Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Arpeggiator

Legacy Member
Tis ni zo da ik geen contact durf leggen met meisjes IRL ofzo ze, ma bij dees klikte da gewoon echt heel goed. Ik ken ook genoeg meiskes irl, ni daarvan ze ^^

Arpeggiator

Legacy Member
Waarom laat ge nu ne foto van uwe pa zien? Nene ma kheb voor de zekerheid gevraagt of ze hare cam wou opzette, en het is dus wel degelijk de persoon van op de foto's. ^^

paarsbloed

Legacy Member
@ Phaselocked.
Gewoon jezelf zijn, mijn huidige vriendin heb ik ook via via leren kennen en da klikte op msn ook heel goed. Op msn praatte we ook enorm veel en daarna afgesproken, ik kende ze wel al van zien, zit bij mij op school. Kheb haar in een vakantie echt goed leren kennen, en dan afgesproke, in het begin is da wel raar, verwacht je niet aan het beste gesprek, dat is m'n raad. Daarna gewoon blijven afspreken en u ni laten afschrikken door een eerste minder gesprek, dat gaat imo nooit vlot als je elkaar daarvoor niet kent.

Arpeggiator

Legacy Member
paarsbloed zei:
@ Phaselocked.
Gewoon jezelf zijn, mijn huidige vriendin heb ik ook via via leren kennen en da klikte op msn ook heel goed. Op msn praatte we ook enorm veel en daarna afgesproken, ik kende ze wel al van zien, zit bij mij op school. Kheb haar in een vakantie echt goed leren kennen, en dan afgesproke, in het begin is da wel raar, verwacht je niet aan het beste gesprek, dat is m'n raad. Daarna gewoon blijven afspreken en u ni laten afschrikken door een eerste minder gesprek, dat gaat imo nooit vlot als je elkaar daarvoor niet kent.

Bedankt voor de steun :) Ik hoop dat die eventueel mindere gesprekken die misschien wel komen haar ook niet laat afschrikken. Achja we zien wel.

Thanks

ironhorn

Legacy Member
phaselocked zei:
Waarom laat ge nu ne foto van uwe pa zien? Nene ma kheb voor de zekerheid gevraagt of ze hare cam wou opzette, en het is dus wel degelijk de persoon van op de foto's. ^^

zelfs in dat geval moet je vragen voor iets speciaals, zodat je echt zeker bent, dat het geen filmpje is


:unsure:

paarsbloed

Legacy Member
phaselocked zei:
Bedankt voor de steun :) Ik hoop dat die eventueel mindere gesprekken die misschien wel komen haar ook niet laat afschrikken. Achja we zien wel.

Thanks
Normaal gezien niet he, aleja tenzij ze echt slecht zijn natuurlijk :p
Maar gewoon jezelf zijn is de enige oplossing. Hoe oud ben je eigenlijk?

Duckwhisperer

Legacy Member
iamhollywood zei:
Gnaah mijn driving skills waren vandaag al stukken beter :D
Het begint al meer te kriebelen om een eigen autootje aan te schaffen :love:

De mijne ook!
Al vinden mijn ouders dat ik iets te wild rij :unsure:.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan