vinden.Waarom denk je dat jouw mening zo belangrijk is?
Gevoel voor humor verschilt,mijn beste en wat ik grappig vind hoef jij niet grappig te vinden,capiche?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan