Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tuninboy

Legacy Member
cram zei:
Moeder die het positief opneemt dat ze van de 1ne dag op, de andere al haar haar kwijt is door de chemo.
Ben blij dat ze zich niet laat doen.
Wel effen wennen dat wel.

Ik ken het gevoel. De eerste blik is, hmm. Maar na 2 minuten ben je dat gewoon, ale da had ik toch een half jaar geleden. En nu heeft ze toch al 2 cm haar ofzo. ^^ Tuff time, maar het schept een betere band. :)

Michster

Legacy Member
Tesliem zei:
Ik dacht het effe niet!!!
Paul Walker is helemaal :drool:
Hoe kun je hier nu nee tegen zeggen.
Bedoel je deze blik??Shame on you...

Ik heb het niet zo op blondines met blonde ogen. En die vermaande charme komt niet echt tevoorschijn op film. :p

Myllan

Legacy Member
cram zei:
Moeder die het positief opneemt dat ze van de 1ne dag op, de andere al haar haar kwijt is door de chemo.
Ben blij dat ze zich niet laat doen.

Wel effen wennen dat wel.

Tuninboy zei:
Ik ken het gevoel. De eerste blik is, hmm. Maar na 2 minuten ben je dat gewoon, ale da had ik toch een half jaar geleden. En nu heeft ze toch al 2 cm haar ofzo. ^^ Tuff time, maar het schept een betere band. :)

Veel beterschap voor beide jullie moeders en hopelijk zullen ze volledig herstellen.
Ze hebben alle2 heel lieve zoons die met hen inzitten en dat is toch heel wat waard.

Michster zei:
Ik heb het niet zo op blondines met blonde ogen. En die vermaande charme komt niet echt tevoorschijn op film. :p

Who gives a *piep* om zijn acteertalent? De man is een lust voor het oog en elk ander vrouwelijk zintuig....

Tuninboy

Legacy Member
Tesliem zei:
Veel beterschap voor beide jullie moeders en hopelijk zullen ze volledig herstellen.
Ze hebben alle2 heel lieve zoons die met hen inzitten en dat is toch heel wat waard.

Mijn is van alles af. Begin Juli is het laatste gedaan en nu is het vooral genieten van alles wat we doen. En nu kan ze terug deftig van de kleinkinderen genieten zoals het hoort.

Myllan

Legacy Member
Tuninboy zei:
Mijn is van alles af. Begin Juli is het laatste gedaan en nu is het vooral genieten van alles wat we doen. En nu kan ze terug deftig van de kleinkinderen genieten zoals het hoort.


Aah maar das heel leuk om te horen (lezen).
Hopelijk mogen jullie nog vele jaartjes van elkaar genieten.

Tuninboy

Legacy Member
Tesliem zei:
Aah maar das heel leuk om te horen (lezen).
Hopelijk mogen jullie nog vele jaartjes van elkaar genieten.

Dank u, en idd. We zien wel wat het volgende (hopelijk) positieve ding zal zijn.

a143290

Legacy Member
Tesliem zei:
Who gives a *piep* om zijn acteertalent? De man is een lust voor het oog en elk ander vrouwelijk zintuig....

Daarom zijn er dus zo veel slechte films die toch onterecht tot in het absurde gehyped worden. (En dan vinden ze mannen kortzichtig omdat ze naar een schoon griet staan te kijken, dubbele standaarden ja :p)

Remi

Legacy Member
a143290 zei:
Daarom zijn er dus zo veel slechte films die toch onterecht tot in het absurde gehyped worden. (En dan vinden ze mannen kortzichtig omdat ze naar een schoon griet staan te kijken, dubbele standaarden ja :p)

*kuch*Twilight*kuch*

damn, deksels rokershoestje

ryoudragon

Legacy Member
a143290 zei:
Daarom zijn er dus zo veel slechte films die toch onterecht tot in het absurde gehyped worden. (En dan vinden ze mannen kortzichtig omdat ze naar een schoon griet staan te kijken, dubbele standaarden ja :p)

Ik staar ook naar grieten, geen kat die mij kortzichtig vindt. :unsure:

*geeft Vicks aan Remi*

Michster

Legacy Member
Tesliem zei:
Who gives a *piep* om zijn acteertalent? De man is een lust voor het oog en elk ander vrouwelijk zintuig....

Ge moogt gerust vloeken hier meisje. Mamie zal het heus niet lezen. :p

a143290 zei:
Daarom zijn er dus zo veel slechte films die toch onterecht tot in het absurde gehyped worden. (En dan vinden ze mannen kortzichtig omdat ze naar een schoon griet staan te kijken, dubbele standaarden ja :p)

Voilà. Keurden wij mannen soms "Jennifer's body" goed toen die uitkwam? Nee! Zeg wat ge wilt, maar wij mannen zijn tenminste niet zo oppervlakkig en sturen een boodschap naar Hollywood zo! :naughty:


Ook al is de zevende Fast & the furious ondertussen in productie. :sop:

Feignasse

Legacy Member
[youtube]B-epvFsbqH4[/youtube]

Zo anders dan het origineel en toch weer niet, love it :love:

glashelder

Legacy Member
Tesliem zei:
Who gives a *piep* om zijn acteertalent? De man is een lust voor het oog en elk ander vrouwelijk zintuig....
Gatver, nee. Vies glad mannetje. Brrrrr.

ironhorn

Legacy Member
Ik ben sekswerker, hoer, prostitué, tippelaar of hoe je het ook noemen wil.
Maar het is een vent, dus waarom vermeldt hij gigolo dan niet

edit: gigolo is blijkbaar voor mannen die hun diensten aan vrouwen aanbieden, de courante term is gewoon prostitué, my bad

Bubble

Legacy Member
GSM verkopen via 2dehands, na wat heen en weer gemail is een koper uit mijn gemeente er gisteren voor langs geweest.

In de mails had de koper het over custom roms flashen en dat deze voor de zus zou zijn omdat die nu een low budget spulleke had en een beetje jaloers was enzo. "Je weet hoe dat gaat"

Een gebruinde vrouw van middelbare leeftijd mét groene mascara aan de voordeur had ik niet verwacht, moet ik zeggen. :)

Maar ze kende er wel wat van en kon uit de losse pols de *#*# samsungcodes intypen, zat een hele tijd op XDA en had een sd kaartje voor haar backups,...

Zo zie je maar dat er soms een Brigitte verscholen zit achter één of andere nick.

Poekie95

Legacy Member
Bubble zei:
Een gebruinde vrouw van middelbare leeftijd mét groene mascara aan de voordeur had ik niet verwacht, moet ik zeggen. :)

Leuke ontkrachting van het stereotiep beeld :). Ziet ge hier idd niet zoveel (mss omdat ze het ook meer verbergen). In de USA ziet ge echter wel nog regelmatig dat er vrouwen van middelbare of oudere leeftijd met geek-stuff bezig zijn en daarin even goed zijn als hun mannelijke/jongere tegenhangers.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan