Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rutgerrr

Legacy Member
Ma ge moet toch toegeven
da je toch iets kan bereiken met ccna.

zowiezo anders zouden bedrijven het niet meer moeten aanbieden om op hun kosten die examens te kunnen afleggen niet ?

Rutgerrr

Legacy Member
maar ander zijds (ja sorri voor 2de post)

kan je zonder CCNA OOOOK veel bereiken zoweizo

Powerballx

Legacy Member
night ghost 128 zei:
En nog meer bullshit.
Hebt gij enig idee hoeveel vragen dat daarin staan? En waarom zou ge u in godsnaam belachelijk maken als student als ge geen CCNA cursus gaat volgen.

haha, ik leer gewoon altijd de examens die ik op het internet vind en wat een surprise... nu blijkt toch dat de vragen die ik op het examen zelf krijg dezelfde te zijn als degene die ik de avond op voorrand van het internet heb geplukt...:crazy:

SweetEmmaRose

Legacy Member
Rutgerrr zei:
maar ander zijds (ja sorri voor 2de post)

kan je zonder CCNA OOOOK veel bereiken zoweizo

Jaaaaaaaa als een bedrijf u de kans geeft om da in huis te doen natuuuurlijk. Precies of ik beweerde da da ni kon. Da was bij mijn echtgenoot ook het geval.

Misschien zit daar een verschil in, europa vs amerika, maar ik betwijfel het.

Alles rustig herlezen en gezien da niemand abnormale conclusies vormde behalve gij?

ng

Legacy Member
Powerballx zei:
haha, ik leer gewoon altijd de examens die ik op het internet vind en wat een surprise... nu blijkt toch dat de vragen die ik op het examen zelf krijg dezelfde te zijn als degene die ik de avond op voorrand van het internet heb geplukt...:crazy:

Wel bravo dan heb je verdomd veel geluk dat je er telkens de juiste uitkiest.

Rutgerrr

Legacy Member
Powerballx zei:
haha, ik leer gewoon altijd de examens die ik op het internet vind en wat een surprise... nu blijken toch de vragen die ik op het examen zelf krijg dezelfde te zijn als degene die ik de avond op voorrand van het internet heb geplukt...:crazy:

Onmogelijk !!!!

Heb het systeem en algoritme gevraagd

het systeem kan ten eerste al detecteren als je binnen bepaalde tijd en op een bepaalde methode examen aflegt en goed hebt er een melding afgaat bij de examinator dat je mogelijk de vragen wist / valsgespeeld hebt.
als volgt moet de examinator u schriftelijk en mondeling volgen

ten 2de het algoritme dus:

examenploeg van cisco stelt 5000 mogelijk reeks combinaties uit waaruit dus 40 vragen worden getrokken door de computer dat maandelijks tot bij sommige (aan de hand van aantal deelnemers per week) wordt geupdate

onmogelijk dat alle vragencombinatie op het inernet verschijnen.

bullshit !

Powerballx

Legacy Member
Rutgerrr zei:
Onmogelijk !!!!

Heb het systeem en algoritme gevraagd

het systeem kan ten eerste al detecteren als je binnen bepaalde tijd en op een bepaalde methode examen aflegt en goed hebt er een melding afgaat bij de examinator dat je mogelijk de vragen wist / valsgespeeld hebt.
als volgt moet de examinator u schriftelijk en mondeling volgen

ten 2de het algoritme dus:

examenploeg van cisco stelt 5000 mogelijk reeks combinaties uit waaruit dus 40 vragen worden getrokken door de computer dat maandelijks tot bij sommige (aan de hand van aantal deelnemers per week) wordt geupdate

onmogelijk dat alle vragencombinatie op het inernet verschijnen.

bullshit !

jezus, ik weet nie in welke droom wereld gij leeft maar ik denk dat mijn punten genoeg zeggen. Ik ben voor elk CCNA examen geslaagd zonder ook maar 1 seconde die cursus te leren. Dit jaar was men laaste CCNA examen. Ik denk dat ik gemiddeld 80% heb over de hele lijn van examens.

Ik denk dat er iets mis is met de algoritmes bij cisco. ik zou ze snel inlichten.

Rutgerrr

Legacy Member
Wacht wacht

verschillende examesn doorheen het jaar ??
hebde gij toevallig over cisco academic (via school of ander bijscholing)?
ten tweede als ge niet het academische maar het echte ccna examen aflegt
moet je er ofwel 2 afleggen of 1. nooit verspreid over 4 exames

Powerballx

Legacy Member
nee elk jaar moeten een cisco examen afleggen op school. En dit laatste jaar moesten wij er 3 doen. Ik veronderstel dus dat we het over een ander soort examen hebben van cisco.

Rutgerrr

Legacy Member
Nope dat is Cisco academic
heb ik ook gedaan
en gij verwacht nu zeker dat je een ccna certificaat krijgt zeker ?
no way je krijgt voor ieder boek een apart certificaat (wat minder waart is dan het geheel) en je krijgt gwn korting bij u eerte examen die je gaat aanvragen (bij de tweede niet meer) geloof 30%

scholen hebben namelijk geen mogelijheid om echte cisco examens te geven enkel de academsiche die door cisco wordt aangeboden

je zou es moeten kijken welke versie er van voor staat in een van de 4 boeken
3.2 of 4.0 dan kan ik je zeggen welke examen je precie moet afleggen achteraf

want als je de officiele boeken koopt van ccna zelf dus niet de academisch zijn ccna 1 en 2 = 1 boek en 3 & 4 = 1 boek

je verwart het, ik dacht in de rtijd ook dat da HET examen was en idd da kan je leren aan de hand van de vragen lijsten true !

Blacky69

Legacy Member
Het leven dat even op zijn pootjes valt.
Leven in een tijd van onzekerheid en economische crisis en me toch nog kiplekker in mijn vel voelen. Eindelijk een gestructureerde plannen kunnen maken voor de toekomst, zonder al te veel te moeten piekeren! :)

Bubba

Legacy Member
Rutgerrr zei:
Onmogelijk !!!!

Heb het systeem en algoritme gevraagd

het systeem kan ten eerste al detecteren als je binnen bepaalde tijd en op een bepaalde methode examen aflegt en goed hebt er een melding afgaat bij de examinator dat je mogelijk de vragen wist / valsgespeeld hebt.
als volgt moet de examinator u schriftelijk en mondeling volgen

ten 2de het algoritme dus:

examenploeg van cisco stelt 5000 mogelijk reeks combinaties uit waaruit dus 40 vragen worden getrokken door de computer dat maandelijks tot bij sommige (aan de hand van aantal deelnemers per week) wordt geupdate

onmogelijk dat alle vragencombinatie op het inernet verschijnen.

bullshit !

Geloof je da zelf nog? :p

Bij de kleine testjes was er altijd maar 1 reeks van vragen, het was enkel bij de examens dat er meerdere versies waren. Maar wat maakt dat nu uit? Het kost niet zoveel tijd en moeite om 3 versies vanbuiten te leren hé. En de meeste zijn ook wel zo slim om niet rap rap op 2 minuten dat examen in te vullen. Ik vulde ook altijd op 2 minuten dat examen in en wachte dan een minuut of 10 vooraleer ik het complete.

Rutgerrr

Legacy Member
BuBbA zei:
Geloof je da zelf nog? :p

Bij de kleine testjes was er altijd maar 1 reeks van vragen, het was enkel bij de examens dat er meerdere versies waren. Maar wat maakt dat nu uit? Het kost niet zoveel tijd en moeite om 3 versies vanbuiten te leren hé. En de meeste zijn ook wel zo slim om niet rap rap op 2 minuten dat examen in te vullen. Ik vulde ook altijd op 2 minuten dat examen in en wachte dan een minuut of 10 vooraleer ik het complete.

Tuurlijk dat ik het geloof
heb mijn stage gedaan op dienst naast het ccna team.

en voor 2de keer academisch examen en het uiteindelijk examen, geloof mij dat is een groot verschil !

als bij het academishc 60% haalt zijde er door
bij het uiteindelijk examen moet je minstens 85% halen om te slagen voor u examen, en dees is normaal algemeen geweten ze maja.


dat ulle school da nie zegt tegen ulle dat het geen je nu eigenlijk aflegt geen zak voorstelt, kvind da schandalig.

moet maar es aan u prof vragen hoe het zit met deze uiteindelijk certificaat exames

Bubba

Legacy Member
Rutgerrr zei:
Tuurlijk dat ik het geloof
heb mijn stage gedaan op dienst naast het ccna team.

en voor 2de keer academisch examen en het uiteindelijk examen, geloof mij dat is een groot verschil !

als bij het academishc 60% haalt zijde er door
bij het uiteindelijk examen moet je minstens 85% halen om te slagen voor u examen, en dees is normaal algemeen geweten ze maja.


dat ulle school da nie zegt tegen ulle dat het geen je nu eigenlijk aflegt geen zak voorstelt, kvind da schandalig.

moet maar es aan u prof vragen hoe het zit met deze uiteindelijk certificaat exames

Het ging hier niet over het officiële cisco examen eh. We waren bezig over CCNA en die kleine testjes en "grote" test per module.

Savage

Legacy Member
Rutgerrr zei:
Ma ge moet toch toegeven
da je toch iets kan bereiken met ccna.

zowiezo anders zouden bedrijven het niet meer moeten aanbieden om op hun kosten die examens te kunnen afleggen niet ?

CCNA is niet veel waard ze. Ik heb CCNA en CCNP. Pas met CCNP begint het iet of wat interessant te worden en dan nog ... Als je echt voor het exclusieve wil gaan (en dus centjes) moet je CCIE doen. Ontzettend moeilijk en duur, maar er zijn er zo weinig van, dat je wel jobzekerheid hebt. Zeker in een steeds groeiende routercultuur (die het internet is).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan