Remi
Legacy Member
Nee, 't was zo'n Berlingomodel met de tekst in geplakte letters (waarvan het lettertype verdacht veel om Comic Sans leek).Espe zei:
'k Wou er nog een foto van nemen aan't licht, ma een snul ging voor me staan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, 't was zo'n Berlingomodel met de tekst in geplakte letters (waarvan het lettertype verdacht veel om Comic Sans leek).Espe zei:
Remi zei:Nee, 't was zo'n Berlingomodel met de tekst in geplakte letters (waarvan het lettertype verdacht veel om Comic Sans leek).

JPV zei:een vraag op een ander forum:
"Ik ben een jaar geleden uit elkaar gegaan met m'n ex-vriendin. Ze heeft alle gemeenschappelijke spullen meegenomen tot het servies toe. Had haar nochtans ook borstvergroting betaald. Deze papieren en betalingsbewijzen heeft ze echter laten liggen. Kan ik dit bedrag nog terugeisen? Kan bewijzen dat het door mij betaald is geweest"
Ik dacht toch wel even dat hij die borsten terug wou...
('t is trouwens gepast dat men dit in juridische termen waarschijnlijk onder "handgift" zal catalogiseren)
Poekie95 zei:Zon en blauwe hemel en geen halve storm buiten.
Warmer warmer warmer aub !!! Ik wil 35+ graden.
Poekie95 zei:Zon en blauwe hemel en geen halve storm buiten.
Warmer warmer warmer aub !!! Ik wil 35+ graden.
Poekie95 zei:Zon en blauwe hemel en geen halve storm buiten.
Warmer warmer warmer aub !!! Ik wil 35+ graden.

Karre zei:Sowieso dat jullie niet hoeven te werken
Karre zei:op mijn vakantiewerk
Karre zei:Verhuis dan.
. En ik zaag niet eens over het werk maar dat het gewoon warm gaat zijn.Carrion zei:Kunnen we tegen u ook zeggen, wa kan ne mens nu in godsnaam tegen goed weer hebben. Op 't gemak een pintje drinken op 't terras met de kameraden, schoon meiskes in korte rokskes, etc...
Mephisto zei:Stop met zagen gast.

Carrion zei:Kunnen we tegen u ook zeggen, elke keer 't goed weer is begint ge dat 't kouder moet zijn. En ge moet ook eens een maandje werken. Wa kan ne mens nu in godsnaam tegen goed weer hebben. Op 't gemak een pintje drinken op 't terras met de kameraden, schoon meiskes in korte rokskes, etc...

Xevven zei:Another e-thug
Die jongen zegt gewoon dat het te warm is om te werken. Maarja, als ge van den dop leeft versta ge da nie zeker![]()
Kom nog eens terug als ge wel fatsoenlijk kunt praten.Karre zei:Sowieso dat jullie niet hoeven te werken. Indien nee, mogen jullie in mijn plaats (het loon blijft voor mij uiteraard) komen werken op mijn vakantiewerk. Daar is het telkens 10 graden meer dan buiten![]()
Carrion zei:Die jongen doet ook maar gewoon vakantiewerk voor 1 maand ze. Ik heb al in warmer weer moeten werken op studentenjobs op chemische bedrijven met waar lange broek + lange mouwen + helm verplicht waren. Maar sterke argumentatie hebt ge daarKom nog eens terug als ge wel fatsoenlijk kunt praten.
Xevven zei:Ok dus mijn argument is niet sterk volgens u, maar ge komt zelf af over een studentenjobke dat je eens hebt gedaan?
GG