YaMo
Legacy Member
ryoudragon zei:Maar serieus: Voor mij was het de hemel om es geen dag te moeten overleven op pijnstillers en niet te moeten gaan zitten in de wachtrij en telkens zo wat al zittend door te schuifelen.betaal er maar wat graag voor.
Mag jij eigenlijk niet sowieso de gehandicapten ingang nemen als je zo gebrekkig bent?
betaal er maar wat graag voor.
Het was een serie over bijvoorbeeld de boerderij, beroepen, school,... Ik had het boek over beroepen en dan werd er op elke pagina (twee pagina's eigenlijk) een bepaalde scène uitgebeeld, bijvoorbeeld een bouwwerf. En op die bouwwerf waren dan een stuk of twintig kindertjes allemaal dingen aan het doen, met daarnaast telkens "timmerman", "metser", etc.
Dat pretpark is meestal zodanig leeg dat je daar geen speedy pass vandoen hebt en de attracties zijn leuker 



En echt niet om te flamen of te trollen, maar daar draait mijn maag van om.