Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Starrk

Legacy Member
Steve-O die bier in zijn gat laat gieten. Ik heb nog NOOIT zo gelachen en gebleit :p

FroFro

Legacy Member
iamhollywood zei:
Kon ge dien voorkant niet vastleggen :sad:

Da benkik O,o de vuile bespioneerder. Foto van de voorkant? Zijn genoeg foto's van mij die op het forum te ronde doen ze :p


En ik maar studeren.


(meiske naast mij is een van mijn leerlingskes trouwens)

Oldskooler

Legacy Member
stupid_noob zei:
veeeeeeeel te gemakkelijk :(
Waar zijn de tijden van de echte examens gebleven

Mja, java multiple choice :crazy:

Bij ons was dat eerst op papier programmeren, een 10 tal bladzijden vol, dat was dan 1 examen.

En achteraf 1 grote javavraag, waar gewoon alles in zat, en als je in het begin al fout zat....

iamhollywood

Legacy Member
Xirtanneke zei:

:lol:

FroFro zei:
Da benkik O,o de vuile bespioneerder. Foto van de voorkant? Zijn genoeg foto's van mij die op het forum te ronde doen ze :p


En ik maar studeren.


(meiske naast mij is een van mijn leerlingskes trouwens)
KiPpIe zei:
PICS VAN LEERLINGSKES!

pics van dien voorkant verdorie! :p

GuntherDW

Legacy Member
stupid_noob zei:
veeeeeeeel te gemakkelijk :(
Waar zijn de tijden van de echte examens gebleven

mja, dit is zo'n beetje de makkelijkste periode van de hoop die we gehad hebben :p
in KdG is het nl ma 6weken les per deel (dus 4x examens/jaar)
volgende periode is het idd bij java zelf schrijven (wel op pc, maar dan met keylogger e.d. erbij) :p e.d.

GuntherDW

Legacy Member
Oldskooler zei:
Mja, java multiple choice :crazy:

Bij ons was dat eerst op papier programmeren, een 10 tal bladzijden vol, dat was dan 1 examen.

En achteraf 1 grote javavraag, waar gewoon alles in zat, en als je in het begin al fout zat....

damn, op papier programmeren, dan kunde ni deftig denken/rewriten imo :p
al zit ge met een tijdsdruk (bv ons examen C dat ver niemand af kreeg) herschreef ik bepaalde delen omdat ze niet goed genoeg werkten :p
op papier gaat dat wat minder makkelijk :p

laurensvd

Legacy Member
iamhollywood zei:
pics van dien voorkant verdorie! :p

Kzit er nog wel paar daagskes mee samen te studeren. Hou t forum in de gaten voor full frontal pics :D

Edit: In de bib zitten en surfin' bird opzetten. Kdacht dat t door men oordopjes ging gaan maar tging door de speakers :p

stupid_noob

Legacy Member
GuntherDW zei:
damn, op papier programmeren, dan kunde ni deftig denken/rewriten imo :p
al zit ge met een tijdsdruk (bv ons examen C dat ver niemand af kreeg) herschreef ik bepaalde delen omdat ze niet goed genoeg werkten :p
op papier gaat dat wat minder makkelijk :p

wij moeten ook theorie examen op papier doen, inclusief functies schrijven :/
En ik kan nie compilen in mijn hoofd :(

iamhollywood

Legacy Member

Oldskooler

Legacy Member
GuntherDW zei:
damn, op papier programmeren, dan kunde ni deftig denken/rewriten imo :p
al zit ge met een tijdsdruk (bv ons examen C dat ver niemand af kreeg) herschreef ik bepaalde delen omdat ze niet goed genoeg werkten :p
op papier gaat dat wat minder makkelijk :p
Mja, dat was enkel in het eerste jaar, dat vak noemde programmeertechnieken, dat stond los van java en vb wat we toen ook al hadden.
Op het examen was dat dus gommen tegen de hel op :D, en in principe mocht je geen potlood gebruiken... :D
Hoe dat je bestanden en al moest inlezen met read en write en een loop met een file end.
De ene keer was dat dus alles in 1 keer sequentieel verwerken, met geen mogelijkheid om terug te lezen, dus enkel read write. De andere keer niet-sequentieel met rewrite en zo van die antieke toestanden...
De bubble sort, de quicksort en nog 2 andere sortmethoden...
Zaken die je uiteindelijk met een 3 tal regels code kan regelen in een moderne programmeertaal.
Uiteindelijk is dat dan array.sort()... ipv een pagina papier vol met gekribbel.

Java en vb waren telkens 1 of 2 vragen op het examen. De eerste 2 jaren ging dat nog. Het laatste jaar java, 1 vraag die zoveel omvatte... en owé als je ergens vastliep, dan kon je natuurlijk niet meer verder.

En nee, dat is nog maar een paar jaar geleden :sop:

Dennoman

Legacy Member
Spierpijn na een impro-optreden, kapot gezweet in een snikhete ruimte, vervolgens met een zomerjas een paar km door de kou en de regen, overal spierpijn, ...

Waarom een glimlach you say? Douchke gepakt en dan in mijn bed gekropen :love:

Wat een gevoel :love:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan