stupid_noob
Legacy Member
GuntherDW zei:what?
veeeeeeeel te gemakkelijk

Waar zijn de tijden van de echte examens gebleven
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
GuntherDW zei:what?

iamhollywood zei:Kon ge dien voorkant niet vastleggenad:

stupid_noob zei:veeeeeeeel te gemakkelijk
Waar zijn de tijden van de echte examens gebleven

Xirtanneke zei:Hij durfde deze foto niet direct online te zetten: http://blogsimages.skynet.be/images_v2/000/038/327/20090326/dyn007_original_450_600_jpeg_38327_6d4dd564eb7db43b989427cc44e74ff2.jpg

FroFro zei:Da benkik O,o de vuile bespioneerder. Foto van de voorkant? Zijn genoeg foto's van mij die op het forum te ronde doen ze
En ik maar studeren.
(meiske naast mij is een van mijn leerlingskes trouwens)
KiPpIe zei:PICS VAN LEERLINGSKES!

stupid_noob zei:veeeeeeeel te gemakkelijk
Waar zijn de tijden van de echte examens gebleven

e.d.Oldskooler zei:Mja, java multiple choice
Bij ons was dat eerst op papier programmeren, een 10 tal bladzijden vol, dat was dan 1 examen.
En achteraf 1 grote javavraag, waar gewoon alles in zat, en als je in het begin al fout zat....



iamhollywood zei:pics van dien voorkant verdorie!![]()

iamhollywood zei:pics van dien voorkant verdorie!![]()


GuntherDW zei:damn, op papier programmeren, dan kunde ni deftig denken/rewriten imo
al zit ge met een tijdsdruk (bv ons examen C dat ver niemand af kreeg) herschreef ik bepaalde delen omdat ze niet goed genoeg werkten
op papier gaat dat wat minder makkelijk![]()

FroFro zei:Ik zal er wel es posten ze
(Prepare to be shocked by looks)
laurensvd zei:Kzit er nog wel paar daagskes mee samen te studeren. Hou t forum in de gaten voor full frontal pics
Edit: In de bib zitten en surfin' bird opzetten. Kdacht dat t door men oordopjes ging gaan maar tging door de speakers![]()
FroFro zei:

iamhollywood zei:Ik vroeg NU ne voorkant![]()


iamhollywood zei:Ik vroeg NU ne voorkant![]()

Indeed!Santa zei:BURIAL IS ZO FUCKING GOE

Mja, dat was enkel in het eerste jaar, dat vak noemde programmeertechnieken, dat stond los van java en vb wat we toen ook al hadden.GuntherDW zei:damn, op papier programmeren, dan kunde ni deftig denken/rewriten imo
al zit ge met een tijdsdruk (bv ons examen C dat ver niemand af kreeg) herschreef ik bepaalde delen omdat ze niet goed genoeg werkten
op papier gaat dat wat minder makkelijk![]()
, en in principe mocht je geen potlood gebruiken... 
