Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
iamhollywood zei:
hmm :p vraagt da binnen een jaarke nog is ;)

Heb vorig weekend voor het eerst met een wagen gereden, ben thuis gekomen en moest mij meteen op mijn bed gaan leggen .. kwas op van de stress :s (en ik had miss 20 min op een parking rondgereden? :p)
Morgen ga ik mij is informeren bij de rijschool, met ons mama zie'k da niet zitten:unsure:


yeh, heb het ook me mijn moeder geleerd en is idd stresse :) Succes!










en GO LAURENS! On to the day of deflowering!

BlackOccult

Legacy Member
iamhollywood zei:
hmm :p vraagt da binnen een jaarke nog is ;)

Heb vorig weekend voor het eerst met een wagen gereden, ben thuis gekomen en moest mij meteen op mijn bed gaan leggen .. kwas op van de stress :s (en ik had miss 20 min op een parking rondgereden? :p)
Morgen ga ik mij is informeren bij de rijschool, met ons mama zie'k da niet zitten:unsure:
Idem hier. ^^
Heb nu een weekje mijn voorlopig rijbewijs, ben nog maar 2x gaan oefenen maar 't vordert ook niet echt. :sad: Ons mama zegt dat ik het te lang uitstel, dat ik vaker na elkaar moet gaan oefenen omdat ik het zo rapper zou gewoon worden. Probleem is dat ik nogal snel schrik heb, en ik moet ook nog een beetje wennen aan diene koppelingspedaal. :unsure:

Edit: Morgen volwassen. \o/

iamhollywood

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Idem hier. ^^
Heb nu een weekje mijn voorlopig rijbewijs, ben nog maar 2x gaan oefenen maar 't vordert ook niet echt. :sad: Ons mama zegt dat ik het te lang uitstel, dat ik vaker na elkaar moet gaan oefenen omdat ik het zo rapper zou gewoon worden. Probleem is dat ik nogal snel schrik heb, en ik moet ook nog een beetje wennen aan diene koppelingspedaal. :unsure:

Edit: Morgen volwassen. \o/

Dat schakelen gaat op de baan nog wat geven, ge moet op zoveel letten :s
Ik begin een automatiquesken te overwegen :p Ik sloeg nu al tilt als er andere beginnende chauffeurs op die parking te dicht in mijn buurt kwamen.
Met de rijschool zou ik mij denk ik meer op het gemak voelen.

deathsythe

Legacy Member
iamhollywood zei:
Dat schakelen gaat op de baan nog wat geven, ge moet op zoveel letten :s
Ik begin een automatiquesken te overwegen :p Ik sloeg nu al tilt als er andere beginnende chauffeurs op die parking te dicht in mijn buurt kwamen.
Met de rijschool zou ik mij denk ik meer op het gemak voelen.

boh ik dacht dat ook ze, tot ge da onder de knie krijgt, dan zoud ge geen automatique willen :p

Scifo

Legacy Member
Ik heb men zus stiekem haar eerste autorijles gegeven (wettelijk gezien mocht ik dat niet maja), we zijn niet verder dan 2de geraakt. Ze mocht niet van mij, man man ik heb wel de schrik van mijn leven gehad. En zij maar plezier hebben met gas geven, schok schok -_-

"Ik zei nog die koppeling RUSTIG laten opkomen!" *slap :D

BlaXander

Legacy Member
Ik rij ook heel graag manueel, ma ne automaat heeft ook zijn charmes, gewoon rustig cruisen zonder op iets te moeten letten :).

DéWé

Legacy Member
iamhollywood zei:
Dat schakelen gaat op de baan nog wat geven, ge moet op zoveel letten :s
Ik begin een automatiquesken te overwegen :p Ik sloeg nu al tilt als er andere beginnende chauffeurs op die parking te dicht in mijn buurt kwamen.
Met de rijschool zou ik mij denk ik meer op het gemak voelen.

In het begin is dat allemaal wat veel, eens ge al die dingen uit gewoonte begint te kunnen is het al wat rustiger.. :)

janman

Legacy Member
EPIC bij Man bijt Hond:

Een moeder die condooms gaat kopen voor haar zoon.

Bubba

Legacy Member
Sorryfreak zei:
Idem hier. ^^
Heb nu een weekje mijn voorlopig rijbewijs, ben nog maar 2x gaan oefenen maar 't vordert ook niet echt. :sad: Ons mama zegt dat ik het te lang uitstel, dat ik vaker na elkaar moet gaan oefenen omdat ik het zo rapper zou gewoon worden. Probleem is dat ik nogal snel schrik heb, en ik moet ook nog een beetje wennen aan diene koppelingspedaal. :unsure:

Edit: Morgen volwassen. \o/

2 x per week is te weinig? Ik heb op 3 maanden tijd mijn praktijk gedaan en ik ging maximum 1 keer per week. :p

RemcoB

Legacy Member
Eindelijk in een clan op KillzoneII! 'k Heb de clan leren kennen via 9lives en 'k zit er nu op een soort trial zeg maar. Als 't niks wordt doe 'k beroep op de 9lives clan, waar 'k geregeld clanleden van tegenkom op 't spel!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan