Tuninboy
Legacy Member
cram zei:Moeder die het positief opneemt dat ze van de 1ne dag op, de andere al haar haar kwijt is door de chemo.
Ben blij dat ze zich niet laat doen.
Wel effen wennen dat wel.
Ik ken het gevoel. De eerste blik is, hmm. Maar na 2 minuten ben je dat gewoon, ale da had ik toch een half jaar geleden. En nu heeft ze toch al 2 cm haar ofzo. ^^ Tuff time, maar het schept een betere band.





