Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Indeed...MiniJeffrey zei:Wtf, zwemmen in de Gavers? Da water is nog beestekoud![]()

SweetEmmaRose zei:Van 0.5euro naar 13euro winnen in poker gistreavond![]()
protnie zei:Indeed...
Nuja, hij wou per se zwemmen dus hebben we hem maar laten doen ^^
Nee, em ad zijn zwemshort bij :/MiniJeffrey zei:Dan toch zoals nen echten, in zijne pure hoop ik?

protnie zei:Nee, em ad zijn zwemshort bij :/
Khad wel voorgesteld om naakt te zwemmen maar niemand wou![]()

Ik denk het ook niet, da water stinkt enorm :')MiniJeffrey zei:Nuja, in de Gavers zou ik da toch ook nie doen ze...
Het zou me wel een glimlach van vandaag bezorgen als ik zo ene zag denk ik![]()
zarathustra zei:nuja of toch een paar flesjes ofzo![]()

Vroegste van juli 2006 hierforn9 zei:in hotmail per ongeluk naar de allereerste pagina gegaan, da zijn nog mails uit 2004, best grappig om is te herlezen![]()

kil911ler zei:13 euro.. das een bak gvd!![]()

wel raar om da te herlezen, die persoon is overledenDag Bart,
ik heb dus een vraagsje voor jou.
In onze cursus van geschiedenis sta op pg.28 da de koning en zijn opvolgers(Hugo Capet enzo)da die vechten tegen hun eigen leenamannen.Nu staat daar ook da die vecht tegen de Hertog van Normandië.Nu mijn vraag:Is da dan tegen Willem De Veroveraar tegen wie hij dan vecht?As da dan tegen de hertog van Normandë is?
Alvast dank bij voorbaat,
uw lievelings klasgenoot
Fred

Damn.forn9 zei:wel raar om da te herlezen, die persoon is overleden![]()
Hierbij hebben wij het genoegen u uit te nodigen voor de persvisie van EPIC MOVIE. DEZE UITNODIGING IS STRIKT PERSOONLIJK. GELIEVE ONS PER MAIL TE VERWITTIGEN INDIEN U EEN COLLEGA IN UW PLAATS WIL STUREN.

Voor de meesten zal deze mail nogal onverwacht zijn, maar wat maakt het uit =PHoogstwaarschijnlijk gaat SoW volgend schooljaar multigaming worden, dat hangt van jullie af! Bij deze mail vraag ik aan jullie of jullie geen clanleader willen worden van SoW in 1 of ander game dat je zelf mag kiezen!Er is vaak twijfel ivm wie clanleader van SoW mag zijn en zelf SoW in een game beginnen, daarom maak ik deze mail...
----TOEGELATEN-CLANLEADERS----
Alleen al de beste en Nederlandse leden die we ooit hebben gehad mogen dat doen, en die ik dan ook nog volledig vertrouw...
Onze oude topleden:
- Ords (Aanrader:RTS)
- Fremixx- Lunattic (Aanrader: RTS)
- Frosty (Aanrader: FPS)
Da was echt mijn mooiste periode uit gaming history eigelijk
Heb daar redelijk wa vrienden leren kennen
(waar ik nu wel geen contact meer heb magoed, moeste we terug samenkomen zou het terug ruleren ^^)