Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KO

Legacy Member
Klassenmaatschappij. Het proletariaat kan weer op de kin kloppen :s:s:s:s:s
Kangoeroe-minnend tuig ook :(

Zubrowka

Legacy Member
Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.

KO

Legacy Member
Zubrowka zei:
Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.

Some folks are born made to wave the flag hé makker :s:s:s

ryoudragon

Legacy Member
KO zei:
Klassenmaatschappij. Het proletariaat kan weer op de kin kloppen :s:s:s:s:s
Kangoeroe-minnend tuig ook :(

Me dunkt dat het vooral Mcdonaldminnend proletariaat was dat een Speedy Pass kocht. We hebben onze ogen uitgekeken toen we de onze gingen halen. Zowel voor en na ons een familie vol Shanias en Chelsaes in marcellekes en Adidasoutfitjes die op zeer boertige wijze duidelijk maakten dat ze rapraprap hun pasje moesten krijgen. O.o

Général Zantas

Legacy Member
Ergens wel ironisch, een Speedypass kopen om nergens te moeten aanschuiven... maar wel moeten aanschuiven voor die Speedy Pass.

JohnnyricoMC

Legacy Member
Général Zantas zei:
Ergens wel ironisch, een Speedypass kopen om nergens te moeten aanschuiven... maar wel moeten aanschuiven voor die Speedy Pass.

karma :lol:

Preske

Legacy Member
ryoudragon zei:
Me dunkt dat het vooral Mcdonaldminnend proletariaat was dat een Speedy Pass kocht. We hebben onze ogen uitgekeken toen we de onze gingen halen. Zowel voor en na ons een familie vol Shanias en Chelsaes in marcellekes en Adidasoutfitjes die op zeer boertige wijze duidelijk maakten dat ze rapraprap hun pasje moesten krijgen. O.o


"Sorry mevrouw, maar als u uw speedypass sneller wilt, zult u daar eerst een speedyspeedypass moeten voor aanschaffen"

Michster

Legacy Member
Ik zie nu echt niet meer de lol in van een kwartier aanschuiven per attractie terwijl het 30+ °C is. :s

Tuninboy

Legacy Member
Zubrowka zei:
Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.

:lol:

ryoudragon

Legacy Member
Preske zei:
"Sorry mevrouw, maar als u uw speedypass sneller wilt, zult u daar eerst een speedyspeedypass moeten voor aanschaffen"

Zaten we ook stiekem te fluisteren tegen elkaar :D gohja, we hebben daar maar twee minuutjes gestaan, maar zelfs zo een korte tijd was hen te veel gevraagd. Kwam al kijken of er geen andere kassa open was. Alsjeblief zeg :') echt zo een type dat zou willen dat de attractie al vertrekt nog voor iedereen zn veiligheid gecontroleerd is. O.o

Maar voor de rest... zalig systeem :3 heel aak mochten we gewoon blijven zitten. Zalig van het zonnetje genieten tot de boel weer in gang schiet ^^

ryoudragon

Legacy Member
Zubrowka zei:
Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.

*35 :unsure:

Wast maar waar! :p we kregen felrode lanyards op. Baf! Direct gebrandmerkt als Speedy Passers. :p

Karre

Legacy Member
Iets van een 70 euro voor dag in een B-pretpark waar in jaren niets noemenswaardig meer gebeurd is? Dat is pas hard afgezet zijn :')

ryoudragon

Legacy Member
Niet waar, deze zomer nog verloor een meisje haar voet in de Hollandse Walibi! :woohoo:

Maar serieus: Voor mij was het de hemel om es geen dag te moeten overleven op pijnstillers en niet te moeten gaan zitten in de wachtrij en telkens zo wat al zittend door te schuifelen. ;) betaal er maar wat graag voor.

Ok. En de royale behandeling, wtf. Daar ook voor. We waren precies heiligen, te zien aan de reacties van het personeel :p niemand mocht gaan zitten voor wij ons plekje gekozen hadden. En beleefd en vriendelijk enzo. Zeer fijne ervaring.


Michster zei:
Ik zie nu echt niet meer de lol in van een kwartier aanschuiven per attractie terwijl het 30+ °C is. :s

In Walibi sta je makkelijk 1 a 2uur aan te schuiven op een zonnige dag. Zeker voor de rollercoasters.

Zubrowka

Legacy Member
ryoudragon zei:
Niet waar, deze zomer nog verloor een meisje haar voet in de Hollandse Walibi! :woohoo:

Maar serieus: Voor mij was het de hemel om es geen dag te moeten overleven op pijnstillers en niet te moeten gaan zitten in de wachtrij en telkens zo wat al zittend door te schuifelen. ;) betaal er maar wat graag voor.

Ok. En de royale behandeling, wtf. Daar ook voor. We waren precies heiligen, te zien aan de reacties van het personeel :p niemand mocht gaan zitten voor wij ons plekje gekozen hadden. En beleefd en vriendelijk enzo. Zeer fijne ervaring.

Ze hadden daar op voorhand eens goed getuft.

Karre

Legacy Member
Je had beter die 35 euro elk gebruikt om naar Walibi Holland te rijden :p Dat pretpark is meestal zodanig leeg dat je daar geen speedy pass vandoen hebt en de attracties zijn leuker :p

Poekie95

Legacy Member
Andy Kessler: Summer Jobs for the Guilty Generation - WSJ.com

Geen idee of dit artikel achter de paywall zit, maar het is een opiniestuk dat ik volledig onderschrijf.

De essentie:
"But obsessing over carbon footprints and LEED certifications and free-range strawberries and charging for plastic bags will not help the world nearly as much as good old-fashioned economic growth. Gen-G will wise up to the reality that the way to improve lives is to get to work. If Woodstockers figured this out, so will they—as soon as they get over their guilt."

300% de waarheid.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan