Archief - Je glimlach van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tailball

Legacy Member
Booka Shade zei:
ik heb allesbehalve een politieke voorkeur en ik denk al helemaal niet in die links/rechts gedachtegang.
Voor mij is politiek enkel en alleen eigenbelang en geldklopperij.
Om een voorbeeld te geven; ik ben een natuurmens/dierenvriend, maar ben er mij van bewust dat er een problematiek is rond de vluchtelingen.
Ben ik den een linkse rechtse of een rechtse linkse.. :unsure:

Shhht, seffens moet ge uzelf bannen wegens toch terug te beginnen over politiek.
Immers is geen voorkeur hebben, ook een mening.

Booka Shade

Legacy Member
Tailball zei:
Shhht, seffens moet ge uzelf bannen wegens toch terug te beginnen over politiek.
Immers is geen voorkeur hebben, ook een mening.

Ja, ik had zijn eerste stukje beter ook gekopieerd :help:
Soit, dan heb ik iig een uitgesproken mening.

jack|herrer

Legacy Member
Booka Shade zei:
Soit, dan heb ik iig een uitgesproken mening.

De vraag is: Zou een mod met uitgesproken mening over een bepaalde discussie zich mogen mengen in die discussie?

nixie

Legacy Member
Noscoped420 zei:
En geen idee wat jij doet zodat “regelmatig tegen de grond gaat “ normaal gebruik is, laatste 5 jaar en 3 toestellen heb ik 1x mijn 5s laten vallen, je klinkt zoals mijn broer die erin slaagt om op 6 maanden tijd zijn toestel 12x te laten vallen.
Dan is het ook wel user error en koop je idd beter een pocophone f1 of pixel 3a

Wij beheren smartphones van een 140 tal mensen.
Ge wilt niet weten hoeveel keer mensen hun gsm laten vallen.

Ik denk dat op 6 maanden tijd u gsm 12x laten vallen eerder de norm is.

_ns_

Legacy Member
Australische premier ontsnapt ei zo na aan 'egging' - De Standaard

kEfxu8K.png

Booka Shade

Legacy Member
jack|herrer zei:
De vraag is: Zou een mod met uitgesproken mening over een bepaalde discussie zich mogen mengen in die discussie?

Als die uitgesproken mening neutraal is, wel! :unsure:

Nu serieus, persoonlijk probeer ik dat niet te doen. Als een mod dat dan toch doet, zal hij ook nooit iemand scheef bezien/bestraffen als die een andere mening heeft dan de zijne. TENZIJ die andere persoon die mening op een onvolwassen/niet-geargumenteerde/manier doet of op de man/vrouw speelt.

Anoniem13

Legacy Member
Nu de mods hier toch zijn, kunnen jullie anders eens de "wat betaalde jij voor je tv en waarom" discussie afsplitsen?

Tomski

Legacy Member
nixie zei:
Wij beheren smartphones van een 140 tal mensen.
Ge wilt niet weten hoeveel keer mensen hun gsm laten vallen.

Ik denk dat op 6 maanden tijd u gsm 12x laten vallen eerder de norm is.

Wij hadden vorig jaar 1/3de van onze ganse gsmvloot die minstens 1x is binnengeweest voor glasbreuk.

Edit: dit jaar is het beter... sinds er besloten is dat de firma 1 herstelling terugbetaalt en de volgende op hun kosten is..

Van zo een verwittiging worden de schermen precies steviger :D

Carrion

Legacy Member
paradijsappel zei:
Nu de mods hier toch zijn, kunnen jullie anders eens de "wat betaalde jij voor je tv en waarom" discussie afsplitsen?

Er is een pagina of 2-3 over gepraat en die discussie is nu redelijk gestopt. Dat is toch de normale gang hier dat er over sommige zaken een paar pagina’s gepraat wordt.

Het moet hier niet pol & actua worden waar er al een nieuw topic afgesplitst wordt wanneer Kalvo een ander brilleke opheeft.

denkimi

Legacy Member
Booka Shade zei:
Als die uitgesproken mening neutraal is, wel! :unsure:

Nu serieus, persoonlijk probeer ik dat niet te doen. Als een mod dat dan toch doet, zal hij ook nooit iemand scheef bezien/bestraffen als die een andere mening heeft dan de zijne. TENZIJ die andere persoon die mening op een onvolwassen/niet-geargumenteerde/manier doet of op de man/vrouw speelt.
:lol:
dat je zelfs nog probeert te doen alsof je dat zelf gelooft is dan weer mijn glimlach van de dag.

Booka Shade

Legacy Member
paradijsappel zei:
Nu de mods hier toch zijn, kunnen jullie anders eens de "wat betaalde jij voor je tv en waarom" discussie afsplitsen?

U vraagt, ik draai.

ashuray

Legacy Member
Booka Shade zei:
U vraagt, ik draai.

Aangezien we dingen mogen aanvragen had ik graag een ergernis topic in het bouw topic gehad merciedankuwel.

Of wordt er hier iemand voorgetrokken?

He???

He?!?!?!?

Booka Shade

Legacy Member
ashuray zei:
Aangezien we dingen mogen aanvragen had ik graag een ergernis topic in het bouw topic gehad merciedankuwel.

Of word er hier iemand voorgetrokken?

He???

He?!?!?!?

We moeten er ook nog wel het nut van inzien hé! :cool:

Tailball

Legacy Member
paradijsappel zei:
Nu de mods hier toch zijn, kunnen jullie anders eens de "wat betaalde jij voor je tv en waarom" discussie afsplitsen?

Zodat dit topic weer doodstil blijft?
Wat zou jij dan gaan toevoegen als glimlach van de dag wat wel 2 pagina's vol discussie waard is?

Laat dat toch gewoon gebeuren.

kay-gell

Legacy Member
ashuray zei:
Aangezien we dingen mogen aanvragen had ik graag een ergernis topic in het bouw topic gehad merciedankuwel.

Of word er hier iemand voorgetrokken?

He???

He?!?!?!?

Mensen die dt-fouten maken hebben hier geen rechten :tongue:

ashuray

Legacy Member
Booka Shade zei:
We moeten er ook nog wel het nut van inzien hé! :cool:

Er is wel degelijk nut! Als jij volgende week op uw duim klopt tijdens verbouwingswerken en die ergernis wilt delen wil ik u niet in het ergernissentopic zien he!

Tailball

Legacy Member
ashuray zei:
Aangezien we dingen mogen aanvragen had ik graag een ergernis topic in het bouw topic gehad merciedankuwel.

Of wordt er hier iemand voorgetrokken?

He???

He?!?!?!?

Jama how... Iedere keer als gij u weer op iets nieuws stort, hebben we een nieuwe ergernissenthread in dat topic nodig :p
Wat is er mis met hier uw ergernissen plaatsen?

Als ik mijne teen stoot en dat graag wil posten, ga ik ook nie het forum afschuimen naar de juiste ergernissenthread ivm lichamelijke ongemakken die door eigen persoon veroorzaakt zijn. :unsure:

ashuray

Legacy Member
Tailball zei:
Jama how... Iedere keer als gij u weer op iets nieuws stort, hebben we een nieuwe ergernissenthread in dat topic nodig :p
Wat is er mis met hier uw ergernissen plaatsen?

Als ik mijne teen stoot en dat graag wil posten, ga ik ook nie het forum afschuimen naar de juiste ergernissenthread ivm lichamelijke ongemakken die door eigen persoon veroorzaakt zijn. :unsure:

Ja maar het verkeers topic heeft wel een ergernissen thread en imo zijn er evenveel mensen die zich ergeren aan verbouwingen!

Also uw ergernissen in de glimlach thread plaatsen is wel degelijk mis!

Tailball

Legacy Member
ashuray zei:
Ja maar het verkeers topic heeft wel een ergernissen thread en imo zijn er evenveel mensen die zich ergeren aan verbouwingen!

Also uw ergernissen in de glimlach thread plaatsen is wel degelijk mis!

Figuurlijk iedereen heeft op dagdagelijkse basis wel te maken met verkeer.
Zelfde voor de werkvloer.
Bijlange niet iedereen is aan het verbouwen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan