ironhorn
Legacy Member
ryoudragon zei:Nooit gedacht dat ik iets bij zou leren dankzij Ironhorn
mijn naam is ironhorn
heb die speciaal nog laten wijzigenVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ryoudragon zei:Nooit gedacht dat ik iets bij zou leren dankzij Ironhorn
heb die speciaal nog laten wijzigenPoekie95 zei:Leuke ontkrachting van het stereotiep beeld. Ziet ge hier idd niet zoveel (mss omdat ze het ook meer verbergen). In de USA ziet ge echter wel nog regelmatig dat er vrouwen van middelbare of oudere leeftijd met geek-stuff bezig zijn en daarin even goed zijn als hun mannelijke/jongere tegenhangers.
Tuninboy zei:Wat scheelde eraan ?
Bubble zei:GSM verkopen via 2dehands, na wat heen en weer gemail is een koper uit mijn gemeente er gisteren voor langs geweest.
In de mails had de koper het over custom roms flashen en dat deze voor de zus zou zijn omdat die nu een low budget spulleke had en een beetje jaloers was enzo. "Je weet hoe dat gaat"
Een gebruinde vrouw van middelbare leeftijd mét groene mascara aan de voordeur had ik niet verwacht, moet ik zeggen.
Maar ze kende er wel wat van en kon uit de losse pols de *#*# samsungcodes intypen, zat een hele tijd op XDA en had een sd kaartje voor haar backups,...
Zo zie je maar dat er soms een Brigitte verscholen zit achter één of andere nick.
JPV zei:tot je de factuur voor 3 dagen verbrekingsvergoeding krijgt gepresenteerd...
Général Zantas zei:Altijd zo negatief ingesteld jij, alsof dat zo hoog gaat liggen. 't is maar voor 2 en een halve dag!
. Geen probleem als je dat niet erg vindt, maar ik heb hier genoeg mensen die plots weglopen van hun werk en dan het vreemd vinden dat ze niet uitbetaald worden.Tyfius zei:[youtube]IZxG3LQyrO0[/youtube]

JPV zei:Tjah, als het interimkantoor slim is, betalen ze gewoon je niet uit voor gisteren en eergisteren. Geen probleem als je dat niet erg vindt, maar ik heb hier genoeg mensen die plots weglopen van hun werk en dan het vreemd vinden dat ze niet uitbetaald worden.
JPV zei:Nu alleen maar hopen voor je dat je nog geen 4 weken in dienst was...
Utred zei:40 Maps They Didn?t Teach You In School | Bored Panda
Er zitten een paar leuke dingen bij.
JPV zei:Problemen om werkloosheidsuitkeringen te kunnen krijgen, tiens. En afhankelijk van hoe ze het gaan invullen, ga je wél vier weken onder contract staan.
JPV zei:Je moet maar 1 dag gewerkt hebben om, indien je ontslagen/einde contract bent in Ierland, terug werkloosheidsuitkeringen te krijgen (zolang je daar maar de sociale zekerheid (incl. wlh, maar da's het geval daar denk ik) betaalde).
Door je zet van vandaag loop je dus mogelijks meer dan 1 maand uitkeringen kwijt. Want ook in je verlof had je recht op WLH (als je alles juist uitvoerde).
Of hoe je geld wegsmijt aan de lopende band...
).