Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

YaMo

Legacy Member
ryoudragon zei:
Maar serieus: Voor mij was het de hemel om es geen dag te moeten overleven op pijnstillers en niet te moeten gaan zitten in de wachtrij en telkens zo wat al zittend door te schuifelen. ;) betaal er maar wat graag voor.

Mag jij eigenlijk niet sowieso de gehandicapten ingang nemen als je zo gebrekkig bent?

glashelder

Legacy Member
Hardcore jeugdsentiment ineens. Echt, peuter- en kleuterleeftijd.

IVO (volgens mij effectief dat boekje gekregen toen ik een zusje ging krijgen)
Tip en Tap
Toeter
Lecturama sprookjes
Meneertjes en mevrouwtjes

Er is nog een boek dat ik niet vind :( Het was een serie over bijvoorbeeld de boerderij, beroepen, school,... Ik had het boek over beroepen en dan werd er op elke pagina (twee pagina's eigenlijk) een bepaalde scène uitgebeeld, bijvoorbeeld een bouwwerf. En op die bouwwerf waren dan een stuk of twintig kindertjes allemaal dingen aan het doen, met daarnaast telkens "timmerman", "metser", etc.

Karre

Legacy Member
Eén à twee uur aanschuiven voor een attractie in Walibi, ben jij aan het overdrijven of zo?

Soit. Eén of andere persoon die telkens hij met een andere persoon mee uitgeweest is die er dan over klaagt tegen mij. Doe zoals mij en ga gewoon daar niet mee weg. Ik ben tenminste eindelijk op de Mun geraakt in Kerbal Space Program in plaats van mij te ergeren :unsure:

Edit: Nu vergis ik mij zelfs nog van topic. Ach ja, op de Mun geraken na uren te proberen was wel een glimlachje :unsure:

Poepoei

Legacy Member
Karre zei:
Je had beter die 35 euro elk gebruikt om naar Walibi Holland te rijden :p Dat pretpark is meestal zodanig leeg dat je daar geen speedy pass vandoen hebt en de attracties zijn leuker :p

Zoveel beter is Walibi Holland toch ook niet imo. Akkoord, Goliath is echt de moeite, en Xpress gaat ook nog, maar voor de rest is het daar toch niet beter imo. Cobra-kloon, Vampire-kloon die nog harder rammelt, loup-garou > Robin Hood...

ryoudragon

Legacy Member
YaMo zei:
Mag jij eigenlijk niet sowieso de gehandicapten ingang nemen als je zo gebrekkig bent?

Nope. Heb al aanvraag ingediend maar die werd geweigerd. De 'dokter' in kwestie heeft me zodanig afgeblaft dat ik in tranen buitenkwam. Nou ja, mijn oma heeft Parkinson (zeer zwaar ondertussen) en haar willen ze zelfs geen parkeerkaart geven. :crazy:

@Karre: ik herinner me nog dat ik ooit twee uur aan de weerwolf heb aangeschoven terwijl de andere groep van onze vrienden twee uur aan de splash hebben gestaan.

@poepoei: yep, de Weerwolf is echt wel de reden dat ik voor Walibi Belgium kies. Die hebben we zot veel keer gedaan.

Karre

Legacy Member
Poepoei zei:
Zoveel beter is Walibi Holland toch ook niet imo. Akkoord, Goliath is echt de moeite, en Xpress gaat ook nog, maar voor de rest is het daar toch niet beter imo. Cobra-kloon, Vampire-kloon die nog harder rammelt, loop-garou > Robin Hood...

Alsof de Cobra uniek is :p. Er staan zeker over de 100 boomerangs op deze aarde. En rammelen hoort er bij Vekoma achtbanen nu helaas bij. Splash Battle, ook al is het kinderachtig, is wel leuk op een vrij warme dag en alleen voor Goliath zou je daar al naartoe willen gaan.

Edit: Maar 45 blijkbaar. Soit, je kan anders ook nog een weekendje naar Madrid gaan en Parque Warner Madrid doen. Ze zeggen dat daar ook geen kat rondloopt en daar staan er tenminste achtbanen van B&M :unsure:

Muscleduck

Legacy Member
Ik snap de aantrekking van al die shit niet. Vorig jaar Bobbejaanland gedaan. Tof om ne keer te zien, maar die attracties, ik kan daar niet tegen.

Poepoei

Legacy Member
Karre zei:
Alsof de Cobra uniek is :p. Er staan zeker over de 100 boomerangs op deze aarde

Dat is juist wat ik bedoel, op Goliath en in mindere mate Xpress na is het gewoon dezelfde ballentent met attracties die al overal staan. En Vekoma's rammelen idd, maar El Condor is toch wel dé rammelbak onder de SLC's.

Swindels

Legacy Member
ryoudragon zei:
Nou ja, mijn oma heeft Parkinson (zeer zwaar ondertussen) en haar willen ze zelfs geen parkeerkaart geven. :crazy:

Als je zeer zware parkinson hebt rijd je toch best niet meer met een auto? Ale dat zou toch gevaarlijk zijn, niet?

Karre

Legacy Member
Poepoei zei:
Dat is juist wat ik bedoel, op Goliath en in mindere mate Xpress na is het gewoon dezelfde ballentent met attracties die al overal staan. En Vekoma's rammelen idd, maar El Condor is toch wel dé rammelbak onder de SLC's.

Maar wat heeft onze Walibi dan? Loup-Garou en Radja River die beiden iets of wat uniek zijn maar daar stopt het dan ook weeral. Geef mij dan toch maar Goliath :p

ryoudragon

Legacy Member
Swindels zei:
Als je zeer zware parkinson hebt rijd je toch best niet meer met een auto? Ale dat zou toch gevaarlijk zijn, niet?

En toch vormt ze zo ziek minder een gevaar op de baan dan mijn opa die in perfecte gezondheid verkeert. :p

GaMe®

Legacy Member
Eigenlijk zou ik toch nog eens naar walibi willen gaan. :( Niemand die mee wil? :$

GaMe®

Legacy Member
rscaboy zei:
Misschien een mini 9Ls meet?
Mij goed, en allemaal een speedy pass nemen en dan heel de tijd op dezelfde attractie gaan zitten om het systeem te misbruiken en de andere bezoekers te pesten :p

Cell

Legacy Member
Ik ben weeral content van mijn sangria! Voor de liefhebbers:
1l sangria
3 kleine doosjes gemengd fruit
90g suiker
250 cl gin
Alles mengen en een paar uur in de frigo steken. Super lekker!

SusieQ

Legacy Member
Cell zei:
Ik ben weeral content van mijn sangria! Voor de liefhebbers:
1l sangria
3 kleine doosjes gemengd fruit
90g suiker
250 cl gin
Alles mengen en een paar uur in de frigo steken. Super lekker!

:puke: En echt niet om te flamen of te trollen, maar daar draait mijn maag van om.
Voor mij een portie ZONDER die sangria aub :D Mhmmmm gin
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan