Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jonathan

Legacy Member
Dillyracer zei:
Zou er ook een hij kant bestaan?

90% van da mens lijkt hij-kant te zijn :lol:

Mijn glimlach van vandaag : Mijn vriendin is in Gent aangesproken geweest door ne vreemdeling die haar vertelde dat hij haar aansprak om zijn nederlands bij te schaven. In impulsieve beslissingen is mijn vriendin echter niet zo goed en ze heeft haar naam enzo verteld en MIJN email adres gegeven. En nu probeert die kerel mij via email op een verschrikkelijk subtiele manier te versieren ...

Hey
hoe is't met jou :)

Het was een interessante ontmoeting .En ik vond 't heel leuk om je te leren kennen op weg.....
Hopelijk heb ik je niet veel gestoord tijdens mijn nederlands taal oefening he....

Ik ben van india ,en nu woon ik graag in belgie en ben belg van nationaliteit. Ik wil nu een nieuwe richting kiezen moeilijk he... en je studeert opvoeding leuk in welk jaar ben jij is 't interessant het lijkt mij leuke richting !
Wat doe je graag in't weekend ,studeren of.........?

Veel success met jou studies en amuseer jij je veel !

tot de volgende keer
groetjes
*naam gecensureerd* x ;)

Kga ffkes het spelleke meespelen en zien wat hij "echt" wil :cool:

Ace of Spades

Legacy Member
Poenanie zei:
90% van da mens lijkt hij-kant te zijn :lol:

Mijn glimlach van vandaag : Mijn vriendin is in Gent aangesproken geweest door ne vreemdeling die haar vertelde dat hij haar aansprak om zijn nederlands bij te schaven. In impulsieve beslissingen is mijn vriendin echter niet zo goed en ze heeft haar naam enzo verteld en MIJN email adres gegeven. En nu probeert die kerel mij via email op een verschrikkelijk subtiele manier te versieren ...



Kga ffkes het spelleke meespelen en zien wat hij "echt" wil :cool:

kzou em da filmke doorsturen van die kerel die onthoofd wordt, volgens mij weet hij dergelijke subtiliteit wel te waarderen

kunt er dan zo bijzetten van 'in het weekend bekijk ik graag zo'n filmpjes' (@ zijn vraag)

Durin

Legacy Member
Poenanie zei:
90% van da mens lijkt hij-kant te zijn :lol:

Mijn glimlach van vandaag : Mijn vriendin is in Gent aangesproken geweest door ne vreemdeling die haar vertelde dat hij haar aansprak om zijn nederlands bij te schaven. In impulsieve beslissingen is mijn vriendin echter niet zo goed en ze heeft haar naam enzo verteld en MIJN email adres gegeven. En nu probeert die kerel mij via email op een verschrikkelijk subtiele manier te versieren ...



Kga ffkes het spelleke meespelen en zien wat hij "echt" wil :cool:

Uw vriendin geeft wel veel info tegen vreemde mannen :unsure:

De mijn zou niet direct haar (mijn) email adres geven (denk ik)

KO

Legacy Member
firewulf1 zei:
en in xp bij start -> uitvoeren telnet towel.blinkenlights.nl

Telnetten naar een andere site is geen easter egg.
Anders was 9lives.be ook een easter egg van je favoriete browser.

Fré_

Legacy Member
fanta world mexico :love:

proberen ne grote voorraad in te slaan voor die uit de handel genomen worden ze. weet iemand trouwens wanneer da ongeveer zou zijn ? of waar ge da ergens zou kunnen vinden ?

e.House

Legacy Member
lilpunk zei:
fanta world mexico :love:

proberen ne grote voorraad in te slaan voor die uit de handel genomen worden ze. weet iemand trouwens wanneer da ongeveer zou zijn ? of waar ge da ergens zou kunnen vinden ?

Ik geloof dat die blikje zo'n 6maand in de winkels blijven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan