Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffyT

Legacy Member
Audiosleef zei:
Today, I was at Costco doing my grocery shopping. I noticed a little boy looking at me curiously, but decided to ignore it. My beeper started going off, and the boy yelled loudly, "Look out, she's backing up!" FML

:rofl:

omg fat jokes:naughty: ma toch tis grappig:rofl::rofl:

nixie

Legacy Member
daarnet op Q-music iemand die ni wist wie de koning was van de ridders van de ronde tafel ^^

daar gaan ze weer ne meter de lucht in :p

garanti da da expres was

a143290

Legacy Member
NiXiE zei:
daarnet op Q-music iemand die ni wist wie de koning was van de ridders van de ronde tafel ^^

daar gaan ze weer ne meter de lucht in :p

garanti da da expres was

Haha XD Zo grappig om naar te luisteren :p Die beseften echt niet wat ze zichzelf hebben aangedaan :p

OT:

Weer een epic topic op noxa:

Wie vindt het kunnen dat een jongen van 22 enkel relaties wil me 16jaar en niet ouder...
20jarige ziet em niet staan...

niet te vergeten hy zelfs sex eeft gehad me meisje van 14..

en wss ng meer dingen waar ik niet vanaf weet...

(een paar speculaties later...)

nee hy heeft me ni gedumpt ik heb em gedumpt omda wa k allemaal over em hoorde goor vond hy heeft my toen door de slyk gehaalt door te zeggen dak em beloog en bedroog en nu zegek gwn wa k denk van em... kwee ni ma as zelfs zen beste vriend my steunt en em ma viez begint te vinde... dan scheelt r tog wel iet mee.. en mense NEE ik ben niet jaloers... al lykt et zo.. ma de mense die me kenne wete waarom ik dit doe... ik eb trouwes al even iemand anders dus.. ik vinet gwn ni kunne en wou gwn mening wete van andere... degene die er nx tege ebbe ok hun mening... ik vraag ook niet om myn mening te delen he

Spelling ftw :p

Gromme

Legacy Member
Was ik nog vergeten. Was vrijdag naar een modeshow geweest nmlk. Fashion 4 Charity @ Hilton.... En dat was in samenwerking met Fnac dus waarbij modellen ook van bepaalde merken dingen lieten zien als bvb. Laptops, USB-sticks....

En het was zo aan Microsoft. Dus die modellen komen op en doen hun ding.... en ineens komt onze beste warchief op die catwalk... zalig.

Dakantochnie

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Wat een bullshit.
't Zal wel zijn. Van elke cursus zijn er ongeveer vier à vijf examens. Leer gewoon die en je bent er gegarandeerd door zonder één letter van die cursus ook maar ooit gelezen te hebben. De enige reden dat CCNA nog gegeven wordt op scholen, is omdat iedereen dat diploma tegenwoordig heeft en je je anders als school en als student gewoon belachelijk maakt. Maar die proffen zijn ook niet stom hoor...

exCite

Legacy Member
BuBbA zei:
Omg ja, Eric Spauwels. :puke:

Das echt zo'n speciaal geval hé. Mee zijn gedoe dat cisco iets is dat je later écht nodig gaat hebben, dat zijn basic skills en als je dat niet hebt ben je geen informaticus. O-M-G. Ik was er zelfs nog mee in discussie en opt einde was hij ermee aan het dreigen dat hij op mijn diploma ging schrijven dat ik geen cisco kon. Ja, jackass, daar ga ik nu is schrik van hebben.

Ook in Geel gezeten?
Had dieje et eerste semester voor Routing Protocols; vond da wel ne goeie docent tbh :)

Bubba

Legacy Member
exCite zei:
Ook in Geel gezeten?
Had dieje et eerste semester voor Routing Protocols; vond da wel ne goeie docent tbh :)

Hij kent zijn stof wel en hij kan het allemaal goed uitleggen, dus het is zeker en vast een goede docent. Maar hij neemt zijn vak véél te serieus. In het laatste jaar mag je kiezen welke richting je op wilt:

- ERP
- Developer
- Netwerkbeheer

En eender welke optie je kiest, je gaat nog steeds cisco krijgen. En zelfs al kies je voor ERP of developer, dan ga je nog steeds van hem te horen krijgen dat cisco onmisbaar is in u toekomst als informaticus. En o wee als ge er tegenin gaat, want dan is het dak er helemaal vanaf. Als dieje er dat blijft inwrijven en altijd belachelijke discussies aangaat over waarom cisco wel belangrijk is ga je al snel een hekel aan die vent krijgen.

ng

Legacy Member
dakantochnie zei:
't Zal wel zijn. Van elke cursus zijn er ongeveer vier à vijf examens. Leer gewoon die en je bent er gegarandeerd door zonder één letter van die cursus ook maar ooit gelezen te hebben. De enige reden dat CCNA nog gegeven wordt op scholen, is omdat iedereen dat diploma tegenwoordig heeft en je je anders als school en als student gewoon belachelijk maakt. Maar die proffen zijn ook niet stom hoor...

En nog meer bullshit.
Hebt gij enig idee hoeveel vragen dat daarin staan? En waarom zou ge u in godsnaam belachelijk maken als student als ge geen CCNA cursus gaat volgen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
night ghost 128 zei:
En nog meer bullshit.
Hebt gij enig idee hoeveel vragen dat daarin staan? En waarom zou ge u in godsnaam belachelijk maken als student als ge geen CCNA cursus gaat volgen.
Zonder CCNA zijde echt wel weinig in die sector, tenzij da ge als helpdesk medewerker ofzo wilt werken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan