Tha_nOn
Legacy Member
paarsbloed zei:Kheb haar in een vakantie echt goed leren kennen, en dan afgesproke, in het begin is da wel raar, verwacht je niet aan het beste gesprek, dat is m'n raad. Daarna gewoon blijven afspreken en u ni laten afschrikken door een eerste minder gesprek, dat gaat imo nooit vlot als je elkaar daarvoor niet kent.
was hier ook wel zo'n beetje, het was wel ca va maar tging ook niet zo vlot als gedacht (en als ge iemand goed kent vanop internet is het raar om die irl te leren kennen en in te zien dat dat dezelfde persoon is
ik heb daar toch wa tijd voor nodig)maar blijven afspreken en dan wordt het nog beter dan gedacht \o/ (alléja alst klikt)



