Mja, kzou er toch ni echt op vertrouwen denkek, plus da instelle etc duurt toch altijd veel langer?

Anyhoo, ik kan goe inparkeren, dus ni echt nodig
EN OMFG moet plots aan iets denken waar ik zooooo me iemand moest lachen ^^
Ik was aant Mario Karten tegen een vrouwelijke kotgenote en natuurlijk bad-ass hard aant ownen. Een andere vrouwelijke kotgenote zei dan zo "Bruno, paul en tom zijn echt veel te goed. Toch raar da mannen da zoveel sneller onder de knie hebben dan vrouwen". Ik natuurlijk "Mannen kunnen in 't echt toch ook veel beter autorijden?". Zij (tis beetje een feministje, studeert ook psychologie dus wil veel te vaak TE lang in discussie gaan - zelfs voor mij and i love discussieren. Maar kheb ze graag ze

); "Mannen veroorzaken wel de meeste accidenten". Tom; "Er rijden dan ook veel meer mannen". Zij; "Mannen moeten zich gewoon altijd bewijzen ten opzichte van de rest en geweldadig voorbij gaan steken. Als ik op het middevak wil rijden doe ik daar niemand kwaad mee". Ik; "Middenvaksrijders zijn superirritant en gevaarlijk omda de mensen er rechts achter altijd 2 vakken moeten uitwijken om er langs te gaan". Zij
"Ga er dan gewoon rechts langs? Doe ik ook. Das maar een regeltje hoor, ge doet daar niemand kwaad mee". Basically zei ze dus da manne ni kunnen rijden en promootte ze middenvaksrijden en langs rechts voorbijsteken in een zin. Ik en Tom nog in discussie proberen gaan da ze geschift was maar twas geen avance