Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JPV

Legacy Member
een vraag op een ander forum:

"Ik ben een jaar geleden uit elkaar gegaan met m'n ex-vriendin. Ze heeft alle gemeenschappelijke spullen meegenomen tot het servies toe. Had haar nochtans ook borstvergroting betaald. Deze papieren en betalingsbewijzen heeft ze echter laten liggen. Kan ik dit bedrag nog terugeisen? Kan bewijzen dat het door mij betaald is geweest"

Ik dacht toch wel even dat hij die borsten terug wou...

('t is trouwens gepast dat men dit in juridische termen waarschijnlijk onder "handgift" zal catalogiseren)

Poekie95

Legacy Member
JPV zei:
een vraag op een ander forum:

"Ik ben een jaar geleden uit elkaar gegaan met m'n ex-vriendin. Ze heeft alle gemeenschappelijke spullen meegenomen tot het servies toe. Had haar nochtans ook borstvergroting betaald. Deze papieren en betalingsbewijzen heeft ze echter laten liggen. Kan ik dit bedrag nog terugeisen? Kan bewijzen dat het door mij betaald is geweest"

Ik dacht toch wel even dat hij die borsten terug wou...

('t is trouwens gepast dat men dit in juridische termen waarschijnlijk onder "handgift" zal catalogiseren)

Willy's en Marjetten.S01E04 - YouTube

Poekie95

Legacy Member
Zon en blauwe hemel en geen halve storm buiten :).

Warmer warmer warmer aub !!! Ik wil 35+ graden.

Karre

Legacy Member
Sowieso dat jullie niet hoeven te werken. Indien nee, mogen jullie in mijn plaats (het loon blijft voor mij uiteraard) komen werken op mijn vakantiewerk. Daar is het telkens 10 graden meer dan buiten :woohoo:

Carrion

Legacy Member
Karre zei:

Kunnen we tegen u ook zeggen, elke keer 't goed weer is begint ge dat 't kouder moet zijn. En ge moet ook eens een maandje werken. Wa kan ne mens nu in godsnaam tegen goed weer hebben. Op 't gemak een pintje drinken op 't terras met de kameraden, schoon meiskes in korte rokskes, etc...

Karre

Legacy Member
Want dat het maar tijdelijk is maakt het er natuurlijk minder hard op :s. En ik zaag niet eens over het werk maar dat het gewoon warm gaat zijn.


Carrion zei:
Kunnen we tegen u ook zeggen, wa kan ne mens nu in godsnaam tegen goed weer hebben. Op 't gemak een pintje drinken op 't terras met de kameraden, schoon meiskes in korte rokskes, etc...

Zo'n weer is doorgaans ook niet Belgisch.

Xevven

Legacy Member
Mephisto zei:
Stop met zagen gast.

Another e-thug :o

Carrion zei:
Kunnen we tegen u ook zeggen, elke keer 't goed weer is begint ge dat 't kouder moet zijn. En ge moet ook eens een maandje werken. Wa kan ne mens nu in godsnaam tegen goed weer hebben. Op 't gemak een pintje drinken op 't terras met de kameraden, schoon meiskes in korte rokskes, etc...

Die jongen zegt gewoon dat het te warm is om te werken. Maarja, als ge van den dop leeft versta ge da nie zeker :)

Carrion

Legacy Member
Xevven zei:
Another e-thug :o



Die jongen zegt gewoon dat het te warm is om te werken. Maarja, als ge van den dop leeft versta ge da nie zeker :)

Die jongen doet ook maar gewoon vakantiewerk voor 1 maand ze. Ik heb al in warmer weer moeten werken op studentenjobs op chemische bedrijven met waar lange broek + lange mouwen + helm verplicht waren. Maar sterke argumentatie hebt ge daar :) Kom nog eens terug als ge wel fatsoenlijk kunt praten.

Mikkel

Legacy Member
Karre zei:
Sowieso dat jullie niet hoeven te werken. Indien nee, mogen jullie in mijn plaats (het loon blijft voor mij uiteraard) komen werken op mijn vakantiewerk. Daar is het telkens 10 graden meer dan buiten :woohoo:

Werk dan eens in de keuken van een restaurant tijdens mosselseizoen, ik garandeer u 65° C en meer ^^ (vakantiejob van een paar jaar geleden) 5L water drinken op een dag is geen uitzondering, ik verloor tot 3kg op een dag.
Gelukkig zijn die tijden voorbij (voor mij toch)

Xevven

Legacy Member
Carrion zei:
Die jongen doet ook maar gewoon vakantiewerk voor 1 maand ze. Ik heb al in warmer weer moeten werken op studentenjobs op chemische bedrijven met waar lange broek + lange mouwen + helm verplicht waren. Maar sterke argumentatie hebt ge daar :) Kom nog eens terug als ge wel fatsoenlijk kunt praten.

Ok dus mijn argument is niet sterk volgens u, maar ge komt zelf af over een studentenjobke dat je eens hebt gedaan?

GG

Carrion

Legacy Member
Xevven zei:
Ok dus mijn argument is niet sterk volgens u, maar ge komt zelf af over een studentenjobke dat je eens hebt gedaan?

GG

Een studentenjob vergelijken met een studentenjob, ja hoe durf ik.

Het gaat me ook helemaal niet over die job, karre zaagt altijd vanaf de zon eens langer dan 3 uur op een dag schijnt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan