Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
omfg zei:
De nieuwe South Park aflevering "Margaritaville"; GENIAAL !

njah vond het tot hier toe de minste vn heel seizoen 3 but still awesome ;D kga binnekort imaginationland nog es zien denkekek

bludgeoned

Legacy Member
iamhollywood zei:
+- een 5 kcal per 15 seconden :)
Maar ik let er wel op dat ik aan dat ritme loop :p
Zal wel eerder gedeeld door twee zijn.
Dus op 50 min en 500 kcal kan wel kloppen aan een snelheid van 10-12 km/u

Adelbert

Legacy Member
eens een productieve dag gehad vandaag :)

na 3 jaar het uitstellen eindelijk theoretisch rijbewijs examen gaan doen (geslaagd! :applause:)
een nieuwe haarsnit
nieuwe schoenen
politiebezoek gedaan en de persoon herkend die mij en een maat een paar week geleden klop had gegeven (zonder aanleiding :()
en het weer, zalig! daarstraks ook een terasje gedaan

en nu rustig de afleveringen van How I Met Your Mother, Chuck en The Big Bang Theory van gister bekijken :love:

Adelbert

Legacy Member
Today, my girlfriend told me how I am too occupied with work for our relationship. Before we had sex I told my friend to call me in ten minutes so I can pretend its my boss and I would throw the phone away to impress her. He called me in ten minutes, but I only lasted five. FML

story of my life :sad:

sumoman_4

Legacy Member
Na 2 dagen zonder elektriciteit gezeten, eindelijk mijne budgetmeter kunnen opladen :D
En nog werk erbovenop :woohoo: Volgende week woensdag beginnen :p

Babs

Legacy Member
Mn ma was de tram opgestapt ma ik wou meer naar vanachter omdat er daar meer kans op plaats was.

Ik loop mooi naar achter, deurtjes gaan toe, ik zie het lichtje niemeer branden en jawel.. Tram was weg.

Kon er nog goe mee lachen ^^

DéWé

Legacy Member
BaBsie zei:
Mn ma was de tram opgestapt ma ik wou meer naar vanachter omdat er daar meer kans op plaats was.

Ik loop mooi naar achter, deurtjes gaan toe, ik zie het lichtje niemeer branden en jawel.. Tram was weg.

Kon er nog goe mee lachen ^^

ipv eerst op te stappen en dan naar achter te gaan.. :p

Babs

Legacy Member
Twas teveel volk naar mijn zin :p
Ge kon in die gangen zelf nie doorlopen zodus.

Slim gezien om dan langst buiten nog naar achter te lopen, maarja :D

DéWé

Legacy Member
BaBsie zei:
Twas teveel volk naar mijn zin :p
Ge kon in die gangen zelf nie doorlopen zodus.

Slim gezien om dan langst buiten nog naar achter te lopen, maarja :D

De chauffeur had het mss gezien en reed met opzet door, voor de afwisseling :)

iamhollywood

Legacy Member
bludgeoned zei:
Zal wel eerder gedeeld door twee zijn.
Dus op 50 min en 500 kcal kan wel kloppen aan een snelheid van 10-12 km/u

Vorige fitness zat ik aan een 600à700 kcal per uur-1 uur kwart.
Heb mij ook vaak afgevraagd waarom het bij deze hoger ligt.

De hometrainer verbruikt er heel wat minder dan mijn vorige fitness.
De hometrainer van ons ma verbruikt net enorm veel :s

Hangt wat af van het toestel I guess :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan