DéWé
Legacy Member
FroFro zei:Whii, papieren gekregen zoda ik op 4 juni voor het europees parlement kan stemmen vanuit nederland, ik moet dus ni op ne natte zondagochtend (7 juni) staan aanschuiven aan die kutloketten!
En Vlaams

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:Whii, papieren gekregen zoda ik op 4 juni voor het europees parlement kan stemmen vanuit nederland, ik moet dus ni op ne natte zondagochtend (7 juni) staan aanschuiven aan die kutloketten!

FroFro zei:Vlaams kank van hier ni stemmen, maar ik kan wel machtigen denk ik(hoop ik, anders ist nogal stoem)
geweldig systeemBlacky69 zei:


GMotha zei:Pregnancy Question Fail FAIL Blog: Pictures and Videos of Owned, Pwnd and Fail Moments
Ge ziet dus: altijd zelf uw condooms fixen^^

1981 - De Britse Daily Mail berichtte dat de organisatoren van de Londense marathon een Japanse deelnemer kwijt waren. Ze hadden ontdekt dat hij door een vertaalfout in de brief die hij van hen had gekregen moet hebben begrepen dat de race niet over 26 mijl ging, maar 26 dagen zou duren. Hij zou al dagen ergens in Engeland aan het lopen zijn. De krant huurde een (Japanse) hardloper in om op die dag een aantal plaatsen door te lopen. Nadat het publiek hem in St. Albans had ontdekt, probeerden veel mensen hem daar tot stoppen te bewegen.
Geen grap (of een dubbele grap): toen Google Inc. een e-maildienst (GMail) aankondigde met een opslagcapaciteit van 1 gigabyte om de concurrentie met Hotmail en Yahoo! aan te gaan, dacht iedereen dat het een 1 aprilgrap was. Pas op 2 april begon men langzaam te geloven dat het echt was. De eigenlijke grap was dat ze bij Google iemand zochten om hun kantoor op de maan te bemannen.


kisthechef zei:1 aprilgrap; We hadden vandaag een absoluut niet te missen praktische oefening om 9u30.
Om 9u05 stuur ik een sms naar ne maat: 'jow, waar blijft gij? Ik heb gezegd dat uw trein waarschijnlijk vertraging heeft, maar ge kunt u best wat haasten'.
Nu is die gast nogal het snel panikerende type. 2 seconden later krijg ik dus telefoon;
-wat zegt gij nu? De oefening begon toch maar om half 10?!?
* Neenee, om 9 uur, dat bericht gisteren niet gelezen?
- Nee, nee, ik heb nogtans nagekeken rond een uur of tien?!? En waarom is het dan vroeger begonnen?
* De assistent die het geeft moet blijkbaar vroeger naar huis om zijn aquarium te onderhouden ofzo...
- Wat? Een aquarium?!? Waarom moet hij daar nu een praktische oefening op het laatste moment afgelasten?!? Godverdomme é! (Hij had het dus nog altijd niet door :doh
* Nja... Zeg 't is vandaag toch den eersten? Den eersten april?
- Ja, zeker?
...
- Ah, godverdomse klootzak *legt af*
![]()


Deze ochtend wel eerst nog film moeten gaan kijken met school maar die was best wel goed: Das Leben Der Anderenprotnie zei:Gisteren zalige dag gehad
Naar de Gavers geweest en daar wat gevoetbald en met de frisbee gesmeten, het water was wel iets te koud maar er is er toch ene in gegaan ^^
Daarna nog in stad crème gegeten en nog wat niets gedaan in Begijnhofpark.
En vandaag begint de vakantie echtDeze ochtend wel eerst nog film moeten gaan kijken met school maar die was best wel goed: Das Leben Der Anderen
