FroFro
Legacy Member
iamhollywood zei:hmmvraagt da binnen een jaarke nog is
![]()
Heb vorig weekend voor het eerst met een wagen gereden, ben thuis gekomen en moest mij meteen op mijn bed gaan leggen .. kwas op van de stress(en ik had miss 20 min op een parking rondgereden?
)
Morgen ga ik mij is informeren bij de rijschool, met ons mama zie'k da niet zitten![]()
yeh, heb het ook me mijn moeder geleerd en is idd stresse
Succes!en GO LAURENS! On to the day of deflowering!
vraagt da binnen een jaarke nog is
(en ik had miss 20 min op een parking rondgereden?




