Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zubrowka zei:Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.



KO zei:Some folks are born made to wave the flag hé makker![]()

KO zei:Klassenmaatschappij. Het proletariaat kan weer op de kin kloppen
Kangoeroe-minnend tuig ook![]()

Général Zantas zei:Ergens wel ironisch, een Speedypass kopen om nergens te moeten aanschuiven... maar wel moeten aanschuiven voor die Speedy Pass.

ryoudragon zei:Me dunkt dat het vooral Mcdonaldminnend proletariaat was dat een Speedy Pass kocht. We hebben onze ogen uitgekeken toen we de onze gingen halen. Zowel voor en na ons een familie vol Shanias en Chelsaes in marcellekes en Adidasoutfitjes die op zeer boertige wijze duidelijk maakten dat ze rapraprap hun pasje moesten krijgen.![]()
Zubrowka zei:Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.

Preske zei:"Sorry mevrouw, maar als u uw speedypass sneller wilt, zult u daar eerst een speedyspeedypass moeten voor aanschaffen"
gohja, we hebben daar maar twee minuutjes gestaan, maar zelfs zo een korte tijd was hen te veel gevraagd. Kwam al kijken of er geen andere kassa open was. Alsjeblief zeg :') echt zo een type dat zou willen dat de attractie al vertrekt nog voor iedereen zn veiligheid gecontroleerd is. 
Zubrowka zei:Ge stond in de lijn van de gehandicapten en dat voor 30 euro extra, geen wonder dat er geen kwade blikken waren want ze hadden al medelijden genoeg met u.

we kregen felrode lanyards op. Baf! Direct gebrandmerkt als Speedy Passers. 

betaal er maar wat graag voor.
niemand mocht gaan zitten voor wij ons plekje gekozen hadden. En beleefd en vriendelijk enzo. Zeer fijne ervaring.Michster zei:Ik zie nu echt niet meer de lol in van een kwartier aanschuiven per attractie terwijl het 30+ °C is.![]()
ryoudragon zei:Niet waar, deze zomer nog verloor een meisje haar voet in de Hollandse Walibi!
Maar serieus: Voor mij was het de hemel om es geen dag te moeten overleven op pijnstillers en niet te moeten gaan zitten in de wachtrij en telkens zo wat al zittend door te schuifelen.betaal er maar wat graag voor.
Ok. En de royale behandeling, wtf. Daar ook voor. We waren precies heiligen, te zien aan de reacties van het personeelniemand mocht gaan zitten voor wij ons plekje gekozen hadden. En beleefd en vriendelijk enzo. Zeer fijne ervaring.