Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
WarCry-dude zei:
Die titels van bug wars afleveringen!

Rainforest Rampage
Blood on the Forest Floor
Ultra Violence
Mother of All Wars
Murderous Intent

't Is dan ook niet bug wars maar MONSTER bug wars. :rofl:
Moet je eens een aflevering zien. Dan tonen ze zo één of andere mier in gigantische close-up en dan de voice-over maar doen alsof het het meest bloeddorstige gevaarlijkste beest ooit is :lol:

[youtube]kAggi3eqYhg[/youtube]

Die sound effects ook :lol: Die video is trouwens 3 minuten maar daar is serieus in geknipt. Eén zo'n stukje duurt met gemak 15 minuten, met allerlei 'experts' die dan hun mening komen geven over de mier, en een intro van 7 minuten waarin ze alle offense en defence tactieken van de beestjes overlopen. De hele toon van het programma is trouwens in de lijn van de titels :p

De opening narration volgens wiki:
In nature's fight pit, a host of ruthless bugs as bizarre as they are lethal slug it out in real-life battles to the death. Witness epic encounters between swarms of marauding assassins, and vicious one-on-one clashes where only one bug survives. The world of monster bugs is a jungle, where there's just one law: eat or be eaten.

En zo gaat dat een half uur voort :p

SwagYolo

Legacy Member
Altijd al op mijn hoede geweest voor deze monsters !

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 4 Beta

rscaboy

Legacy Member
glashelder zei:
Doet me denken aan hun Moonshine-dinges :lol: Of da's op Discovery zeker. Nu ja, één pot nat. Animal Planet is trouwens in hetzelfde bedje ziek.

My Pet's Gone Viral, Dogs 101, America's Cutest Pet, Call of the Wildman, RSPCA-toestanden, allerlei belachelijke mannetjes die hun testosteron moeten aantonen door dichter bij leeuwen te komen dan goed voor ze is, Bug Wars,... En 's avonds dan van die 'schokkende' filmpjes waarbij paarden vallen of een onnozelaar door een slang wordt gebeten. :sleep:

Even gemist tussen Discovery en NG. Het enige dat ik ken van NG is die Mexicaan die het alfa mannetje speelt bij stoute hondjes, gevangenissen en vliegtuigen. Ik mis de oude reportages waar je leeuwen zag jagen op zebra's.

glashelder

Legacy Member
rscaboy zei:
Even gemist tussen Discovery en NG. Het enige dat ik ken van NG is die Mexicaan die het alfa mannetje speelt bij stoute hondjes, gevangenissen en vliegtuigen. Ik mis de oude reportages waar je leeuwen zag jagen op zebra's.

Dat heb je nog op Animal Planet! Het enige verschil is dat er dan één of andere onnozelaar het nodig vindt om zo dicht mogelijk bij de leeuwen te komen terwijl ze een zebra eten om dan te gaan roepen en met een stok dreigen als de leeuwen dat irritant vinden. Jezus, zelfs IK vind het irritant wat hij doet. En dat dan zo tien afleveringen lang. Naar de leeuwen, weg van de leeuwen. Naar de leeuwen, weg van de leeuwen.

https://encrypted-tbn2.gstatic.com/...H3nRr7ZAnmD3vhfuhaJrYEyrN8BsWUN2z6x8TFpV5oI_9 = het enige wat gebeurt in al die afleveringen. Met af en toe een andere leeuw of een ander decor. Of een dode zebra.

Ik zou zeggen dat al die zenders veel sensationeler zijn geworden maar het is boring as fuck. Serieus, hoeveel variaties kan je tonen op het thema "rommel vinden dat duur blijkt te zijn"? Dat is helemaal niet sensationeel.

glashelder

Legacy Member
OF FREAKING VISSEN VANGEN.

ALS IK NOG EEN SHOW MOET ZIEN OVER VISSEN VANGEN GA IK GILLEN.

Tonijn, king crabs, monster fish :cry:

WarCry-dude

Legacy Member
glashelder zei:
Moet je eens een aflevering zien. Dan tonen ze zo één of andere mier in gigantische close-up en dan de voice-over maar doen alsof het het meest bloeddorstige gevaarlijkste beest ooit is :lol:

[youtube]kAggi3eqYhg[/youtube]

Die sound effects ook :lol: Die video is trouwens 3 minuten maar daar is serieus in geknipt. Eén zo'n stukje duurt met gemak 15 minuten, met allerlei 'experts' die dan hun mening komen geven over de mier, en een intro van 7 minuten waarin ze alle offense en defence tactieken van de beestjes overlopen. De hele toon van het programma is trouwens in de lijn van de titels :p

De opening narration volgens wiki:


En zo gaat dat een half uur voort :p

Het meest ironische is nog dat ik het eigenlijk best wel interessant vind hoe die insecten zich verdedigen. Ik kan soms uren op wikipedia zitten lezen over spinnen en insecten maar bij dat programma krijg ik gewoon plaatsvervangende schaamte. Doe toch normaal denk ik dan. :)

kay-gell

Legacy Member
Damn the walking dead is zo goed man. Zwaar,verslaafd aan het worden :p

Eerste seizoen was niet slecht maar vanaf seizoen 2 moet ik mezelf dwingen om te stoppen met kijken.

Karre

Legacy Member
Helaas verminderd het wel met de seizoenen. Al blijft het nog altijd leuk om naar te kijken.

camino

Legacy Member
kay-gell zei:
Damn the walking dead is zo goed man. Zwaar,verslaafd aan het worden :p

Eerste seizoen was niet slecht maar vanaf seizoen 2 moet ik mezelf dwingen om te stoppen met kijken.

2de seizoen was het minste, het 3de seizoen is het beste, komt meer aktie en vettigheid in.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan