Ludwig Van
Legacy Member
Man van Lesley-Ann Poppe betrapt bij prostituee - HLN.be hahahahahahaahahhahaah
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tommie314 zei:
Ludwig Van zei:Man van Lesley-Ann Poppe betrapt bij prostituee - HLN.be hahahahahahaahahhahaah

Timmeke zei:Te laat jong....![]()
Timmeke zei:wat er dan instaat: "Hét sekssymbool van Vlaanderen, de fantasie van vele Vlaamse mannen, werd bedrogen door haar man"
De fantasie van vele vlaamse mannen? WTF
glashelder zei:OF FREAKING VISSEN VANGEN.
ALS IK NOG EEN SHOW MOET ZIEN OVER VISSEN VANGEN GA IK GILLEN.
Tonijn, king crabs, monster fish![]()
Rijk: Animalia (Dieren)
Stam: Arthropoda (Geleedpotigen)
Onderstam: Crustacea (Kreeftachtigen)
Klasse: Malacostraca
Orde: Decapoda (Tienpotigen)
Onderorde: Pleocyemata
krynos zei:Jezus, ik heb niks tegen vegans en vegetariërs, maar wel tegen uw soort holier-than-thou assholes die het overal moeten verkondigen. Ge zijt de tweede die ooit op mijn ignore lijst komt, en voor ge het vraagt ge moogt dat zeker als glimlach hebben, maar gij post niks anders meer.
Hm hm, ik begrijp dat ik hier iets teveel heb geplaatst van persoonlijke glimlachen. Waar het hart van vol is loopt de ctrl-c ctrl-v van over, ik zal het beperkenTherapy zei:Dikke second!


.
Meende da? Seizoen 3 heb ik mij na de pauze alleen maar doorgeworsteld om te zien hoe het ging aflopen. Deel 2 vond ik dus verschrikkelijk saai.camino zei:2de seizoen was het minste, het 3de seizoen is het beste, komt meer aktie en vettigheid in.
Jonathan zei:Mijn glimlach van de voorbije dagen is dat we (ik en mijn verloofde) na al die maanden werk eindelijk onze webshop gelanceerd hebben zondag en nu onze eerste bestellingen succesvol hebben verwerkt met tevreden klanten tot gevolgd.
De voldoening is allesinds een stuk groter dan hetgeen ik ervaar bij mijn dagjob![]()
ryoudragon zei:Nog maar een week of twee en dan wordt mijn pa opa. Dan kruipt er hier van tijd tot tijd een kleine petotter in huis.![]()
Oldskooler zei:Ik kijk al uit naar de ergernissen die je hier komt posten.

ryoudragon zei:Hell, tis mijn kleinkind niet hé, als ik het beu ben, ga ik naar boven of naar m'n kot.![]()

