Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
BlaXander zei:
Ge moet da ni instellen. Ge duwt op een knopke en die scant de rechterkant van de rijbaan voor plaatsen waar hij tussen zou passen. Hij baseert zich dus eigenlijk op de andere auto's die er al staan en dan zegt hij u gewoon op een bepaald moment dat ge moet stoppen en hem in achteruit zetten en dan moet ge gewoon nog gas geven en remmen, al het sturen doet hij zelf.

ah k, nieuwer systeem dus, nemeer instellen. Ook goe da ge remmen in de hand hebt, haddek ni bij stilgestaan :p

DéWé

Legacy Member
FroFro zei:
Mja, kzou er toch ni echt op vertrouwen denkek, plus da instelle etc duurt toch altijd veel langer? :p Anyhoo, ik kan goe inparkeren, dus ni echt nodig :p





EN OMFG moet plots aan iets denken waar ik zooooo me iemand moest lachen ^^
Ik was aant Mario Karten tegen een vrouwelijke kotgenote en natuurlijk bad-ass hard aant ownen. Een andere vrouwelijke kotgenote zei dan zo "Bruno, paul en tom zijn echt veel te goed. Toch raar da mannen da zoveel sneller onder de knie hebben dan vrouwen". Ik natuurlijk "Mannen kunnen in 't echt toch ook veel beter autorijden?". Zij (tis beetje een feministje, studeert ook psychologie dus wil veel te vaak TE lang in discussie gaan - zelfs voor mij and i love discussieren. Maar kheb ze graag ze :hug: ); "Mannen veroorzaken wel de meeste accidenten". Tom; "Er rijden dan ook veel meer mannen". Zij; "Mannen moeten zich gewoon altijd bewijzen ten opzichte van de rest en geweldadig voorbij gaan steken. Als ik op het middevak wil rijden doe ik daar niemand kwaad mee". Ik; "Middenvaksrijders zijn superirritant en gevaarlijk omda de mensen er rechts achter altijd 2 vakken moeten uitwijken om er langs te gaan". Zij "Ga er dan gewoon rechts langs? Doe ik ook. Das maar een regeltje hoor, ge doet daar niemand kwaad mee". Basically zei ze dus da manne ni kunnen rijden en promootte ze middenvaksrijden en langs rechts voorbijsteken in een zin. Ik en Tom nog in discussie proberen gaan da ze geschift was maar twas geen avance :p

Middenrijders zijn irritant omdat ge dan verplicht langs rechts voorbij in sommige gevallen en ge nog boetes kunt krijgen. Maar in Amerika bijvoorbeeld zijn er geen regels met betrekking tot voorbijsteken.

Blackdevil

Legacy Member
BlaXander zei:
Ge moet da ni instellen. Ge duwt op een knopke en die scant de rechterkant van de rijbaan voor plaatsen waar hij tussen zou passen. Hij baseert zich dus eigenlijk op de andere auto's die er al staan en dan zegt hij u gewoon op een bepaald moment dat ge moet stoppen en hem in achteruit zetten en dan moet ge gewoon nog gas geven en remmen, al het sturen doet hij zelf.

Pfff lame.
Automatische parkeersystemen waar je helemaal niets moet doen zijn tha bomb. :unsure:

FroFro

Legacy Member
DesertWolf zei:
Middenrijders zijn irritant omdat ge dan verplicht langs rechts voorbij in sommige gevallen en ge nog boetes kunt krijgen. Maar in Amerika bijvoorbeeld zijn er geen regels met betrekking tot voorbijsteken.

Verplicht langs rechts langs? Gij moet naar links gaan e :p

DéWé

Legacy Member
FroFro zei:
Verplicht langs rechts langs? Gij moet naar links gaan e :p
ahja, ik reed daarstraks rustig rechts op a12 voor den tunnel daar en reed iemand in het midden 90 ofzo, dan ga ek nie naar links ze :p

maar ik had het eerder op als ze helemaal links rijden.. gebeurt vaak op de rijksweg enzo

Karre

Legacy Member
FroFro zei:
Parkeren leert ge den dag voor u examen, vergeet ge daarna en leert ge pas echt wanneer ge u rijbewijs hebt en ge geen betere plaats vindt.

Ik ben echt wel slecht in parkeren :p Iedereen wellicht wel in het begin maar soit. Zo heb ik nog maar één keer geprobeerd te parkeren en dat was een ramp eerlijk gezegd. Was dus op zo'n parking: | | | | | Het kwam er dus op neer dat ik twee parkeervakken in beslag nam. Nu in elk geval, het zal nu wellicht al beter gaan aangezien ik nu al meer inzicht heb over de breedte van de auto etc en toen nog niet aangezien het nog maar mijn tweede keer toen ik met de auto reed dan maar was.

FroFro

Legacy Member
DesertWolf zei:
ahja, ik reed daarstraks rustig rechts op a12 voor den tunnel daar en reed iemand in het midden 90 ofzo, dan ga ek nie naar links ze :p

maar ik had het eerder op als ze helemaal links rijden.. gebeurt vaak op de rijksweg enzo

Als ze links rijden ga ik eerder met mijn lichten flikkeren of tesnoods zelfs in hun gat plakken (ma das ook nogal asociaal :p das in het uiterste geval) dan rechts voorbijsteken, das retegevaarlijk.

FroFro

Legacy Member
Careless zei:
Ik ben echt wel slecht in parkeren :p Iedereen wellicht wel in het begin maar soit. Zo heb ik nog maar één keer geprobeerd te parkeren en dat was een ramp eerlijk gezegd. Was dus op zo'n parking: | | | | | Het kwam er dus op neer dat ik twee parkeervakken in beslag nam. Nu in elk geval, het zal nu wellicht al beter gaan aangezien ik nu al meer inzicht heb over de breedte van de auto etc en toen nog niet aangezien het nog maar mijn tweede keer toen ik met de auto reed dan maar was.

da komt wel jom ;) keine sorgen!

DéWé

Legacy Member
Careless zei:
Ik ben echt wel slecht in parkeren :p Iedereen wellicht wel in het begin maar soit. Zo heb ik nog maar één keer geprobeerd te parkeren en dat was een ramp eerlijk gezegd. Was dus op zo'n parking: | | | | | Het kwam er dus op neer dat ik twee parkeervakken in beslag nam. Nu in elk geval, het zal nu wellicht al beter gaan aangezien ik nu al meer inzicht heb over de breedte van de auto etc en toen nog niet aangezien het nog maar mijn tweede keer toen ik met de auto reed dan maar was.

totaal naast de kwestie, maar kent gij toevallig een julie de ryck?


FroFro zei:
Als ze links rijden ga ik eerder met mijn lichten flikkeren of tesnoods zelfs in hun gat plakken (ma das ook nogal asociaal :p das in het uiterste geval) dan rechts voorbijsteken, das retegevaarlijk.

bwah nee, op de snelweg, geen verkeer, geen stress :P ik raak meestal mijn recht even kort aan als ze beginnen plakken, dan verschiete ze meestal wel :unsure:

pietje666

Legacy Member
Careless zei:
Ik ben echt wel slecht in parkeren :p Iedereen wellicht wel in het begin maar soit. Zo heb ik nog maar één keer geprobeerd te parkeren en dat was een ramp eerlijk gezegd. Was dus op zo'n parking: | | | | | Het kwam er dus op neer dat ik twee parkeervakken in beslag nam. Nu in elk geval, het zal nu wellicht al beter gaan aangezien ik nu al meer inzicht heb over de breedte van de auto etc en toen nog niet aangezien het nog maar mijn tweede keer toen ik met de auto reed dan maar was.

1st afdraaien tot in den helft van 1 vakske verder dan waar ge hem wilt inzetten, dan achteruit en rechtzetten en ge foort hem er zo in!

DéWé

Legacy Member
pietje666 zei:
1st afdraaien tot in den helft van 1 vakske verder dan waar ge hem wilt inzetten, dan achteruit en rechtzetten en ge foort hem er zo in!

nix jong, in ene keer erin gelijk de echte

FroFro

Legacy Member
DesertWolf zei:
bwah nee, op de snelweg, geen verkeer, geen stress :P ik raak meestal mijn recht even kort aan als ze beginnen plakken, dan verschiete ze meestal wel :unsure:

Dus gij zijt ook ne linksplakker?

DéWé

Legacy Member
FroFro zei:
Dus gij zijt ook ne linksplakker?

Neuh, ik rij gewoon elken dag op den a12 van antwerpen komende, meestal vertraagd verkeer dus ik hou links en rij mooi overal voorbij. En da hebt ge van die homo's die zitten te plakken omdat ge in de file niet gas zit te geven.
En er gebeuren daar al genoeg ongelukken.

FroFro

Legacy Member
DesertWolf zei:
Neuh, ik rij gewoon elken dag op den a12 van antwerpen komende, meestal vertraagd verkeer dus ik hou links en rij mooi overal voorbij. En da hebt ge van die homo's die zitten te plakken omdat ge in de file niet gas zit te geven.
En er gebeuren daar al genoeg ongelukken.

ah, file, das natuurlijk een totaal irrelevant verhaal e man :p Daar moogde trouwens legaal langs rechts voorbij steken (ge moet gewoon ook uw baan houden)

DéWé

Legacy Member
FroFro zei:
ah, file, das natuurlijk een totaal irrelevant verhaal e man :p Daar moogde trouwens legaal langs rechts voorbij steken (ge moet gewoon ook uw baan houden)

Ge haalt de twee doorheen.

1. Ik steek langs rechts voorbij bij middel tot linksrijders op snelweg en wegen met dubbele rijstrook.

2. Ik druk op mijn rem met gatplakkers in de file als ik zelf links rij;


FOCUS :scream:

FroFro

Legacy Member
Even recapituleren desertwolfje;

Ik was bezig over da ik linksrijders haat en dan es ******* of in hun gat plak en da rechts voorbijsteken gevaarlijk is, waarop gij antwoordt da ge gene stress hebt en ff remt om ze te doen verschieten. Ik vraag dus obviously of gij ook zone linksplakker zijt, waarop gij plots over files begint.


FOCUS ;)

DéWé

Legacy Member
FroFro zei:
Even recapituleren desertwolfje;

Ik was bezig over da ik linksrijders haat en dan es ******* of in hun gat plak en da rechts voorbijsteken gevaarlijk is, waarop gij antwoordt da ge gene stress hebt en ff remt om ze te doen verschieten. Ik vraag dus obviously of gij ook zone linksplakker zijt, waarop gij plots over files begint.


FOCUS ;)

waarop ik over files begon omdat ik toegaf een linksplakker te zijn maar enkel in geval van de desbetreffende files.. nutteloze discussie in zicht :doc:

FroFro

Legacy Member
Beetje vreemd da ge dan plots over files begon maargoed, indeed nutteloze discussie, high school all over again.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan