Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Swindels zei:
Ochot, anti TML jong? Is't te populair?

We kunnen niet allemaal zo cool als Poekie95 zijn :(

Soit, regen. Eindelijk de verkoeling waar ik op hoopte en ik mocht dan nog zo mooi met de regendruppels die tegen men raam tokkelden wakker worden :love:.

kil911ler

Legacy Member
En dan vormen die druppels een grote plas op je vensterbank en wordt die plas onder je raam doorgeduwd door de hevige wind :unsure:

kay-gell

Legacy Member
lol, wat is het proleem met TML dat iedereen zich verheugt dat die in de regen staan?

Général Zantas

Legacy Member
Remi zei:
Sebiet nog is extra pret dan, buienradar toont een leuk regenfrontje dat van Frankrijk naar Nederland glijdt.

Voornamelijk in de ochtend en voormiddag. Tegen dat het festival weer start, zal dat bijna afgelopen zijn.

mojojojo

Legacy Member
kay-gell zei:
lol, wat is het proleem met TML dat iedereen zich verheugt dat die in de regen staan?

ze hebben hier een afkeer van dat mainstream volk. Bende huppelkutten dat het zijn, met hun tsjiengel tsjangel muziek!

straight-6

Legacy Member
De helft van da TML publiek zijn gewoon een bende meelopers die er tot 5 jaar geleden nog nooit van gehoord hadden waardoor de echte liefhebbers van die muziek bijna geen kans meer hebben om aan tickets te geraken waarvan de prijs ook gestoord duur geworden is. Dus dat ze daar maar allemaal verzuipen.

Recipe4hate

Legacy Member
mojojojo zei:
ze hebben hier een afkeer van dat mainstream volk. Bende huppelkutten dat het zijn, met hun tsjiengel tsjangel muziek!

Pounding techno music
All hail techno viking - YouTube

straight-6 zei:
De helft van da TML publiek zijn gewoon een bende meelopers die er tot 5 jaar geleden nog nooit van gehoord hadden waardoor de echte liefhebbers van die muziek bijna geen kans meer hebben om aan tickets te geraken waarvan de prijs ook gestoord duur geworden is. Dus dat ze daar maar allemaal verzuipen.

Da's tegenwoordig met alles zo. Werchter, Pukkelpop, gewone concert van Metallica waarvan de helft niet meer kent dan Nothing Else Matters etc...
Lig ik niet wakker van hoor. De sfeer van "vroeger" krijg je toch niet meer terug.

SusieQ

Legacy Member
mojojojo zei:
ze hebben hier een afkeer van dat mainstream volk. Bende huppelkutten dat het zijn, met hun tsjiengel tsjangel muziek!

DIT!

Er staat daar 1 Dino die ik wel aanbid en dat is Carl cox, laten die ********* na 30 min, in het midden van zijn stomende locomotief set , de live stream vallen om weer naar van die ********* als dimitri vegas en tiesto te zien... dat is pas triestig en zegt ineens ook alles over het volk en wat men wil.

Alez dat ze nu voor de rest maar weer allemaal hartjes maken met de vingertjes.... :puke:

Swindels

Legacy Member
SusieQ zei:
Alez dat ze nu voor de rest maar weer allemaal hartjes maken met de vingertjes.... :puke:

Ja daar rondlopen vechten en misschien even iemand neersteken is zoveel leuker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan