Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Savage

Legacy Member
sluysen zei:
begin september op reis naar tunesië.
ontdek ik net dat daar heel wat scenes uit star wars films opgenomen zijn (bv anakin zijn huis, luke skywalker zijn huis)
gonna be Epic :D:woohoo:

Ik wil u niet ontgoochelen, maar dat was echt belachelijk. Je komt zo idd terecht in dat lager gelegen deel uit IV, maar verwacht er niks van. Dan kom je het beste uit.

EternalSilence

Legacy Member
gisterenavond, nog eens kunnen afspreken met een meiske
was weeral 5 weken geleden dat we elkaar nog eens zagen, leuke tijd beleefd.
en nu wil zij perse volgende week weeral afspreken en vraagt ze of ik nie naar de gentse feesten kom.
Kwestie dat we dan samen zouden gaan :)

Oja .. joystick is toegekomen.

kisthechef

Legacy Member
Geen les omdat anarchisten onze auditoria ingenomen hebben.

Ergernis daarbij: Dat wordt inhaallessen.

Dennoman

Legacy Member
fireflymr zei:
Kom nu. Er zouden al sinds het begin van de jaren '90 concrete plannen zijn om de volkswijken te slopen. De OS hebben het enkel in een stroomversnelling gebracht, maar uiteindelijk was het enkel uitstel en geen afstel.

Ik vind het ook schandalig hoor, daar niet van, maar beweren dat de OS de enige factor zijn die hebben bijgedragen tot de onteigening van woningen in en rond Beijing is ook volslagen onzin. Er is zoveel rottigheid aan de hand binnen de Chinese regering dat de gemiddelde westerling nog niet kan beginnen met alles in te schatten.

Estrebian

Legacy Member
sluysen zei:
weja mensen dat ik ken zeiden dat het voor hen een 2 daagse uitstap was, maar vanwaar ik zit zou het maar 1 dag zijn..

btw enig idee wat zo'n quad dag gekost heeft?? altijd handig om te weten :p

Kben het verre van zeker, maar volgens mij was het iets van 25 dinar per persoon. We hebben dat 2 dagen gedaan, omdat het zo fantastisch was.

Na de 1e x waren we eigenlijk heel tevreden, maar die 2e keer was echt abnormaal zalig :p Die was wel georganiseerd door iemand die geen contacten had met jet-air. Dus soms moet je eigenlijk wel die mannen vertrouwen :)

Dennoman

Legacy Member
ugh zei:
hoe teh fuck kunt ge daar nu mee lachen...
Door het simpele feit dat Guzman een geniaal entertainer is die met kop en schouders boven de Vlaamse middenmoot uitsteekt?

freakykiller

Legacy Member
Dennoman zei:
Door het simpele feit dat Guzman een geniaal entertainer is die met kop en schouders boven de Vlaamse middenmoot uitsteekt?

hij is niet slecht maar beter ?

Dennoman

Legacy Member
freakykiller zei:
hij is niet slecht maar beter ?
Kom hé, ge gaat toch Guzman ondanks het feit dat hij een vrij "basic" comedian is niet op hetzelfde niveau als pakweg Agnew of Gabriels plaatsen zeker?

Servaas.

Legacy Member
Had nog nooit van hem gehoord maar hij is inderdaad vrij geniaal :) Weinig gevoel voor humor hier, precies. Geubbels vinden jullie dan weer "de max" zeker? :lol:

ugh

Legacy Member
Dennoman zei:
Kom hé, ge gaat toch Guzman ondanks het feit dat hij een vrij "basic" comedian is niet op hetzelfde niveau als pakweg Agnew of Gabriels plaatsen zeker?
Nee dat zou een slag in het gezicht van Agnew en Gabriels zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan