Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xirtanneke

Legacy Member
Straks lekker eten: soufflaki's, groente en zelfgemaakte frietjes. Hoera!

MiniJeffrey

Legacy Member
protnie zei:
Nee, em ad zijn zwemshort bij :/
Khad wel voorgesteld om naakt te zwemmen maar niemand wou :(

Nuja, in de Gavers zou ik da toch ook nie doen ze...
Het zou me wel een glimlach van vandaag bezorgen als ik zo ene zag denk ik :D

protnie

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Nuja, in de Gavers zou ik da toch ook nie doen ze...
Het zou me wel een glimlach van vandaag bezorgen als ik zo ene zag denk ik :D
Ik denk het ook niet, da water stinkt enorm :')

Was wel leuk met zo weinig volk.

n9ne

Legacy Member
in hotmail per ongeluk naar de allereerste pagina gegaan, da zijn nog mails uit 2004, best grappig om is te herlezen :D

n9ne

Legacy Member
Dag Bart,
ik heb dus een vraagsje voor jou.
In onze cursus van geschiedenis sta op pg.28 da de koning en zijn opvolgers(Hugo Capet enzo)da die vechten tegen hun eigen leenamannen.Nu staat daar ook da die vecht tegen de Hertog van Normandië.Nu mijn vraag:Is da dan tegen Willem De Veroveraar tegen wie hij dan vecht?As da dan tegen de hertog van Normandë is?
Alvast dank bij voorbaat,
uw lievelings klasgenoot :p
Fred
wel raar om da te herlezen, die persoon is overleden :s

Dennoman

Legacy Member
forn9 zei:
wel raar om da te herlezen, die persoon is overleden :s
Damn.

Oude mail hier:

Hierbij hebben wij het genoegen u uit te nodigen voor de persvisie van EPIC MOVIE. DEZE UITNODIGING IS STRIKT PERSOONLIJK. GELIEVE ONS PER MAIL TE VERWITTIGEN INDIEN U EEN COLLEGA IN UW PLAATS WIL STUREN.

Niet gegaan, thank goodness for that.

FroFro

Legacy Member
Lolz, op mijn nieuwe mail zijn de oudste nog maar anderhalf jaar oud, zijn berichte van de mama die me zegt dak mijn tande moet poetsen en vraagt of ik naar huis wil komen :') (was begin van de kotperiode)

Es kijke naar mennen hotmail :D

*edit*
2004;
Voor de meesten zal deze mail nogal onverwacht zijn, maar wat maakt het uit =PHoogstwaarschijnlijk gaat SoW volgend schooljaar multigaming worden, dat hangt van jullie af! Bij deze mail vraag ik aan jullie of jullie geen clanleader willen worden van SoW in 1 of ander game dat je zelf mag kiezen!Er is vaak twijfel ivm wie clanleader van SoW mag zijn en zelf SoW in een game beginnen, daarom maak ik deze mail...

----TOEGELATEN-CLANLEADERS----
Alleen al de beste en Nederlandse leden die we ooit hebben gehad mogen dat doen, en die ik dan ook nog volledig vertrouw...
Onze oude topleden:
- Ords (Aanrader:RTS)
- Fremixx- Lunattic (Aanrader: RTS)
- Frosty (Aanrader: FPS)


Aaaight, I sure was pure ownage in UT2003 :cool: Da was echt mijn mooiste periode uit gaming history eigelijk :D Heb daar redelijk wa vrienden leren kennen :p (waar ik nu wel geen contact meer heb magoed, moeste we terug samenkomen zou het terug ruleren ^^)


*edit2*
Hahahahahaa! Mails van mijn broer zijn huidige vriendin. Ik ken die al veel langer dan mijn broer, en de mails dateren van toen zij haar eerste vriendje had, en ze stuurde mij da hij was blijve slapen en ze schrik had voor seks :')

Supervet oude mails checken :D

Bontus

Legacy Member
1923 ongelezen mails :p

die oudste mail zou wel eens heel ver kunnen zitten :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan