Archief - Je glimlach van vandaag - deel 29

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ketelbuik

Legacy Member
@Timmeke: het punt is dat als een vrouw dat doet, dan ist een hoer/slet. Meneer doet dat en hij krijgt steunbetuigingen :S

Poekie95

Legacy Member
Addertand zei:
@Timmeke: het punt is dat als een vrouw dat doet, dan ist een hoer/slet. Meneer doet dat en hij krijgt steunbetuigingen :S

Hij noemt zichzelf toch ook een hoer? Hoer is ook een correct woord in deze context, zij het pejoratief.

Btw respect dat die blog nog online staat (en ongewijzigd). Was het een typische laffe Vlaming geweest zou die blog nu al lang een "404 Not Found" geweest zijn.

Remi

Legacy Member
Ik vraag mij gewoon af wat de bedoeling was om dit nu in een blog te zetten.
Hij doet het al even, dus dat wilt zeggen dat hij het ook al een tijd verzwijgt... en plots gaat hij het NU in een blog schrijven, terwijl hij binnen enkele maanden sowieso voorzitter af was. Vreemd alleszins.

Poekie95

Legacy Member
Idd er zit hier meer achter deze timing, maar dat zullen we wss pas later of nooit ontdekken.

JPV

Legacy Member
Remi zei:
Ik vraag mij gewoon af wat de bedoeling was om dit nu in een blog te zetten.
Hij doet het al even, dus dat wilt zeggen dat hij het ook al een tijd verzwijgt... en plots gaat hij het NU in een blog schrijven, terwijl hij binnen enkele maanden sowieso voorzitter af was. Vreemd alleszins.

Da's toch logisch: nu heeft hij nog een functie, dus is hij "interessant" voor de media. Bovendien is het augustus, geraak je dus gemakkelijk in het nieuws. En daar was het hem toch om te doen (volgens hem om het bespreekbaar te maken, dat lijkt me goed gelukt)

sandpatt

Legacy Member
Toen ik vanochtend beneden kwam, zag ik een mooie, jonge vrouw staan strijken. Nieuwe kuisvrouw is goedgekeurd :D

Ludwig Van

Legacy Member
Timmeke zei:
Hij heeft nochtans letterlijk toegegeven (in het journaal van 19uur dan nog) dat hij het effectief wel voor het geld deed...

Verder vind ik het raar dat iedereen hem verdenkt van het stimuleren van anderen om het te doen... heeft hij nooit gedaan....
Moest dat wel zo zijn, had het wel eerder bekend geweest.. hij heeft altijd discreet gedaan...
Dus ik zie niet direct in waar hij echt zeer hypocriet was... als hij effectief bepaalde "zieken" ook geholpen heeft, tja mag hij dat toch zeggen? Of beter niet want in onze maatschappij wordt zoiets meteen afgeschoten?

Is een beetje het zelfde als sekwerkers die gehandicapten helpen.. worden ook nog altijd uitgemaakt voor hoer/geldbeluste wichten.. ookal doen ze enkel zo'n gehandicapten vaak (en het geld, dat ze ook toegeven meestal)....
Zie daar ook het hypocriete niet van in eigenlijk.


Ik vind dat er veel gespeculeerd wordt/gezeverd wordt zonder echt de feiten te kennen.

Het komt er gewoon op neer dat hij gepoept heeft voor geld, so what? Zijn mijn zaken niet, boeit niet... Als die zijn werk maar goed doet.

En eens het in de media komt, weet ge dat het langs alle kanten opgeklopt wordt en dat juiste berichtgeving vaak niet meer lukt.

Verder over die positieve reacties: tja, als je u daar ook al aan gaat moeten irriteren... Daar heeft hij niks mee te maken... kak dan op de mensen die zo reageren, niet op hem (velen zitten op hem te kakken omdat anderen positief reageren...)

als het ons zaken niet zijn, waarom komt hij dan in het nieuws :cool:

en is totaal niet hetzelfde als sexwerkers

dees is gewoon een pervers ventje dat eens in het nieuws wil komen, taboe doorprikken, mijn reet

hij is letterlijk en figuurlijk een aandachtshoer


en ja, ik heb het stukje in het journaal ook ff bekeken, daar zegt mijnheer ineens dat hij het doet om reizen te betalen zodat hij zichzelf kan ontplooiien

niets daarvan op zijn BLOG hoor, blog:1 augustus: maatschappij, behoeftigen helpen blabla, journaal 7 augustus: ja ik wil mijn reizen betalen

GEK

overigens: wat is dit nu weer voor iets op zijn blog:

(De auteur, lyle muns, kan de juistheid van de bovenstaande tekst niet garanderen of bevestigen en zodoende kan deze tekst niet als bewijsstuk gelden
)

zit die gast aan de weed ofzo, da hij nimeer weet wat hij typet?

pothoer? :unsure:

Ludwig Van

Legacy Member
Poekie95 zei:
Hij noemt zichzelf toch ook een hoer? Hoer is ook een correct woord in deze context, zij het pejoratief.

Btw respect dat die blog nog online staat (en ongewijzigd). Was het een typische laffe Vlaming geweest zou die blog nu al lang een "404 Not Found" geweest zijn.

hij heeft het zelf getypet

:crazy:

Poekie95

Legacy Member
Ludwig Van zei:
zit die gast aan de weed ofzo, da hij nimeer weet wat hij typet?

Dat noemt een disclaimer.

En natuurlijk is het ook voor het geld, hij zegt ook dat het zijn "werk"/"job" is.

Ludwig Van zei:
hij heeft het zelf getypet

:crazy:

Jep en ik snap ook hoe hij dat bedoeld in die zin.

DoVyTn

Legacy Member
Ludwig Van zei:
en ja, ik heb het stukje in het journaal ook ff bekeken, daar zegt mijnheer ineens dat hij het doet om reizen te betalen zodat hij zichzelf kan ontplooiien

Misschien wil hij wel gaan backpacken in Ijsland :unsure:

Gallo

Legacy Member
In GvA stond vandaag in dat hem naar Afrika en Cuba wou gaan tijdens zijn sabbatjaar. Daar ging hem wel niet tippelen met te veel risico op AIDS.

Timmeke

Legacy Member
Ludwig Van zei:
als het ons zaken niet zijn, waarom komt hij dan in het nieuws :cool:

en is totaal niet hetzelfde als sexwerkers

dees is gewoon een pervers ventje dat eens in het nieuws wil komen, taboe doorprikken, mijn reet

hij is letterlijk en figuurlijk een aandachtshoer


en ja, ik heb het stukje in het journaal ook ff bekeken, daar zegt mijnheer ineens dat hij het doet om reizen te betalen zodat hij zichzelf kan ontplooiien

niets daarvan op zijn BLOG hoor, blog:1 augustus: maatschappij, behoeftigen helpen blabla, journaal 7 augustus: ja ik wil mijn reizen betalen

GEK

overigens: wat is dit nu weer voor iets op zijn blog:



zit die gast aan de weed ofzo, da hij nimeer weet wat hij typet?

pothoer? :unsure:

Dat ge dat nog moet vragen waarom die in het nieuws komt....
Als hij er niet mee naar buiten kwam, hadden ze hem vroeg of later wel zover gekregen...
Ik weet zelfs niet of het zijn idee was.. Hij had het nieuws gewoon bekend gemaakt (op zijn blog). Het zijn de journalisten die er dan weer een spel van maken...
Ofwel weiger je een interview, maar riskeer je dat ze alles over u gaan uitspitten, dingen gaan verkondigen die niet kloppen.
Ofwel ga je wel een interview aan en kan je min of meer toch nog verwijzen naar dingen die je letterlijk gezegd hebt in dat interview...

Ik vind heel de heisa errond gewoon zever.
Dat hem doet wat hem wilt en als hem zijn job nog goed uitvoert... so be it, I dont care.

Geen idee dat het een aandachtshoer is... volgens mij niet... anders hadden we er al sneller iets over gehoord.. anderzijds, gezien zijn "job" van studentenvertegenwoordiger (of wat was het alweer) is hij zeker geen schuchter ventje dat liever ergens in een hoekje zit...

Ludwig Van

Legacy Member
Gallo zei:
In GvA stond vandaag in dat hem naar Afrika en Cuba wou gaan tijdens zijn sabbatjaar. Daar ging hem wel niet tippelen met te veel risico op AIDS.

in cuba zal hij wel aan andere sigaren mogen trekken pijzek ook ja

PhoenixEffect

Legacy Member
De zon schijnt nog es, en ik krijg zondag couchsurfers over de vloer. :D

EternalSilence

Legacy Member
vloet zei:
Foto : Beerkar verliest 15.000 liter aal in Av... (Kaprijke) - Het Nieuwsblad

"In mijn onderbroek stapte ik naar het raam toe"

"Mijn auto stond in de garage. Als gevolg van het mooie weer had ik dinsdagavond mijn autoramen deels open gelaten. Je kan je natuurlijk voorstellen wat het gevolg ervan was."

Artikel=win :rofl:

:rofl:
Wat een artikel xD
‘Even over zeven uur liep een oproep binnen voor een opruiming met glasschade’, blikt brandweercommandant Patrick Goossens terug op een spectaculaire ochtend. ‘Toen we echter in de bocht voor de winkel van Van Hijste kwamen, verkleurden onze gezichten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan