Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Général Zantas zei:
Net 27 geworden en in absolute bedragen staat er niet zóveel op, maar voor mij staat er meer dan genoeg op.

En misschien wel ja, langs de andere kant, misschien lig ik dan al onder de grond. Ik leef in het "nu", niet in de toekomst.

Nooit begrepen eigenlijk dat mensen op zo'n manier 'destructief' gedrag verantwoorden. Zekerheden en een toekomst opbouwen geeft toch een leuk vooruitzicht? En het liever dan toch in het 'nu' iets minder hebben om het uiteindelijk beter te hebben die je in merendeels van de gevallen wel haalt. Indien niet, het is toch niet dat die 'nu' momenten ook maar iets geboeid hebben dan. Daar zit je dan in de toekomst terwijl iemand anders die wel aan zijn toekomst dacht met een betere 'nu' zit :p.

Nu niet dat het in jouw geval zo ernstig is en heel je leven verpest is. Maar ik moest gewoon denken aan die ene idioot hier die niet eens zijn tweede zit wil afwerken voor zijn diploma puur uit korte termijn gewin.

Timmeke

Legacy Member
tommie314 zei:
Wtf. Iemand uit het middelbaar wordt een hoer, en de mensen juichen dit toe? (want ondanks zijn zeer emotioneel verhaal dat hij graag mensen helpt met affectie, doe je dat toch voor het geld)
https://www.facebook.com/photo.php?...&comment_id=2760768&offset=0&total_comments=8

Vindt ge het dan niet hypocriet dat hem daardoor niet meer als vertegenwoordiger mag werken?
Ik zie trouwens niet in wat er mis is met iets voor het geld te doen...
ALs ge zo gaat redeneren gaat ge er nog veel moeten vies bekijken.

Ch3ckmate

Legacy Member
tommie314 zei:
Wtf. Iemand uit het middelbaar wordt een hoer, en de mensen juichen dit toe? (want ondanks zijn zeer emotioneel verhaal dat hij graag mensen helpt met affectie, doe je dat toch voor het geld)
https://www.facebook.com/photo.php?...&comment_id=2760768&offset=0&total_comments=8

als er vraag naar is zal er ook aanbod voor komen, geldt voor zowat alles, en so what dat het een hoer is? las ook ergens dat ze hem daarvoor niet uit z'n functie als voorzitter hadden willen zetten, hij is uit zichzelf opgestapt

ben blij dat dit aanvaard wordt eigenlijk, als mensen nu seks willen maar nergens affectie krijgen en geld hebben, why not?

Général Zantas

Legacy Member
JPV zei:
Nu genoeg geld, ook voor toekomstplannen? En het gaat neit over een kutjob voor eeuwig moeten doen, hoogstens nog tot het einde van de week. Of gewoon al correct opzeggen en nog 1 dag uitdoen... Had je alles samen zo'n 1500-2000 euro opgeleverd wss.

Behalve volgend jaar Brazilië, heb ik geen toekomstplannen. En daarvoor zit alles op schema.

Ik volg even niet meer. Ik krijg nog geen eens 1500-2000 € per maand betaald, maar als ik tot het einde van de week was blijven werken, had ik dat wél gekregen? Die logica daarachter wil ik wel eens horen. Of is dat weer over die werkloosheidsuitkeringen? Ik doe niet aan doppen, heb ik al gezegd.

Karre zei:
Nooit begrepen eigenlijk dat mensen op zo'n manier 'destructief' gedrag verantwoorden. Zekerheden en een toekomst opbouwen geeft toch een leuk vooruitzicht? En het liever dan toch in het 'nu' iets minder hebben om het uiteindelijk beter te hebben die je in merendeels van de gevallen wel haalt. Indien niet, het is toch niet dat die 'nu' momenten ook maar iets geboeid hebben dan. Daar zit je dan in de toekomst terwijl iemand anders die wel aan zijn toekomst dacht met een betere 'nu' zit :p.

Nu niet dat het in jouw geval zo ernstig is en heel je leven verpest is. Maar ik moest gewoon denken aan die ene idioot hier die niet eens zijn tweede zit wil afwerken voor zijn diploma puur uit korte termijn gewin.

Als ik een deftige job had en als ik het plan had om in België te blijven, kon ik je post nog begrijpen. Trouwens, ik heb net een zekerheid opgebouwd, namelijk dat ik morgen niet weer om 04h20 moet opstaan om een kutjob te gaan doen bij enkele kerels die ik niet kan uitstaan, en waarbij de taken die ik moet uitvoeren mij waarschijnlijk gewoon dommer maken.
Interimmen als magazijnier was deze zomer sowieso maar iets tijdelijks aangezien ik nog een maand op vakantie trek, en in september naar buitenland. Dus who cares dat ik mijn interimcontractje niet heb uitgediend, big deal. Ik heb al veel magazijniersjobkes gedaan tot nu toe, en ik heb de contracten altijd gerespecteerd, maar bij deze job liep de emmer vandaag gewoon over en ik zit niet in de situatie waarin ik moet doorbijten om toch maar rond te komen. Dus nogmaals, big effin deal.

Edit; maar bon, dat is hier al lang geen glimlach meer.

Karre

Legacy Member
Ik had het niet specifiek op jouw situatie hoor. Ik had het eerder op de uitspraak die je maakte.

Djesmin

Legacy Member
Net toen ik vreesde dat ik een beetje in geldnood zou raken en begon te kijken om in september nog een job te doen belt mijn vorig werk of ik niet daar nog een paar weken wil werken :)

Dennoman

Legacy Member
Timmeke zei:
Vindt ge het dan niet hypocriet dat hem daardoor niet meer als vertegenwoordiger mag werken?
Ik zie trouwens niet in wat er mis is met iets voor het geld te doen...
ALs ge zo gaat redeneren gaat ge er nog veel moeten vies bekijken.
Dit.

Op zich is er zo open mogelijk voor uitkomen en het zo hard mogelijk opblazen het enige wat hij kon doen.

Als zijn toekomstige werkgever het moest ontdekken door wat creatief googlen, had hij er sowieso aangehangen. Laat staan als het gelekt zou zijn, want hoge bomen vangen veel wind natuurlijk. Niet dat hij een oppermachtig figuur was, maar zijn naam viel nogal regelmatig in de media. Ik zit ocharme twee maandjes in de journalistiek en ik kende hem alleszins al.

Door het bekend te maken, gaat hij echter wel een polariserend publiek van voor- en tegenstanders creëren natuurlijk. Hij kan dan best zoveel mogelijk mensen voor zich proberen te winnen door er een heel melodramatisch verhaal rond te spinnen zoals hij dat nu doet. Hij doet het zogezegd niet voor het geld, maar voor iets bij te leren over de menselijke aard, om zijn eenzame klanten te doorgronden, blablabla. Hij doet zich, om het heel cru uit te drukken, voor als de manhoerversie van Moeder Theresa (:unsure:) om zoveel mogelijk sympathie te winnen. Hij heeft immers niks te verliezen: het geld heeft hij toch maar gehad en zal hij ook blijven krijgen. Die media-aandacht is immers fantastische reclame voor zijn business als gigolo.

Als hij er discreet zou willen uitstappen, riskeerde hij veel te veel naar de toekomst toe. Nu liggen alle kaarten op tafel en heeft hij alles in een klap zo hard uitgemolken als hij kon. Daar moet ge mijns inziens qua karakter een "grote eter" voor zijn, zoals we dat hier zeggen, maar ik zou het erg vinden als iemand niet de kans zou krijgen om iets te bereiken zonder daarvoor zijn eigenheid te moeten wegsteken.

Vooral enorm dikke pluim voor VSK, die onmiddellijk gezegd hebben dat dat geheel zijn privé is en hen niet aangaat. Hij heeft zijn werk als voorzitter goed gedaan volgens hen, en daar draait het uiteindelijk om.

I say good on him.

KO

Legacy Member
Van mij mag die kerel zo veel gehandicapten aftrekken als hij maar wil, maar hij moet wel zijn inkomsten aangeven!

:unsure:

Neen serieus, sommige van die reacties die je daar leest, misselijkmakend. Alsof je als manhoer ineens niet meer geschikt zou zijn om jeugd te vertegenwoordigen. Dat staat toch los van elkaar... Mensen die ziek worden van de gedachte dat hun kind door zo iemand is vertegenwoordig geweest hebben meer mankementen dan de man zelf lijkt mij.

Timmeke

Legacy Member
KO zei:
Van mij mag die kerel zo veel gehandicapten aftrekken als hij maar wil, maar hij moet wel zijn inkomsten aangeven!

:unsure:

Neen serieus, sommige van die reacties die je daar leest, misselijkmakend. Alsof je als manhoer ineens niet meer geschikt zou zijn om jeugd te vertegenwoordigen. Dat staat toch los van elkaar... Mensen die ziek worden van de gedachte dat hun kind door zo iemand is vertegenwoordig geweest hebben meer mankementen dan de man zelf lijkt mij.

Daar spreek ik mij niet over uit, dat het in het zwart is.. is inderdaad ook niet echt "ok", maar kunt ge dat aangeven? Is dat in belgie nog altijd niet illegaal? (geen flauw idee van)

Dennoman zei:
Als zijn toekomstige werkgever het moest ontdekken door wat creatief googlen, had hij er sowieso aangehangen. Laat staan als het gelekt zou zijn, want hoge bomen vangen veel wind natuurlijk. Niet dat hij een oppermachtig figuur was, maar zijn naam viel nogal regelmatig in de media. Ik zit ocharme twee maandjes in de journalistiek en ik kende hem alleszins al.

Je kende hem al? Hoezo? Als wat? Sappige verhaaltjes die klaar stonden? Of hoe moet ik dat inschatten?

Blanco

Legacy Member
Boven mijn fb pagina staat nu:
"Voeg je telefoonnummer toe om je account veiliger te maken..."

:scream:

Dennoman

Legacy Member
Timmeke zei:
Je kende hem al? Hoezo? Als wat? Sappige verhaaltjes die klaar stonden? Of hoe moet ik dat inschatten?
Neenee, kennen as in: al van zijn naam gehoord :) Kwam gewoon uiteraard nogal vaak voor in het kader van die onderwijshervormingen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan