Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Poekie95

Legacy Member
Xevven zei:
Die jongen zegt gewoon dat het te warm is om te werken. Maarja, als ge van den dop leeft versta ge da nie zeker :)

Mja het zijn dezelfden voor wie het niet genoeg kan sneeuwen en vriezen in de winter, wat nochtans ook geen aantrekkelijk scenario is voor wie niet van den dop leeft. Als het warm is raakt ge tenminste nog altijd op tijd op uw werk en verliest ge niet een massa onbetaalde uren in het verkeer.

Xevven

Legacy Member
Carrion zei:
Een studentenjob vergelijken met een studentenjob, ja hoe durf ik.

Het gaat me ook helemaal niet over die job, karre zaagt altijd vanaf de zon eens langer dan 3 uur op een dag schijnt.

Ge begint ook dat hij "maar een vakantiejob doet". Wa maakt da nu uit, als het 32° is buiten en 40° is da toch gelijk als da nu een vakantiejob is of een vaste job. Enja, hij heeft er last van, zoals nog vele anderen ... als iedereen die last had van deze hitte hier zou komen posten, ligt heel dat forum hier plat. Laat die toch es doen ipv daar te beginnen op zagen.

Mephisto zei:
Wie is er de e-thug aan't uithangen? :)
Ik zeg toch niks dat niet waar is :x

Remi

Legacy Member
Poekie95 zei:
Mja het zijn dezelfden voor wie het niet genoeg kan sneeuwen en vriezen in de winter, wat nochtans ook geen aantrekkelijk scenario is voor wie niet van den dop leeft. Als het warm is raakt ge tenminste nog altijd op tijd op uw werk en verliest ge niet een massa onbetaalde uren in het verkeer.

Tenzij het wegdek openbreekt, uwe motor het begeeft, ge in den trek naar de kust zit, ..

maar goed, er is altijd reden tot klagen op't weer zeker?

Poekie95

Legacy Member
Remi zei:
Tenzij het wegdek openbreekt, uwe motor het begeeft, ge in den trek naar de kust zit, ..

Mja ok voor die eerste twee moet het toch nog wel wat warmer zijn dan vandaag (of uw wagen is niet in orde, bovendien als het koud is begeven vele wagens het ook) en dat tweede dat zal maar een beperkte groep werknemers zijn, die files staan in O- en W-VL richting kust en wie gaat werken moet meestal de andere kant op.

Dat is niets vergeleken met de record- en monsterfiles van elke winter + het feit dat ge ook niet meer op de trein hoeft te rekenen vanaf er 1 µm (0,001 mm) sneeuw gevallen is. Warmte is uiteraard ook een reden voor vertraging maar het is allemaal veel minder extreem.

Als het uiteraard echt warm begint te worden (ie echte hittegolf met dagen aan een stuk van 35+, maar dat is er al jaren niet meer geweest) is het weer iets anders.

Jack Wilshere

Legacy Member
Xevven zei:
Another e-thug :o



Die jongen zegt gewoon dat het te warm is om te werken. Maarja, als ge van den dop leeft versta ge da nie zeker :)

Sterke argumentatie heb je daar jongeman! :niceone:
Het is niet omdat iemand kan genieten van het mooie weer dat hij persé van den dop leeft hoor.

Carrion

Legacy Member
Remi zei:
Tenzij het wegdek openbreekt, uwe motor het begeeft, ge in den trek naar de kust zit, ..

maar goed, er is altijd reden tot klagen op't weer zeker?

Ik denk dat meer auto's problemen hebben met koude temperaturen dan warme temperaturen hoor :p

kil911ler

Legacy Member
Heel de tijd werken in een atelier van max 10-12°C en dan buitenkomen en verblind worden door de zon en beginnen te verschroeien als je aan het fietsen bent. Aaaah :love:

Remi

Legacy Member
Carrion zei:
Ik denk dat meer auto's problemen hebben met koude temperaturen dan warme temperaturen hoor :p

Kan wel, blijkbaar ligt het altijd wel ergens aan de batterij. Bij extreme koude starten die moeilijk, en bij hitte geraken ze overbelast door de airco.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan