Drew
Legacy Member
Daarom dat 'm jarenlang de grootste fees had, de platsten van gans de hoop.sjakie_ zei:Bij het grote publiek dat naar de main stage gaat, zullen er niet zo veel zijn die Carl Cox kennen vrees ik.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarom dat 'm jarenlang de grootste fees had, de platsten van gans de hoop.sjakie_ zei:Bij het grote publiek dat naar de main stage gaat, zullen er niet zo veel zijn die Carl Cox kennen vrees ik.
Gaat meer de richting uit van de commerciele foormuziek van tegenwoordig


Katoom zei:Cox zijn set op TML 2011 (toch die ik op SC kan vinden) vond ik anders ook niet al te denderend.
https://soundcloud.com/search?q=carl coxGaat meer de richting uit van de commerciele foormuziek van tegenwoordig
Clarke: https://soundcloud.com/dave-clarke-dj-sets/tomorrowland-2012
MissDjaxx(met pet duo): https://soundcloud.com/missdjax/pettrio-tomorrowland-2011 Zot wijf
Green Velvet: https://soundcloud.com/green-velvet-1/green-velvet-tomorrowland-2012
En dan heb je nog Joey Beltram, Richie Hawtin, Huma noyd, Rush...
Maar in totaliteit te weinig namen om er zoveel geld tegenaan te gooien.
SusieQ zei:Groot deel commerciele bucht = juist!![]()
Maar Carl cox "onbekend" .... eek?!
Denk dat ie de langste meerdraaiende dj is die daar staat tusssen die 400+ dj's, ik ging al uit op zijn muziek eind de jaren 80 en ie draait al van eind jaren 70, begin 80! (pas doorgebroken midden-eind jaren 80)![]()

SusieQ zei:JA dat bedoel ik! Ze moeten iemand neersteken!
Man man man.... you are so ga.... doede per toeval ook intens aan fitness?
![]()
![]()
kay-gell zei:lol, wat is het proleem met TML dat iedereen zich verheugt dat die in de regen staan?
Katoom zei:Cox zijn set op TML 2011 (toch die ik op SC kan vinden) vond ik anders ook niet al te denderend.
https://soundcloud.com/search?q=carl coxGaat meer de richting uit van de commerciele foormuziek van tegenwoordig
Clarke: https://soundcloud.com/dave-clarke-dj-sets/tomorrowland-2012
MissDjaxx(met pet duo): https://soundcloud.com/missdjax/pettrio-tomorrowland-2011 Zot wijf
Green Velvet: https://soundcloud.com/green-velvet-1/green-velvet-tomorrowland-2012
En dan heb je nog Joey Beltram, Richie Hawtin, Huma noyd, Rush...
Maar in totaliteit te weinig namen om er zoveel geld tegenaan te gooien.
glashelder zei:Ik heb mezelf nog niet buiten gesloten vandaag en ik ben nog niet van de trap gevallen. Voorlopig is vandaag dus sowieso al beter dan gisteren![]()
Preske zei:de dag is nog niet om!
ad: Gisteren mijzelf buiten gesloten rond 18u45 en van de trap gevallen om 3u30, dus alles is nog mogelijk 
Katoom zei:Cox zijn set op TML 2011 (toch die ik op SC kan vinden) vond ik anders ook niet al te denderend.
https://soundcloud.com/search?q=carl coxGaat meer de richting uit van de commerciele foormuziek van tegenwoordig








Het is pas een nieuwe dag als ik geslapen heb!sharpshot zei:Dus vandaag van de trap gevallen en u gisteren buitengesloten




tommie314 zei:

Ludwig Van zei:Bestaan gabbers eigenlek nog?
.aXl_ zei:Natuurlijk heb je nog hardcore feesten met hun bijhorende publiek. Dat genre is niet weg, het wordt gewoon niet meer uitgezonden op MTV en TMF.
Ludwig Van zei:Bestaan gabbers eigenlek nog?
Ge hoort daar zo weinig meer van?
In mijn tijd waren er nog geen jumperkes, alleen gabbers.
Zelfs marginalen waren vroeger beter.
Gabbers waren teminste nog "iconisch", met hun broskes & Lonsdale pullen en Air Maxen of Buffalo's! Buffalo's gvd waar is de tijd & hun extreem-rechtse overtuigingen, jumpers zijn zo "leeg" ?
De vervlakking van de maatschappij laat zich gelden in elke klasse...
En Japers waar zitten die feitelek?? Zitte die nog in de kas?Niiiiiiii-iiiiiiii woesjjjj