BLPGRN
Legacy Member
Tuninboy zei:
was zo hard de bedoelingVolg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuninboy zei:
was zo hard de bedoelingAddertand zei:@Timmeke: het punt is dat als een vrouw dat doet, dan ist een hoer/slet. Meneer doet dat en hij krijgt steunbetuigingen![]()
Remi zei:Ik vraag mij gewoon af wat de bedoeling was om dit nu in een blog te zetten.
Hij doet het al even, dus dat wilt zeggen dat hij het ook al een tijd verzwijgt... en plots gaat hij het NU in een blog schrijven, terwijl hij binnen enkele maanden sowieso voorzitter af was. Vreemd alleszins.
:applause:in assemblage
Timmeke zei:Hij heeft nochtans letterlijk toegegeven (in het journaal van 19uur dan nog) dat hij het effectief wel voor het geld deed...
Verder vind ik het raar dat iedereen hem verdenkt van het stimuleren van anderen om het te doen... heeft hij nooit gedaan....
Moest dat wel zo zijn, had het wel eerder bekend geweest.. hij heeft altijd discreet gedaan...
Dus ik zie niet direct in waar hij echt zeer hypocriet was... als hij effectief bepaalde "zieken" ook geholpen heeft, tja mag hij dat toch zeggen? Of beter niet want in onze maatschappij wordt zoiets meteen afgeschoten?
Is een beetje het zelfde als sekwerkers die gehandicapten helpen.. worden ook nog altijd uitgemaakt voor hoer/geldbeluste wichten.. ookal doen ze enkel zo'n gehandicapten vaak (en het geld, dat ze ook toegeven meestal)....
Zie daar ook het hypocriete niet van in eigenlijk.
Ik vind dat er veel gespeculeerd wordt/gezeverd wordt zonder echt de feiten te kennen.
Het komt er gewoon op neer dat hij gepoept heeft voor geld, so what? Zijn mijn zaken niet, boeit niet... Als die zijn werk maar goed doet.
En eens het in de media komt, weet ge dat het langs alle kanten opgeklopt wordt en dat juiste berichtgeving vaak niet meer lukt.
Verder over die positieve reacties: tja, als je u daar ook al aan gaat moeten irriteren... Daar heeft hij niks mee te maken... kak dan op de mensen die zo reageren, niet op hem (velen zitten op hem te kakken omdat anderen positief reageren...)

(De auteur, lyle muns, kan de juistheid van de bovenstaande tekst niet garanderen of bevestigen en zodoende kan deze tekst niet als bewijsstuk gelden
)

Poekie95 zei:Hij noemt zichzelf toch ook een hoer? Hoer is ook een correct woord in deze context, zij het pejoratief.
Btw respect dat die blog nog online staat (en ongewijzigd). Was het een typische laffe Vlaming geweest zou die blog nu al lang een "404 Not Found" geweest zijn.

Ludwig Van zei:zit die gast aan de weed ofzo, da hij nimeer weet wat hij typet?
Ludwig Van zei:hij heeft het zelf getypet
![]()
Ludwig Van zei:en ja, ik heb het stukje in het journaal ook ff bekeken, daar zegt mijnheer ineens dat hij het doet om reizen te betalen zodat hij zichzelf kan ontplooiien

DoVyTn zei:Misschien wil hij wel gaan backpacken in Ijsland![]()

Ludwig Van zei:als het ons zaken niet zijn, waarom komt hij dan in het nieuws
en is totaal niet hetzelfde als sexwerkers
dees is gewoon een pervers ventje dat eens in het nieuws wil komen, taboe doorprikken, mijn reet
hij is letterlijk en figuurlijk een aandachtshoer
en ja, ik heb het stukje in het journaal ook ff bekeken, daar zegt mijnheer ineens dat hij het doet om reizen te betalen zodat hij zichzelf kan ontplooiien
niets daarvan op zijn BLOG hoor, blog:1 augustus: maatschappij, behoeftigen helpen blabla, journaal 7 augustus: ja ik wil mijn reizen betalen
GEK
overigens: wat is dit nu weer voor iets op zijn blog:
zit die gast aan de weed ofzo, da hij nimeer weet wat hij typet?
pothoer?![]()
Gallo zei:In GvA stond vandaag in dat hem naar Afrika en Cuba wou gaan tijdens zijn sabbatjaar. Daar ging hem wel niet tippelen met te veel risico op AIDS.

vloet zei:Foto : Beerkar verliest 15.000 liter aal in Av... (Kaprijke) - Het Nieuwsblad
"In mijn onderbroek stapte ik naar het raam toe"
"Mijn auto stond in de garage. Als gevolg van het mooie weer had ik dinsdagavond mijn autoramen deels open gelaten. Je kan je natuurlijk voorstellen wat het gevolg ervan was."
Artikel=win![]()

‘Even over zeven uur liep een oproep binnen voor een opruiming met glasschade’, blikt brandweercommandant Patrick Goossens terug op een spectaculaire ochtend. ‘Toen we echter in de bocht voor de winkel van Van Hijste kwamen, verkleurden onze gezichten.