Poekie95
Legacy Member
Xevven zei:Die jongen zegt gewoon dat het te warm is om te werken. Maarja, als ge van den dop leeft versta ge da nie zeker![]()
Mja het zijn dezelfden voor wie het niet genoeg kan sneeuwen en vriezen in de winter, wat nochtans ook geen aantrekkelijk scenario is voor wie niet van den dop leeft. Als het warm is raakt ge tenminste nog altijd op tijd op uw werk en verliest ge niet een massa onbetaalde uren in het verkeer.




zo epic met dat prinsesachtige toestand. 