Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Suphafly

Legacy Member
Algorithm zei:
gisteren heeft er iemand op een feestje GHB in m'n drank gedaan. ik had het direct van de eerste slok geproefd, heb het goed kunnen dosseren, samen met een vriendin, over de ganse avond, en hebben een zalig feestje gehad haha. :lol:

well played :D

Therapy

Legacy Member
Algorithm zei:
gisteren heeft er iemand op een feestje GHB in m'n drank gedaan. ik had het direct van de eerste slok geproefd, heb het goed kunnen dosseren, samen met een vriendin, over de ganse avond, en hebben een zalig feestje gehad haha. :lol:

Ofwel hebt gij een extreem lage weerstand of er is geweldig veel in uw drinken gedaan dat ge daar met 2 man ne hele avond mee toekomt. :unsure:

Nickjeuh

Legacy Member
Therapy zei:
Ofwel hebt gij een extreem lage weerstand of er is geweldig veel in uw drinken gedaan dat ge daar met 2 man ne hele avond mee toekomt. :unsure:
Laten we hopen van niet. :p Voor zover ik weet is GHB moeilijk om te doseren. Een paar gram is genoeg om er ko van te geraken, paar gram er nog bij en dan zit je al aan levensbedreigende toestanden.

Tuninboy

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Laten we hopen van niet. :p Voor zover ik weet is GHB moeilijk om te doseren. Een paar gram is genoeg om er ko van te geraken, paar gram er nog bij en dan zit je al aan levensbedreigende toestanden.

Drugs pakt ge als ge verstandig zijt ook niet met de gram he.(in ene keer) :unsure:

Therapy

Legacy Member
Nickjeuh zei:
Laten we hopen van niet. :p Voor zover ik weet is GHB moeilijk om te doseren. Een paar gram is genoeg om er ko van te geraken, paar gram er nog bij en dan zit je al aan levensbedreigende toestanden.

Bij ghb spreken ze nie van grammen maar van dopkes of mililiters aangezien het vloeibaar is. :p

Algorithm

Legacy Member
Therapy zei:
Bij ghb spreken ze nie van grammen maar van dopkes of mililiters aangezien het vloeibaar is. :p

ik heb al poederkes gezien ook ^^

ma twas een goeke, toch prolly een griet gered van een klopke van den hamer ;D

Elosopardo

Legacy Member
Terug van een weekendje Ardennen en het was wel leuk, maar ben enorm hard verbrand in mijne nek :p

nixie

Legacy Member
Elosopardo zei:
Terug van een weekendje Ardennen en het was wel leuk, maar ben enorm hard verbrand in mijne nek :p

same hier, leuke vrijgezelle gehad.
Wel verraderlijk die zon

MrKend54l

Legacy Member
kiewitcity zei:
ben er ook van overtuigd dat ge het gabber zijn in u hart voelt na ne bol of 3....laat staan na 7 in de vies tijden ..;wtf is ghb das iets van na menne tijd..vloeibare of wat?

De bollen hebben precies toch wat schade opgeleverd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan