Crosserke
Legacy Member
rscaboy zei:Enkel bij mensen met een IQ boven de 70.![]()
Tomorrowland , het meest marginale low IQ event on earth.
Oh wait...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rscaboy zei:Enkel bij mensen met een IQ boven de 70.![]()
Crosserke zei:Tomorrowland , het meest marginale low IQ event on earth.
Oh wait...
rscaboy zei:Enkel bij mensen met een IQ boven de 70.![]()
dacuba zei:Mensen die die grens niet halen zitten rond middernacht te klagen dat het te populair is?

Oldskooler zei:
Swindels zei:Ochot, anti TML jong? Is't te populair?
.kay-gell zei:lol, wat is het proleem met TML dat iedereen zich verheugt dat die in de regen staan?

Li1quid zei:Veel van die meiskes zullen een wit t-shirt aanhebben zekers![]()

kil911ler zei:En dan vormen die druppels een grote plas op je vensterbank en wordt die plas onder je raam doorgeduwd door de hevige wind![]()

Remi zei:Sebiet nog is extra pret dan, buienradar toont een leuk regenfrontje dat van Frankrijk naar Nederland glijdt.
kay-gell zei:lol, wat is het proleem met TML dat iedereen zich verheugt dat die in de regen staan?
mojojojo zei:ze hebben hier een afkeer van dat mainstream volk. Bende huppelkutten dat het zijn, met hun tsjiengel tsjangel muziek!
straight-6 zei:De helft van da TML publiek zijn gewoon een bende meelopers die er tot 5 jaar geleden nog nooit van gehoord hadden waardoor de echte liefhebbers van die muziek bijna geen kans meer hebben om aan tickets te geraken waarvan de prijs ook gestoord duur geworden is. Dus dat ze daar maar allemaal verzuipen.
mojojojo zei:ze hebben hier een afkeer van dat mainstream volk. Bende huppelkutten dat het zijn, met hun tsjiengel tsjangel muziek!

SusieQ zei:Alez dat ze nu voor de rest maar weer allemaal hartjes maken met de vingertjes....![]()