Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Vriendin die in paint een afbeelding pixel per pixel zit in te kleuren :') Gelukkig is ie niet té groot, anders zit ze er volgende week nog :D.

Oldskooler

Legacy Member
GenesisX zei:
Vriendin die in paint een afbeelding pixel per pixel zit in te kleuren :') Gelukkig is ie niet té groot, anders zit ze er volgende week nog :D.

Een afbeelding van uw piemel??

KizZamP-

Legacy Member
Tha_nOn zei:
ksnap uw opmerking al ni om te beginnen, denk dat ieder meiske wel graag ne normale lengte heeft voor een penis, en dan hebt ge er een paar die zweren bij ne superlange 'want das zoveel beter'

gelijk hierboven beschreven is het een beetje nutteloos om enen van 20 cm te hebben steken want na die eerste 10 cm voelt ge er als vrouw toch niets meer van

en in en uit? denk dat de breedte daar veel meer een rol speelt dan de lengte (gezien het over wrijving gaat en niet over hoelang ge erover doet om 1 keer volledig te stoten, maar als ge het doortrekt kunt ge daar mss een theorieke over opbouwen, hoewel ge dan weer de snelheid van de man zelf in rekening moet brengen en diep penetreren of oppervlakkig etc etc etc)

zult ge het verschil voelen? tuurlijk wel, zeker als ge int begin moet 'wennen' aan een nieuwe lengte, maar een vagina past zich aan dus extra veel effect heeft het niet (het effect bevind zich voornamelijk bij het ernaar kijken dus, wauw zo ne grote enal)

Wel in het begin deed het soms pijn voor haar en nadat ze wat opgezocht had schijnt het dat het was omdat het tegen haar baarmoederwand aan botste, maar als ik zo haar schouders vastpak enzo nog eens duw thihi haar gezichtje - geld waard :p

KizZamP-

Legacy Member
Mijn glimlach van vandaag; Woensdag beginnen examens - zaligste tijden van het jaar gewoon ^^

Tha_nOn

Legacy Member
KizZamP- zei:
Wel in het begin deed het soms pijn voor haar en nadat ze wat opgezocht had schijnt het dat het was omdat het tegen haar baarmoederwand aan botste, maar als ik zo haar schouders vastpak enzo nog eens duw thihi haar gezichtje - geld waard :p

dan stoot ge verkeerd, heeft niet veel met uw lengte te maken (kan wel maar hoeft niet)

MiniJeffrey zei:
het besluit: Kizzamp heeft ne grote :p

of dat wilt hij toch iedereen laten geloven
(en tis relatief, mss had zijn vriendin alleen nog maar ene van 8 cm in erectie gezien ni breder als hare pink ofzo, dan hebt ge snel ne grote)

KizZamP-

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
het besluit: Kizzamp heeft ne grote :p

+ Breed :D

FroFro zei:
middelbaar gok ik? :p

Inderdaad, da's gewoon zo zalige tijd...

Tha_nOn zei:
of dat wilt hij toch iedereen laten geloven
(en tis relatief, mss had zijn vriendin alleen nog maar ene van 8 cm in erectie gezien ni breder als hare pink ofzo, dan hebt ge snel ne grote)

Ik zeg graag voor te zeveren "kheb ne grote" zo helemaal uit het niks en op een bepaald moment hebben 2 vriendinnen van mij 2 cadeautjes voor me gekocht, zijnde;

- 1 stressbal in de vorm van een borst
- 1 soort van "string" voor mij waar er een soort van koker is waar ik dan mijn penis insteek en waar er dus daarboven het aantal cm's staat.

Als je zoiets krijgt, ben je natuurlijk bang voor de afgang hé. Mijn vriendin heeft me dan overtuigd om het toch te doen en het grappige was dat het er gewoon niet inging hij was gewoon te dik. Uiteindelijk er gewoon naast gelegd en twas zelfs 1cm groter dan ik dacht :p. En neen 'k ben helemaal niet dik, weeg slechts 58kg en ben 1.78m ofzo.

'k zal binnenkort wel keer ne foto nemen en aan jeffrey tonen, hij zal dan wel eens raten.

Tha_nOn

Legacy Member
kizzamp tis ni omda mensen der opmerkingen over geven dat ge veel te veel informatie op een openbaar forum moet smijten dat tbh niemand interesseert (ik denk ook minijeffrey niet)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan