Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paarsbloed zei:@ Phaselocked.
Gewoon jezelf zijn, mijn huidige vriendin heb ik ook via via leren kennen en da klikte op msn ook heel goed. Op msn praatte we ook enorm veel en daarna afgesproken, ik kende ze wel al van zien, zit bij mij op school. Kheb haar in een vakantie echt goed leren kennen, en dan afgesproke, in het begin is da wel raar, verwacht je niet aan het beste gesprek, dat is m'n raad. Daarna gewoon blijven afspreken en u ni laten afschrikken door een eerste minder gesprek, dat gaat imo nooit vlot als je elkaar daarvoor niet kent.
Ik hoop dat die eventueel mindere gesprekken die misschien wel komen haar ook niet laat afschrikken. Achja we zien wel.phaselocked zei:Waarom laat ge nu ne foto van uwe pa zien? Nene ma kheb voor de zekerheid gevraagt of ze hare cam wou opzette, en het is dus wel degelijk de persoon van op de foto's. ^^

Normaal gezien niet he, aleja tenzij ze echt slecht zijn natuurlijkphaselocked zei:Bedankt voor de steunIk hoop dat die eventueel mindere gesprekken die misschien wel komen haar ook niet laat afschrikken. Achja we zien wel.
Thanks

paarsbloed zei:Normaal gezien niet he, aleja tenzij ze echt slecht zijn natuurlijk
Maar gewoon jezelf zijn is de enige oplossing. Hoe oud ben je eigenlijk?
Ja idd ^^ Wou er een beetje de humor in houden, maja. WEG SFEER :doh:Servaas. zei:'t Staat in uw profiel![]()

paarsbloed zei:Dan zou ik wel zeggen, grow up man
Laat iet weten he !
paarsbloed zei:Kwetnie, khad zin om da te zeggen![]()
iamhollywood zei:Gnaah mijn driving skills waren vandaag al stukken beter![]()
Het begint al meer te kriebelen om een eigen autootje aan te schaffen![]()
.giny008 zei:De mijne ook!
Al vinden mijn ouders dat ik iets te wild rij.
